binnenkort eerste IVF middelheim, hoe verloopt alles?

IVF Forum
Plaats reactie
Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 17 oktober 2012, 20:17

Dromertje hopelijk zie je er volgende toch wat meer follikels hè.
Die zwart wit beelden daar kan ik al wel wijs uitmaken. Ik vindt het elke keer weer heel speciaal om te zien.

Elfie veel succes morgen met de tp!

Echt een fotootje? Dat zou ik wel super vinden.
Ik vindt het nog altijd jammer dat wij helemaal niets hebben van echo's van toen ik zwanger was. Ook al was er op de echo een leeg vruchtzakje te zien, ik had iets tastbaars gehad.

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 17 oktober 2012, 20:40

Elfie, heel erg veel succes gewenst morgen voor de TP he!! Ik kan me inbeelden dat dat heel wat emotie en spanning met zich meebrengt.

Knap dat je altijd aanwezig probeert te zijn voor echo's enzo - da's toch niet evident, maar wel heel fijn voor je vrouw.

Als het in het weekend doorgaat, is m'n man er altijd bij. in de week is het vaak een pak lastiger - zeker omdat hij ver van huis werkt. Voor het "serieuzere" werk (HSG onderzoek en de eigenlijke inseminaties in ons geval) is ie er gelukkig wel altijd bij geweest. Persoonlijk hecht ik daar ook wel veel belang aan. Met z'n tweetjes sta je toch sterker he en het geeft een goed gevoel om samen door dit avontuur te komen.

Bij één van de gesprekken met Dr Inion, vertelde ze ons ook inderdaad van die eerste "foto". Wel een tof idee vind ik persoonlijk. Het blijft toch een klein wonder hoe zo'n hoopje celletjes uit kan groeien tot een ukkepuk he.

Voor iedereen een geweldige avond!

Groetjes!

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 17 oktober 2012, 21:16

hé cool, dat van die foto wist ik niet! Dat is echt wel fijn! Kan ik de komende 2 weken tegen de foto praten 8)

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 18 oktober 2012, 9:24

elfie heel veel succes vandaag!

mijn man is er altijd bij, hij kan alleen niet zo tegen al die medische dingen tegen. maar hij is erbij & dat is voor mij het belangrijkste.
Wij hebben allebei wel het geluk dat onze bazen heel erg meelevend zijn & ook geen probleem maken als we 'smorgens wat later beginnen.
hij gaat met de pick up ook mee, maar of hij echt mee op de kamer zal zijn tijdens de procedure. ik denk dat hij dat nog altijd zelf niet weet. :D

vanavond weer accupunctuur.
dat vindt ik toch ook elke keer weer iets speciaals, hopelijk heeft het ook voor onze droom een effect.
ik ben in ieder geval al veel rustiger geworden.

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 18 oktober 2012, 9:28

Elfie schreef:hé cool, dat van die foto wist ik niet! Dat is echt wel fijn! Kan ik de komende 2 weken tegen de foto praten 8)
Oei oei, zeg dat maar niet te luid. Straks mag je naar huis met de foto én een hoop visitekaartjes voor psychologische bijstand :lol:
Grapje hoor. Ik blijf erbij, zo'n foto vind ik echt wel heel fijn. Ik kijk er zelf al naar uit :wink:

anie
Berichten: 784
Lid geworden op: 16 juni 2011, 23:48

Bericht door anie » 19 oktober 2012, 17:43

Hihi :)

Ik had zelf een foto genomen met mijn gsm van het fotootje en doorgestuurd naar ons mama met: Het is helemaal de papa hé. Waarop ons mama terugstuurde: ja, helemaal hetzelfde neusje ;) Dat zijn wel leuke dingen.

Morgen bn, zondag uitslag van het cryootje.

Hoe staat het bij jullie?

groetjes

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 19 oktober 2012, 22:33

Hey Anie - bij mij morgenvroeg bn en echo!
Eens benieuwd of er "vooruitgang" is.
Hoop dat het allemaal in orde komt met je cryootje.
tot in de wachtzaal? :D
Voor iedereen alvast een leuk weekend!

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 20 oktober 2012, 22:17

Hey!
Anie, hoe is t bij jou?
Dromertje, hoe is het geweest vanmorgend?
Hier is er dus donderdag 1tje teruggeplaatst van 7 cellen, en een gelijkaardig in de vriezer. Van de 5 eicellen waren ze allemaal 'normaal bevrucht' (iemand een idee wat ze met die 'normaal' bedoelen?) maar ze hebben dus enkel de 2 beste ervan genomen.
Langs de ene kant wel goed want dan zijn we niet met cryo's bezig van minder goeie kwaliteit voor we terug een verse kunnen doen, langs de andere kant was het toch verschieten dat we nu maar 1 cryo over hebben.Stel dat het niet lukt nu, zitten we al weer bijna aan een verse...
Maar daar proberen we niet teveel aan te denken, voorlopig houden we het erop dat 'ons parasietje' binnenkort ons babytje wordt...
Best wel eng om te merken hoeveel hoop ik erop heb deze keer... Ben bang om tegen de grond te smakken als t u niks is...
Ennieweej, ik wens jullie alle goeds, mijn duimpjes draaien voor jullie he!

liefs,

Elfie

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 27 oktober 2012, 11:34

Hoe is het hier met iedereen?

Hier is het gisteren op dag 12 pick up geweest, het is me echt 100%meegevallen.
Er zijn 14 eicellen geprikt, nu afwachten hoeveel topembryo's er maandag zijn. Als alles goed is, is het maandag terugplaatsing.

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 28 oktober 2012, 21:52

copy-paste van het ivf-clubje:
Hier zijn het rare, lange dagen. Gisterenavond een test gedaan, een heel heel heel lichte lijn. Amper zichtbaar, maar volgens ons (en vrienden van ons zeggen het van de foto ervan) is het wel degelijk een streep.
Vanmorgend terug getest, de streep is er nog steeds maar niet donkerder. Er zat natuurlijk nog niet veel tijd tussen, en het was nog vroeg (dag 11) , maar toch zou het fijn zijn als ze donkerder zou willen worden...
We hopen nu maar dat het niet van iets is dat er nu niet meer is (wat een zin)...
Dacht eerst dat het mijn hersenen waren die een beeld maakten van wat ze zouden willen zien, maar als anderen die ook zien,... zou het dan nu écht eens aan ons zijn???
Ik hoop het zo...
wordt vervolgd!

Ellen, spannend zeg! Ik duim voor een goei resultaat!
Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ellen84
Berichten: 109
Lid geworden op: 25 februari 2011, 10:35

Bericht door Ellen84 » 30 oktober 2012, 14:25

wat spannend bij jullie !!!!
mijn duimen draaien mee voor heel goed nieuws.

gisteren terugplaatsing geweest.
er is een topembryo teruggeplaatst en er zijn er 2 naar de diepvriezer gegaan.
nu afwachten dus..

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 30 oktober 2012, 15:12

Er is iets geweest maar het is er niet meer,hcg staat veel te laag... :cry:

Maki
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 september 2012, 22:21

Bericht door Maki » 30 oktober 2012, 17:34

Elfie, heel jammer om dit te moeten lezen... En het is zeker dat er niks meer is? Ik ben er nog niet zo in thuis maar het feit dat er 'iets' is geweest, betekent wel dat het jullie kan lukken natuurlijk... Maar ik begrijp dat de teleurstelling en het verdriet nu wel groter zijn. ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en een stevige virtuele knuffel!!

Ellen84: ik duim met je mee dat jullie topembryootje zich goed vasthoudt en dat jullie binnenkort een knalpositieve test mogen hebben!

Hier de laatste week snuiven ter voorbereiding ingegaan. Volgende week dinsdag hebben we opnieuw een afspraak en zal ons worden uitgelegd hoe het werkt met de spuitjes enzo..

Aan iedereen heel veel sterkte en succes gewenst!!

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Bericht door Elfie » 30 oktober 2012, 17:39

Er is nog hcg,maar het is te laag en gaat sowieso fout. Utrogestan zou het alleen maar uitstellen...

dromertje-middelheim
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 september 2012, 22:00

Bericht door dromertje-middelheim » 31 oktober 2012, 12:42

Elfie schreef:Er is nog hcg,maar het is te laag en gaat sowieso fout. Utrogestan zou het alleen maar uitstellen...
Veel sterkte Elfie. Kan me inbeelden dat het even moeilijk voor jullie zal zijn. Geef de moed niet op en steun elkaar he. Volgende keer beter!
Knuffel!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten