Nog iemand al uitgerekend voor maart 2012!?

Plaats reactie
liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 20 juli 2012, 11:30

Sterretje,

Ons paté is ook echt een roompaté aant worden, op drie maand al 6,6 kg. En om eerlijk te zeggen vind ik dat niet altijd zo leuk. Wil er andere (minder zware) kindjes en hun mama's niet mee 'ambeteren'...

Liesje

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 20 juli 2012, 11:45

mij stoort het niet hoor

ik vind het enkel zo 'frappant'. nu ja, die curves zijn gebaseerd op gemiddelden dus het is normaal dat er uitersten zijn

voor mij primeert nog altijd een gezond en gelukkig kindje en een blije mama ;)

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 20 juli 2012, 12:00

Ik kan Liezeke heel goed volgen, ik zat aan de andere kant en was het beu altijd die opmerkingen te horen :?
Nu is het vergelijk ook alweer begonnen met tweeling van mijn zus. Die zijn ondertussen al zwaarder dan mijn jongens op die leeftijd. Dus ja, komt het weer boven...
Soms vervloek ik wel die curves, ok, elk kindje moet opgevolgd worden maar die curves maken het soms precies tot een wedstrijd :?
Lie, bij gebrek aan goesting om te werken eens rondgeneusd :D
Zo'n stoeltje bedoel ik:
http://www.britax-roemer.nl/autostoeltj ... us-special

jette
Berichten: 351
Lid geworden op: 23 juli 2009, 9:23

Bericht door jette » 20 juli 2012, 13:11

Hallo,

Amai lie, wat een grote man :wink:
ben benieuwd wat de groentepap gaat geven.
Ik begin volg week, ook in wk als de papa thuis is.
Natuurlijk ook om foto's te maken en te filmen.

Ik gebruik mijn buggy al een tijdje voor onze L hoor.
Je kan hem plat leggen dus, ook ne pericles, maar heb nu ook ne baby city jogger. Is vele gemakkelijker om overal mee naar toe te nemen.
Er ligt ne voetenzak in en een soort verkleiningskussen (naar heeeeel lang zoeken) en dit komt van een eetstoel BLOOM.
Is verkrijgbaar int beige ent zwart.

Ik zou in u geval ook al ne autostoel durven installeren ze.
De bitrax -roemer lijkt mij een super model!

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 20 juli 2012, 13:14

Merci voor de tip, wappie! En pardon dat ik hier zo klets over mijn beer. Wou je zeker niet slecht doen voelen hoor!

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 20 juli 2012, 13:56

Oh Lie, je hebt me zeker niet slecht doen voelen hoor, heb je even pb'tje gestuurd :wink:

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 20 juli 2012, 13:56

Tip is trouwens heel graag gedaan! Babyspullen zoeken blijft gewoon superleuk :D :D

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 20 juli 2012, 15:10

Hihi, Lie, je beer...

Misschien moeten we eens meeten (lokerse f?)? Kunnen we je beer en mijn berin (zeug?) tentoonstellen...

Liesje

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 20 juli 2012, 15:12

foei Liesje ;) ;)

Tammie
Berichten: 355
Lid geworden op: 3 november 2010, 11:54

Bericht door Tammie » 20 juli 2012, 16:56

hallo,
hier zijn we nog eens :wink:
wat gaat die tijd vlug
onze jongen zit ook aan het uiterste van de curve qua lengte en gewicht, een flinke broer dus :wink: weegt rond 8kg en 65cm, maar al tijdje geleden dat we naar k & g zijn geweest, dus ben al benieuwd voor de volgende keer
hier ben ik al een week of 2 met groentenpapjes begonnen, gaat redelijk goed; hij is bijna 4 maanden, wat gaat het vlug hé
vraag me af of we nog langer 5 voedingen moeten geven, want hij slaapt redelijk goed door laatste weken, zo van 23u15 en rond 8u30 maken we hem wakker zodat we aan zijn 5 voedingen geraken op een dag
zijn voetjes beginnen ook uit de maxicosi te hangen; vraag me ook af of we nog geen gewone buggy moeten kopen; autostoel hebben we al, maar ik vrees dat we nog ene bij zullen moeten kopen tegen dat hij naar opvang moet; mijn vriend en ik zullen waarschijnlijk afwisselen om hem naar opvang te doen
voor de rest aan ieder een prettig weekend; vanaf zondag zomer...zeggen ze :wink:
groetjes!

Lie_29
Berichten: 1063
Lid geworden op: 12 januari 2009, 23:18

Bericht door Lie_29 » 31 juli 2012, 9:43

Wij moeten deze week op controle in Jette.
Wat steken ze daar dan uit met de kleinen? Hoe lang duurt dat ongeveer?

Dat valt vaneigens patat samen met zijn groentepap. Dat kon ik 3 maand geleden toen de afspraak gemaakt werd niet weten...
Is het ok om hem rond de middag een fles te geven en voor een keertje in de namiddag zijn groentepap? Fruitpap krijgt ie nog niet, dat is pas voor zaterdag.

jette
Berichten: 351
Lid geworden op: 23 juli 2009, 9:23

Bericht door jette » 31 juli 2012, 10:05

Hey Lie, ja wij ook, de donderdag, ook juist als hij groentepap zou mt eten dus ben ook aant denken om dit na de middag dan te geven.
Denk nu wel ni dat het kwaad kan zenne.

Zou eigenlijk van iemand ook wel is willen weten wat ze daar juist allemaal doen en waarom ???

Ik heb precies al iets gehoord van een bloedname, ai ai, als iemand da gaat zien hier gaan ze zeggen wat heeft jullie L, hoe mt ik het dan weer uitleggen.
Ja niemand weet er iets vanaf van onze ICSI dus ...
Alleen mijn ouders en enkele vriendinnen van mij.

En onze L zijn petere vertrekt op vakantie dus die gaan zeker nog dag komen zeggen.

jette
Berichten: 351
Lid geworden op: 23 juli 2009, 9:23

Bericht door jette » 31 juli 2012, 10:09

Ik zal het is vragen als onderwerp hé Lie

Tammie
Berichten: 355
Lid geworden op: 3 november 2010, 11:54

Bericht door Tammie » 31 juli 2012, 10:16

wij zijn al geweest-ik stuur het in het onderwerp

jette
Berichten: 351
Lid geworden op: 23 juli 2009, 9:23

Bericht door jette » 31 juli 2012, 11:55

Hey Tammie hoe gaat het met je zoontje nu onder tussen ?

Ik moet terug naar K&G 9aug.
Ben benieuwd.
Hoe gaat de groentepap bij je?

Morgen heb ik is me-time, afgesproken met vriendinnen, mag moeke enkele uurtjes babysitten :wink: .
Kan ze al oefenen voor als ik werken ben.
Ahja moet 30 aug terug beginnen :shock: .

Ben dus ook aant denken om hem 1x de week naar de kribbe mss te doen, weet het nog ni zeker zenne.
Tis zo moeilijk hé.
Wat denken jullie ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten