gif

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 4 mei 2011, 20:43

Hoi marb en Liesje en co,

Normaal gezien gaan we er ook zitten, op rij 1 :-) Het enige dat me een klein beetje tegenhoudt, is dat ik wel een beetje schrik heb voor emoties en zo, en vooral dat door het toneel m'n angsten nogal naar boven gaan komen. Ik heb de dag erna 's ochtends de belangrijke echo, die waarbij het de vorige keer mis bleek te zijn op een dikke 12 weken. Ik heb wel nogal veel stress en als ik morgen teveel zenuwen krijg, weet ik niet of ik het ga zien zitten, want het zal toch confronterend zijn vrees ik...
Nu ja, ik ga ervan uit dat het gaat lukken, maar moest dat niet zo zijn, zullen jullie dus 2 lege plaatsen zien op de eerste rij...

Ik weet niet of we daarna nog mee iets gaan drinken, maar ik zou het natuurlijk wel fijn vinden om jullie eens eventjes te zien. We gaan zien hoe laat het wordt, en vooral ook hoe moe ik ben. We zijn er nog niet helemaal uit of we met de trein of met de auto gaan, en dat zal ook wel meespelen.

Amai, ik ben precies een moeilijke als ik dat zo lees :-)

Hopelijk tot morgen!

xxx

PS Komt er nog iemand anders ook? Kathleen of K'tje?

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 4 mei 2011, 20:53

zeg niet moeilijk, zeg diepzinnig ;-)
en als rij N makkelijker lijkt kunnen we nog altijd ruilen 8)

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 5 mei 2011, 8:36

lieverdjes,

babs: doe wat je best ziet zitten, 't is gewoon een toneelstuk, hé... er komen er nog voldoende van die bleitstukken (als je mij ziet dan krijg die gratis en voor niets live;)). jij gaat voor nu, hé.

ik hoop dat de gyn vanavond het niet te ellenlang maakt met haar uitleg van laparo, bij abd chirurg was ik gisteren al heel vlug buiten maar misschien is dat omdat ik hun medisch jargon wel wat meester ben (en basicly niet zoveel goesting had in veel uitleg;))

zoen,

liesje

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 5 mei 2011, 10:41

't Zal zonder Liefje zijn :-(

Hoera! Liefje kan toch, dankzij opa 8)
Laatst gewijzigd door marb op 5 mei 2011, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 5 mei 2011, 11:51

Ik kom ook niet, zou in Tielt (dichterbij voor ons) gaan kijken, maar ik ben aan't terugkrabbelen... :oops:

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 6 mei 2011, 10:59

Babs, hopelijk ging de echo goed!
We denken aan je.

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 6 mei 2011, 11:04

marb en liefje,

twas écht super met jullie erbij. murphy was er niet bij in mechelen, en kon naast jullie zitten...
babs: heb je ook heel dichtbij gevoeld maar was pas vijf minuten voor voorstelling in zaal (gyn was te entoesiast haar uitleg over laparo aan doen;))

K'tje: ik heb ook zitten 'beven' van emo's en nadien kon ik niet deftig mijn cola opdrinken. begin vaak gewoon te trillen als ik mijn gevoelens bij de geboorte en dood van matéo* laat opborrelen, zo heftig dat mijn lichaam mee staat te shaken . maar het is zooooo mooi om te zien hoe universeel dat rauwe is als je een kind verliest, dat ik me iets minder abnormaal voel nu, telkens ik het 'live' (of op een film/boek) voor me zie gebeuren.
tis niet zo dat ik de buitenwereld maar moet geloven en 'niet zeuren en vooral niet huilen' strategie moet hanteren.
én vond het zelfs vaak heel grappig:) heel de voorstelling is doorspekt (alsof je ff adem kan halen door te lachen) met (cynische) 'grapjes';)) (wat je niet in de trailer ziet). dus als je nog zou twijfelen, mechelen staat nog steeds op zijn grondvesten na aardbeving liesje;) tielt zal ongetwijfeld die van jou ook aankunnen...

zoen,

liesje

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 6 mei 2011, 11:20

wij vonden het ook errug gezellug! Het smaakte naar meer! Tot morgen? ;-)

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 6 mei 2011, 14:04

Lang getwijfeld, maar uiteindelijk niet gegaan. Klinkt wel heel mooi!
Liefs !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten