binnenkort eerste IVF middelheim, hoe verloopt alles?

IVF Forum
Plaats reactie
toope
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 november 2012, 9:40

Bericht door toope » 19 april 2013, 20:19

Maki schreef:

@toope: moet het nu verder worden opgevolgd? Ik heb helaas niet zo'n goede ervaringen met lage waarden en trage stijging maar ik hoor ook verhalen die wel positief eindigen dus ik duim volop mee!

jammergenoeg is HCG gedaald naar 42 & ondertussen is een hevige bloeding doorgekomen


waarschijnlijk gaan we onmiddellijk terug gaan voor een nieuwe poging, dus duimen maar!

@Maki
jij nu lekker genieten van de zwangerschap & de misselijkheid :wink:

josefien21
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 januari 2013, 17:27

Bericht door josefien21 » 23 april 2013, 8:33

@toope; wat jammer. Succes bij de volgende poging! Ik duim mee.
@maki; vind jou verhaal nog altijd ongelooflijk fantastisch. Blij dat het goed blijft gaan. Hoever ben jij nu eigelijk?
@Ellen; hoe gaat het bij jou? Is de nekplooimeting al achter de rug?

Gisteren opnieuw naar de gyneacoloog. Wij gaan om de drie weken, omdat een tweelingzwangerschap heel goed opgevolgd wordt. Gisteren de nekplooimeting gehad. Toch weer héél spannend. Zou er iets mis zijn...? Denk je dan weer even.
Maar alles voorlopig ok. Ze zijn ook heel beweeglijk en ongelooflijk veel gegroeid. Van 2,8 naar 7 cm op een dikke drie weken. Nu nog de bloedproef (ivm down) goed doorstaan. Dan zal ik pas echt gerust zijn. Voor de rest is de misselijkheid zo goed als verdwenen. Wat toch wel heel fijn is.

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 23 april 2013, 15:51

@ dromertje: wauw al 6 maanden en een meisje! super hé. ik blijf het super vinden om te lezen. proficiat he :)

@ maki: zo herkenbaar dat je blij bent om misselijk te zijn. ik ben het niet, maar merkte wel dat ik er in het begin meer zekerheid door gehad zou hebben moest het geweest zijn. ondertussen geniet ik ervan dat ik niet misselijk ben & eet een hele dag door:)
hoe is de echo vandaag geweest?

@ toope: wat jammer dat de waarden gedaald zijn. maar mijn duimen draaien voor jullie volgende poging!

@ josefien: super om te lezen dat het zo goed gaat met die 2 kleintjes van jullie.

hier zijn we ondertussen 11 weken, volgende week mogen we terug voor een echo bij onze eigen gynaecoloog. dat wordt de eerste sinds we echo gehad hebben bij het middelheim. vorige week ben ik al bij de gynaecoloog geweest voor de bloedname voor down en de hele reeks andere dingen die ze testen, die uitslag wordt ineens volgende week mee overlopen & ook wordt dan de nekplooimeting gedaan.
mijn buikje groeit nog steeds goed (ondertussen al 9 cm buikomtrek verschil), heb nog altijd heel veel honger. & draag al zwangerschapsbroeken van vorige week :)
wij genieten dus met volle teugen en gaan er van uit dat alles goed gaat. bij middelheim een kloppend hartje gezien op 8 weken en3dagen. volgende week terug echo op 12 weken en 3 dagen.
donderdag gaan we de peter vragen (hij verjaard dan)

Maki
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 september 2012, 22:21

Bericht door Maki » 24 april 2013, 13:22

Hey Toope, wat ongelooflijk rot seg! Ik kan me inbeelden hoe je je voelt (al is dat natuurlijk voor iedereen anders) maar wens je toch heel veel sterkte! en ik duim mee dat het de volgende keer helemaal raak is! Als het je kan helpen: ik ben de cyclus na mijn vroege miskraam spontaan zwanger geworden dus wat ze zeggen over verhoogde vruchtbaarheid klopt volgens mij ergens wel...

@Josefien: Wat heerlijk om die twee kleine friemeltjes zo te zien groeien! ik duim mee voor de test en dan is het idd hopelijk helemaal genieten!

@Ellen: Ik duim voor je volgende echo maar aan wat je schrijft te lezen, zal dat wel helemaal in orde zijn!

Wij hebben gisteren echo gehad. We zijn nu acht weken en 2 dagen en ons prutske doet het goed. opnieuw mooi kloppend hartje en alles op schema. We mogen binnen twee weken terug voor echo omwille van mijn ongerustheid en angst. ik doe mijn uiterste best om de angst niet alles te laten overheersen maar merk dat het toch moeilijk is. Vorige vrijdag ook oud bloed verloren dus best paniek. Blijkt dat dat allemaal normaal is maar echt gerust ben je dan toch niet meer he. Maar manlief heeft filmpje gemaakt van het hartje gisteren en dat stelt me wel weer wat gerust. Gynea zei ook nog dat eerste twaalf weken precair blijven maar dat een goed kloppend hartje op acht weken toch al een hele grote stap vooruit is. veel miskramen zijn het gevolg van het niet gaan kloppen van het hartje blijkbaar!

Mijn misselijkheid komt en gaat wat soms ook de nodige onzekerheid met zich meebrengt maar verder heb ik weinig last dus dat valt allemaal best mee!

Aan iedereen nog heel veel succes en geniet van het zonnige lenteweer he!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten