Accupuncturist gezocht in regio Kempen/Antwerpen

IVF Forum
Plaats reactie
Leentje
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 februari 2007, 16:10

Accupuncturist gezocht in regio Kempen/Antwerpen

Bericht door Leentje » 31 mei 2007, 15:33

Hello iedereen

Ik heb onlangs te horen gekregen dat ik best met IVF start. Om onder de behandeling rustig te kunnen blijven, zou ik me graag willen laten behandelen door een goede accupuncturist. Wie heeft een goed adres? Of andere ideetjes om rustig te blijven? Misschien een relaxatietherapeut ofzo? Alvast heel veel dank.

Leentje
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 februari 2007, 16:10

Bericht door Leentje » 1 juni 2007, 18:14

Of iemand die een heel goede accupuncturist of relaxatietherpaut in andere omgeving kent? Heel veel dank alvast!

jen
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 april 2007, 10:28

Accupuncturist gezocht in regio Kempen/Antwerpen

Bericht door jen » 1 juni 2007, 20:09

Hallo, leentje,

ik ken een Accupuncturist die round Antwerpen woont.zijn naam is : Sven Linsen( GSM: 0497 455 242)Hij heeft ook in China voor accupunctuur gestudeerd.
Ik heb tijden mijn vorige IVF behandeling bij hem geweest. Jammer dat ik niet zwanger geworden ben, maar ik zal met IVF verder, ook met behandeling van accupunctuur.

veel succes

Leentje
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 februari 2007, 16:10

Bericht door Leentje » 2 juni 2007, 13:57

Bedankt voor je antwoord. Waar woont hij precies? Ik zie dat jij van Mechelen bent. In Mechelen misschien? Voel je je anders, beter door de behandeling accupunctuur? Ik ben eens benieuwd...

jen
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 april 2007, 10:28

Accupuncturist gezocht in gezocht in regio Kempen/Antwerpen

Bericht door jen » 3 juni 2007, 10:36

hey, leentje,

de Accupuncturist woont dichtbij Antwerpen,hij heeft zijn praktijk in Mechelen en bij zijn thuis. I weet niet meer welke gemeente hij woont, maar je kan best eens bellen.

waar woont je? word je ook bij UZA behandeled?

Ik heb de accupunctuurist op het internet gevonden 2 jaar geleden, tone had ik mijn eerst IVF acht rug, ik viel heel slecht na de mislukking, mijn lichaam was heel zwak en mental ook. ik nam een intensieve accupuncture behandeling voor 3 maanden, en ik viel veel beter, bijvoorbeeld, ik had zwaar regels en ook veel pijn, maar nadien is het beter geworden. Ik heb ook accupuncture behandeling tijdens mij 2 de ivf poging genomen,en ik had minder last van de medicatie dan de eerste keer. Jammer genoeg dat ik werd niet zwanger van de 2de poging, maar ik zal niet opgeven. Ik zal in augustus weer beginnen. Men zegt" de annhouder wint".

veel groetjes!

Jen

Leentje
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 februari 2007, 16:10

Bericht door Leentje » 6 juni 2007, 16:28

Hello Jen

Bedankt voor je reactie.

Ik zou met behandeling starten in augustus in Leuven. Vooraleer ik start zou ik eerst nog een laparoscopie moeten laten uitvoeren. Heb jij dat ook moeten laten doen? Wat zijn jouw ervaringen hieromtrent?

Groetjes
Leentje

jen
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 april 2007, 10:28

laparoscopie

Bericht door jen » 6 juni 2007, 19:43

hey, leentje,

ik heb nog nooit "laparoscopie" gedaan. we hebben wel het genetisch onderzoek laten done door de lab in UZA. Alles tone verliep goed, er was geen afwijking gevonden bij beiden van ons. Ik denk iedere centra heeft eigen annpaak voor hun patienten.
:wink:

Ik nu ben het boek" Conquering Infertility" ( schrijven door alice D. domar) , heel interessant, dit boek beantwoordt sommigen mijn vragen, mijn twijfels.

Als je IVF begint, haal je best rustig, want dit is heel zwaar druk op mentale en fysieke.

veel sucess!
Groetjes!
Jen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten