Donatie door dertiger

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Netwerktech
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 februari 2024, 21:20

Donatie door dertiger

Bericht door Netwerktech » 23 april 2024, 20:34

Hallo,

Ben jij op zoek naar een betrouwbare donor? Lees dan verder.

Ik ben een normaal gebouwde man van 36j. 1m91 groot. Niet roker, geen drugs. Enkel occasioneel eens een drankje alcohol.
In het dagelijkse leven ben ik engineer. Ik heb blauwe ogen en donker blond haar. Interesse in muziek, cultuur, gastronomie en techniek. Ook hou ik van reizen, trekking en kamperen.

Ik ben recent soa vrij getest, al meerdere keren een onderzoek van stalen gedaan. Hoeveelheid, beweeglijkheid en kwaliteit in orde. Ik ben donor geweest bij UZ Gent, maar gestopt wegens persoonlijke redenen.
Wel sta ik open om vrouw, koppels persoonlijk te helpen.

Staal voor zelf inseminatie kan ter plekke gemaakt worden voor een korte verwerkingsduur. Eveneens indien je cyclus goed gevolgd is, bied ik een 3 dagen rustperiode aan voor de donatie, om de kans voor jou te maximaliseren.
Ik wil maximaal 3 individuele vrouwen helpen en blijf beschikbaar in de toekomst indien je voor een volgend kind dezelfde donor wil. Ik blijf een anonieme donor en wens geen contact achteraf.

Verdere info en kennismaking kan via privé bericht of via Tom.Dejonghe@proton.me

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten