binnenkort eerste IVF middelheim, hoe verloopt alles?

IVF Forum
anie
Berichten: 784
Lid geworden op: 16 juni 2011, 23:48

Bericht door anie » 27 september 2012, 1:18

Dromertje: goed dat het goed gaat :)

Wie zit er maandag 1 okt nog in de wachtzaal?

groetjes

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 27 september 2012, 22:14

Wij moeten donderdag pas terug, vandaag de 1e menopurspuit gezet!
xxy

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 2 oktober 2012, 14:03

Anie, 24 jaar, IVF 1, ICSI 2 en 3 mislukt, 1/10 echo voor cryopoging
Elfie,27j (mijn vrouw),1e IVF na 6IUI,26/9 gesprek met dr Inion,dan start menopur
Dromertje, 30j, 5 iui, 1e ivf

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 2 oktober 2012, 14:05

Hey Anie,
Nee, 1 oktober is nog nét te vroeg voor ons. Maar alleszins succes hoor!

Net twee weken bezig met de pufjes. Ben fier om mezelf dat ik er steeds aan denk.
:D

Groetjes aan iedereen en een fijne week!

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 4 oktober 2012, 10:02

update: volgens dr Goiris gaat het GOED :D van het aantal folikkels kunnen ze nog niet spreken want ze moeten natuurlijk nog door willen groeien, maar op de echo waren er al minstens 5 aan elke kant te zien,de grootste 14mm. Al dat hormonaal gedoe (t is erg deze keer! ) blijkt dan toch te werken :D. Zondag terug en ondertussen spuiten en snuiven we (nuja,ik kijk toe) verder!

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 4 oktober 2012, 13:37

wat spannend hier allemaal voor iedereen.
veel succes allemaal.
anie wat jammer dat het niet gelukt is..

wij zijn ondertussen ook al bijna 2 weken bezig met puffen. soms vraag ik me toch echt af of ik het wel goed doe, maar wat kan je ermee verkeerd doen toch? hihihi
niet al teveel last ervan, de ene keer wel de andere keer niet (wat raar...)
ik zal het lijstje ook eens aanvullen

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 4 oktober 2012, 13:40

Anie, 24 jaar, IVF 1, ICSI 2 en 3 mislukt, 1/10 echo voor cryopoging
Elfie,27j (mijn vrouw),1e IVF na 6IUI,26/9 gesprek met dr Inion,dan start menopur
Dromertje, 30j, 5 iui, 1e ivf
Ellen84, 27 jaar, 5 iui, 1e ivf, 15/10 controle begin menopur

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 7 oktober 2012, 19:59

Hey Elfie,

Fijn voor jou en voor je vrouw dat alles vlot verloopt he. komende week mogen we terug eens op controle na drie weekjes puffen.

En ja Ellen, heb hier soms hetzelfde gevoel. De neusspray is echt niet moeilijk te gebruiken, maar je hebt er echt geen benul van of het nut heeft he.

Vanaf woensdag waarschijnlijk spuitjes. Ben eens benieuwd. Wie weet prik ik m'n "zwembandje" lek :lol:

Aan de experts onder ons: valt dat wat mee, die spuitjes zetten?

Stapje per stapje hopelijk wat dichter bij ons doel he!

Nog een fijne avond voor iedereen!

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 7 oktober 2012, 20:13

Hey,
Mijn vrouw vind die spuitjes zetten best meevallen,ze voelt zich alleen af en toe een junk ;-)
T verschilt buiten de dosis ook niks met de iui's dus ja.
daarstraks fm, links 5 van 14-15 mm, rechts 10kleintjes van 10mm.
dosis wordt morgen wss aangepast ahv bloedname want ze vreest anders voor overstimulatie. En daar zitten we nu écht niet op te wachten he :-)
Volgens Inion gaat het traag bij ons,maar dat zijn we al gewoon.
woensdag terug voor fm!
ellen,hoe gaat het puffen?
dromertje,succes morgen!
Anie,nog nieuws?
liefs x

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 9 oktober 2012, 9:38

die spuitjes zetten valt best wel mee. de eerste keer is het ergste. de stap om hem te zetten, maar het valt best wel mee. bij mij is het nu ook al even geleden omdat wij een stop gehad hebben tussen de iui & nu de ivf. maar het zal deze keer ook weer wel goed gaan.
inderdaad voelde ik me ook soms wel een junk :D

en elfie, is de dosis aangepast? spannend seg.

het puffen gaat redelijk goed, maar ik vindt het inderdaad vervelend om niet te weten of het iets uithaalt of niet... ik ben heel benieuwd naar volgende week dus.
ik begin stilletjes aan wel heel moe te worden...
maar alles voor die grote droom van ons hé!

dromertje wanneer moeten jullie op controle?
wij de eerste keer volgende maandag.

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 9 oktober 2012, 18:48

Hey Ellen, Elfie, Anie,

Morgen beginnen we met de spuitjes. Dreamer goes Junk.... 't Zou wel ineens een grotere hoeveelheid (225 dacht ik te lezen) zijn omdat ik een laag AMH gehalte heb.

De volgende afspraak is pas de 17e oktober. En vanaf dan zou het wel wat frequenter zijn.

De eerste die me herkent in de wachtzaal krijgt een koffie

:lol:

Zo, vanavond gaan we eens bergen verzetten (lees; een stapel wasgoed dat snakt naar een strijkijzer...) :shock:

Groetjes!

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 9 oktober 2012, 19:32

Wij zullen je al niet als eerste herkennen denk ik. Maar lust ook geen koffie :wink:
Wij hebben eerste afspraak na puffen 15 oktober , als het goed is dan beginnen met spuitjes en volgende controle 22 oktober.
Veel succes met de spuitjes.

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 11 oktober 2012, 8:06

Ik lust ook geen koffie :)
Dromertje, hoe gaat het met de spuitjes?
Hier moesten we uiteindelijk toch 3 ampullen blijven zetten, gisteren terug gegaan. Er zitten er nu links 2 van 18 en rechts 3 van 16-17, en dan nog een tiental kleinere tussen 12 en 15mm,ahv bloedwaarde nu 2.5 verder spuiten en vrijdag terug,hopelijk zaterdag of zondag pick up...
liefs

Rallyloverke
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 oktober 2012, 14:47

Bericht door Rallyloverke » 11 oktober 2012, 14:49

Beste

Om iedereen die met IVF bezig is en waarbij het niet direct de eerste of tweede of ... niet lukt. Bij ons is het gelukt bij poging vier en met een super-team in het Middelheimd (Dr Inion was onze arts daar) . Ons dochtertje is nu zo'n 14 maanden en echt een supermeisje :-) Alles heel goed verlopen en ook naar een super gynaecoloog doorverwezen door Inion.

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 11 oktober 2012, 20:46

Allé, geen koffie dan voor Elfie en Ellen :D
Gisteren voor de eerste keer spuitje laten zetten in het Middelheim. Het zijn ook drie van die poederkes, 225 IE in totaal.
Wel een heel gedoe he om dat éne spuitje te prepareren. Voel me net een gifmengster :lol:
Het spuitje zelf valt best mee. Zo'n klein naaldje voel je echt amper he. Iets na de inspuiting wel een heel klein beetje branderig gevoel, maar dat is vrijwel dadelijk weg.
Goh Elfie, fijn dat jullie al een mooi vooruitzicht hebben. Nog eventjes en er kan "geoogst" worden bij jullie :wink:
Ik was al blij dat die neusspray dus echt wel zijn werk had gedaan, zonder er al te veel van te merken. We blijven nu nog een paar weekjes verder puffen.
Rallylover: bedankt voor je fijne reactie. Leuk dat het bij jullie gelukt is. Mooi voorbeeld dat de aanhouder wint! Ben eigenlijk best tevreden van het Middelheim tot hiertoe. Het verplegend personeel is echt wel vriendelijk. Denk dat ik een gat in de lucht ga springen als het bij ons lukt

Groetjes en tot een volgende!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten