binnenkort eerste IVF middelheim, hoe verloopt alles?

IVF Forum
Plaats reactie
dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 31 oktober 2012, 12:47

Ellen84 schreef:wat spannend bij jullie !!!!
mijn duimen draaien mee voor heel goed nieuws.

gisteren terugplaatsing geweest.
er is een topembryo teruggeplaatst en er zijn er 2 naar de diepvriezer gegaan.
nu afwachten dus..
Da's een mooi resultaat he Ellen! Bij ons is er ééntje teruggeplaatst vorige donderdag. Geen top-embryo (5 cellig, en ze hebben liever een 8 cellig blijkbaar), maar ze gaven ons toch nog 15 à 20 % kans en daar hou ik me wel aan vast eigenlijk. Spijtig genoeg hadden we maar 2 eicelletjes. Eentje is bevrucht. Geen Captain Iglo voor ons... :wink:

Hier weten we meer volgende dinsdag. Nog even afwachten dus. Gelukkig hebben we een druk weekend voor de boeg en vrijdag ga ik nog een dagje werken. Voor we het weten is het weer zover.
Groetjes

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 31 oktober 2012, 12:50

Succes alvast met de spuitjes. Niet te ongerust zijn; het valt allemaal best wel mee hoor!

Fijn weekend aan iedereen als ik niet meer online zou verschijnen voor maandag.

Keep up the spirit!!! :wink:
Maki schreef:Elfie, heel jammer om dit te moeten lezen... En het is zeker dat er niks meer is? Ik ben er nog niet zo in thuis maar het feit dat er 'iets' is geweest, betekent wel dat het jullie kan lukken natuurlijk... Maar ik begrijp dat de teleurstelling en het verdriet nu wel groter zijn. ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en een stevige virtuele knuffel!!

Ellen84: ik duim met je mee dat jullie topembryootje zich goed vasthoudt en dat jullie binnenkort een knalpositieve test mogen hebben!

Hier de laatste week snuiven ter voorbereiding ingegaan. Volgende week dinsdag hebben we opnieuw een afspraak en zal ons worden uitgelegd hoe het werkt met de spuitjes enzo..

Aan iedereen heel veel sterkte en succes gewenst!!

anie
Berichten: 784
Lid geworden op: 16 juni 2011, 23:48

Bericht door anie » 1 november 2012, 19:52

Dikke knuffel Elfie!!!

Ik ben momenteel aan het wachten op tp van mijn twee cryo's... Maar dan ga ik terug naar de vub in Jette voor ICSI 4.

Veel succes!

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 1 november 2012, 23:50

het zijn hier een paar heel verdrietige dagen geweest, maar ondertussen kunnen we wel weer wat relativeren. We moeten wel, zeker?
Nog 1tje in de vriezer, geeft wel wat stress want als dat niet goed ontdooit, zitten we hupsa al terug aan al die hormonen...

Vraagje aan de ervaringsdeskundigen, hoe loopt dat met een cryo? Ik heb gehoord dat die in een natuurlijke cyclus teruggeplaatst worden.Hoe loopt dat dan? Is dat dan na ongeveer 2 weken wanneer je normaal je eisprong hebt? Mijn madam heeft van zichzelf normaal geen eisprong, kan dat dan ook zonder hormonen? :?

Anie, waarom ga je voor icsi naar Jette? hopelijk is t niet nodig hé!

Liefs

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 2 november 2012, 19:38

Elfie een hele dikke knuffel, het is toch een hele klap hè.

Hier is het nog afwachten tot volgende week.

Maki
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 september 2012, 22:21

Bericht door Maki » 6 november 2012, 20:09

Hey iedereen,

Ellen84 wanneer weet je iets? Ik duim mee hoor!

Wij zijn vandaag met de stimulatie mogen beginnen. Het eerste spuitje is gezet en dat viel idd goed mee. Was stiekem toch wel een beetje trots op mezelf :o)

Aan iedereen hier heel veel succes gewenst!

anie
Berichten: 784
Lid geworden op: 16 juni 2011, 23:48

Bericht door anie » 7 november 2012, 0:31

Elfie: als je geen eisprong hebt, gebeurt dat in kunstmatige cyclus. Dan neem je drie keer per dag een pilletje progynova en kom je op dag 12 voor een echo van je baarmoederslijmvlies. Rond dag 21 heb je dan een terugplaatsing :) Heel gemakkelijk zo'n cyclus!

Maki: goed zo!

Ellen: spannend!

Elfie: ik ga terug naar de VUB in Jette omdat ik persoonlijk het labo daar beter vind :)

groetjes

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 8 november 2012, 12:46

ik moet zaterdag voor bloedname.
de zwangerschapstest!
pfff, ik heb echt geen idee....
ik denk dat als het nog klopt zoals in het boekje we zondag opgebeld worden met de uitslag. maar dat ga ik zaterdag nog even vragen voor de zekerheid

anie
Berichten: 784
Lid geworden op: 16 juni 2011, 23:48

Bericht door anie » 8 november 2012, 21:23

Ellen: inderdaad ze bellen dan pas zondag in de voormiddag. Bij mij belden ze toen rond 11u. Stom he dat ze zondag niet vijf minuutjes vrij maken :(

Succes!

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 10 november 2012, 20:22

Hallo allemaal,

't Is al een tijdje geleden dat ik nog iets schreef. Vorige dinsdag een heel fijn telefoontje gehad. Onze 1e IVF is gelukt :D

Komende dinsdag terug bloedname om te kijken of de HCG mooi stijgt. Hopelijk komt het allemaal goed. Best spannend allemaal.

Voor ieder van jullie ook heel veel succes!

Liefs,

Dromertje

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 10 november 2012, 22:33

Hey dromertje,
super nieuws zeg'
proficiat!!!
liefs, Elfie

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 11 november 2012, 11:03

Dromertje: Proficiat!!!!!!!!


Hier net het resultaat doorgekregen, we wisten het eigenlijk al. De maandstonden waren al gearriveerd dus resultaat was negatief.

Maki
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 september 2012, 22:21

Bericht door Maki » 11 november 2012, 16:37

Dromertje: Super dikke proficiat! Ik duim mee dat alles heel goed blijft gaan! Geniet ervan in ieder geval. Het is toch een opsteker om te lezen dat het kan lukken!

Ellen84: Wat jammer meid! Ik wens je veel sterkte en hopelijk lukt het volgende keer wel! Dikke knuffel voor jullie!

Elfie: Ook voor jullie nog heel veel succes gewenst!

Wij moeten dinsdag voor een eerste follikelmeting na een weekje stimulatie. Ik ben eens benieuwd..

Heel veel liefs voor iedereen!

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 14 november 2012, 21:53

Ellen: knuffel! Mss stom want ik zit er zelf in, maar k weet nooit goed wat zeggen daarop :oops: K hoop dat je er wat rust in vind en vol goeie moed naar de volgende...

Maki: en en? Wat zeiden ze gisteren?

Hoe gaat het bij de anderen? Anie?

Daarstraks echo gehad, bms was nog net niet dik genoeg, dus zaterdag terug en dan wss dinsdag TP...

groetjes

Maki
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 september 2012, 22:21

Bericht door Maki » 15 november 2012, 7:57

Hey iedereen,

Elfie; dinsdag waren er twee grote en vijf kleine follikels te zien.
Inion zei dat dit een goed resultaat was voor dag vijf dus daar ga ik maar
Vanuit dan... Nu doorspuiten en morgen vrijdag opnieuw op controle.
Op hoop van zegen hè!
Hop hop voor jou bms hè!! Hopelijk gaat het nu helemaal goed!!!

Ik vond de verpleegster dinsdag wel wat minder vriendelijk als
De vorige keren maar mss ligt dat aan de hormonen bij mij en de drukte dinsdag
Op de dienst...

Ik merk dat ik mijn suprefact soms wat minder nauwkeurig snuif (ben daar precies wat
Minder op gefocust ofzo) ik neem wel steeds al mijn dosissen maar soms niet exact
Drie uur ertussen... Zou dat kwaad kunnen? Ik probeer wel om ze zo stipt mogelijk te nemen maar merk dat ik het op het werk soms al eens 'vergeet' en ze dan wat later neem...

Ellen en dromertje hoe gaat het met jullie?

Ik duim voor iedereen verder hoor!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten