terugplaatsing cryo

ICSI Forum
Meiske74
Berichten: 39
Lid geworden op: 3 mei 2009, 9:45

Bericht door Meiske74 » 16 mei 2009, 9:58

Hallo Wendy

wat een teleurstelling!!! sterkte meid!

ik kan me niet voorstellen dat het uitmaakt of het een ivf-of icsi cryo is.
Voor zover ik weet is de kwaliteit van het embryo doorslaggevend of het als cryo door kan gaan of niet...

nogmaals heel veel sterkte en blijf moed houden!!!

lieve groeten
Meiske74

jozefien
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 maart 2009, 15:06

Bericht door jozefien » 16 mei 2009, 14:45

Wendytje dat is echt balen nu! :(
Maar probeer je inderdaad aan het uitzicht op een volgende poging op te trekken.

Mij wacht ook een terugplaatsing van 2 cryo's, beetje afwachten als het nu zal lukken (2de maal terugplaatsing cryo).
Was het met enige ondersteuning of in je natuurlijke cyclus?
Hoeveel cellen had je cryo nog bij het ontdooien als ik vragen mag?

Dikke knuf :wink:

sabke83
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 januari 2009, 13:20

Bericht door sabke83 » 16 mei 2009, 21:01

Hallo iedereen,

Ik doe even mijn verhaal in het kort. Op 27 mei 2005 ben ik voor de eerste keer mama geworden van onze lieve zoon Jelle van onze eerste ivf-poging. Maar wij hebben onze Jelle met héél veel pijn in het hart moeten laten gaan. Jelle is na een zwangerschapsduur van 27weken geboren. Jelle heeft 3 dagen in ons midden mogen zijn,hij was een perfect volmaakt jongentje maar is helaas overleden op 30 mei 2005 door een zware hersenbloeding. :cry: Een jaar na zijn geboorte/overlijden hadden we de moed om terug te proberen. We hebben sinds dan tot nu toe nog 5 ivf-pogingen en 2 cryotp gedaan. Van de laatste cryotp in oktober 2008 was ik terug zwanger maar deze zwangerschap is uitgedraaid tot een miskraam toen ik 11weken zw was. We hebben van de laatste ivf-poging in december 2008 nog 3 embryo'tjes ingevroren. Wij hopen dat deze laatste kans ons terug het geluk gaat geven om terug mama en papa te worden... Op 2 mei (dag 2 van mijn cyclus)ben ik terug begonnen met clomid,5dagen. Op dag 10 op controle,slijmvlies was goed aan het groeien maar er waren nog geen grote follikels te zien. Heb nog 3dagen clomid moeten nemen. Op dag 14(gisteren) had ik een dik slijmvlies en had ik een 3-tal follikels van 19mm.
Vanavond moet ik rond 22u mijn pregnyl spuit krijgen om een eisprong te krijgen. Mijn embryo's zijn 3dagen oud dus als ze de ontdooiing overleefd hebben,krijg ik donderdag 21 mei mijn tp. Ik hoop zo dat het deze keer lukt en dat alles goed zal blijven gaan... We geven in ieder geval de hoop en moed niet op!!

Wendy,de teleurstelling na een negatieve test is altijd groot maar laat de moed niet zakken meid! De aanhouder wint altijd!! Sterkte!

Nyssa
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 maart 2009, 11:23

Bericht door Nyssa » 17 mei 2009, 14:40

Hey Sabke,
Wat een ontroerend, maar toch erg verhaal.
Ik wou je veel succes toewensen, trouwens aan iedereen.

Ik zelf moet dinsdag om een bloedname, en weet dan of ik zwanger ben en begin een beetje stress te krijgen, want ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn deze keer.

Groetjes
Nyssa

Meiske74
Berichten: 39
Lid geworden op: 3 mei 2009, 9:45

Bericht door Meiske74 » 17 mei 2009, 20:07

Hallo Sabke

jeetje wat hebben jullie al veel meegemaakt!!!
Ik hoop van harte dat het bij jullie nu helemaal goed gaat komen!!!

Jij hebt als het goed is de 21de de tp, ik als het goed is de 19de

** Nyssa, heel veel sterkte in deze laatste zware wachtdagen!!!!

lieve groeten
meiske74

Catarina
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 april 2009, 18:00

Bericht door Catarina » 18 mei 2009, 12:31

Hé meiden, ik kom hier een beetje meebabbelen.

Jee Sabke, wat heb jij al veel meegemaakt. Ik wens je heel hard een babytje toe hoor.

Jullie allemaal trouwens!

Nyssa, spannend! Laat ons morgen wat weten...

Ikzelf zit nu op dag 5 van de spuitjes menopur en moet woensdag op controle.

Toi toi

Wendytje
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 mei 2009, 17:09

Bericht door Wendytje » 18 mei 2009, 20:13

Hey bedankt iedereen, en ja hoor we houden de moed erin!

Hoeveel cellen de cryos nog hadden weet ik niet, maar beiden waren redelijk goed van kwaliteit volgens de gynae..
Maar het was wel tijdens een natuurlijke cyclus, dus misschien heb ik de volgende keer wat meer hulp nodig ;)

djaika
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2009, 22:13

terugplaatsing

Bericht door djaika » 18 mei 2009, 22:35

he nissya

ik heb vrijdag mijn pickup gehad en gisteren is er 1 terug geplaatst

djaika
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2009, 22:13

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door djaika » 18 mei 2009, 22:49

Nyssa schreef:Morgen krijg ik te horen of ik woensdag misschien mag terugkomen voor een terugplaatsing.
Ik heb maar eentje over, dus mijn kansen zijn miniem. Maar ja het is een extra kans... dus hoop ik natuurlijk op het beste..
ik zal aan je denken bij mij hebben ze gisteren 1 terug geplaatst

djaika
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2009, 22:13

Re: terugplaatsing cryo

Bericht door djaika » 18 mei 2009, 22:49

Nyssa schreef:Morgen krijg ik te horen of ik woensdag misschien mag terugkomen voor een terugplaatsing.
Ik heb maar eentje over, dus mijn kansen zijn miniem. Maar ja het is een extra kans... dus hoop ik natuurlijk op het beste..
ik zal aan je denken bij mij hebben ze gisteren 1 terug geplaatst

djaika
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2009, 22:13

Bericht door djaika » 18 mei 2009, 23:08

Catarina schreef:Hé meiden, ik kom hier een beetje meebabbelen.

Jee Sabke, wat heb jij al veel meegemaakt. Ik wens je heel hard een babytje toe hoor.

Jullie allemaal trouwens!

Nyssa, spannend! Laat ons morgen wat weten...

Ikzelf zit nu op dag 5 van de spuitjes menopur en moet woensdag op controle.

Toi toi
he catrina
hoe gaat het met het spuiten hoeveel moet je er spuiten per dag.vindt je ze ook zo pijn doen

sabke83
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 januari 2009, 13:20

Bericht door sabke83 » 19 mei 2009, 10:27

Dank je wel iedereen voor de steun en de lieve woorden. Wij hopen ook van harte dat het ons deze keer zal lukken en dat alles goed zal blijven gaan. Misschien zal de verjaardag van ons zoontje Jelle die er binnenkort aankomt (27mei) ons geluk brengen. Ik hoop dat hij vanop zijn wolkje zal duimen voor ons zodat hij een fiere grote broer kan worden.

Nyssa,vandaag de grote dag voor jou,ik hoop uit de grond van mijn hart dat je een positieve uitslag hebt gekregen! Ik duim voor jou!

Meiske74,ik hoop ook voor jou dat je goed nieuws gekregen hebt voor de tp! Ik duim ook voor jou! Voor iedereen trouwens! Ik hoop dat iedereen het geluk zal krijgen om een baby'tje in de armen te mogen sluiten want iets mooier dan dit bestaat er niet!

Veel sterkte iedereen!

Catarina
Berichten: 53
Lid geworden op: 5 april 2009, 18:00

Bericht door Catarina » 19 mei 2009, 11:40

Hé Sabke, ik hoop het ook. We gaan er gewoon voor, allemaal zwanger deze keer!

@Djaika: Ik heb niet echt last van het spuiten. Moet het wel maar 1x dag doen. Heb jij er dan zoveel last van? In elk geval succes met het afwachten nu. Wanneer weet je meer?

grtjs

Nyssa
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 maart 2009, 11:23

Bericht door Nyssa » 19 mei 2009, 16:58

Het heeft niet mogen zijn :(

Ik echt wel gehoopt dat het wel was.

Nu helemaal terug van nul beginnen, want ik heb geen emryokes over...

Ik ga naar UZ Leuven en die doen een zomerstop ofzo...? Dus ik kan pas beginnen vanaf July.. ?

Allé dat wilt dus zeggen 2 maanden den tijd om een beetje af te vallen en terug te gaan sporten, want van die hormonen ben ik serieus wat bijgekomen de laaste tijd.

We vertrekken eind mei voor 2 weken naar Griekenland.. dus ik ga zeker proberen te ontspannen.

Maar momenteel voel ik me echt slecht, maar ik hou zeker de moed erin.

Momenteel snak ik ook naar alcohol... :)

Veel liefs en groetjes allemaal

Meiske74
Berichten: 39
Lid geworden op: 3 mei 2009, 9:45

Bericht door Meiske74 » 19 mei 2009, 20:06

owww nyssa

wat een verdrietig nieuws!!! sterkte meid, ik hoop dat je toch kunt genieten van jullie welverdiende vakantie en dat je de accu weer wat op kan laden!

liefs
meiske74

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten