spina bifida

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 16 april 2010, 7:19

Een moedige beslissing die wij alleen maar kunnen steunen. Jullie als mama en papa weten wat het beste is voor jullie schatje, zoals Loekie mooi zegt "Mama knows best".
Dat neemt natuurlijk niet weg dat ook ik dit lees met tranen in de ogen :cry:
Neem de tijd om dit alles te verwerken.
Hopelijk kan alles 'sereen' verlopen.
Veel succes en een mooi afscheid van je appelke.
Dikke knuffel
XX

babyd
Berichten: 167
Lid geworden op: 4 maart 2010, 9:03

Bericht door babyd » 16 april 2010, 8:22

liesje een moeilijke maar zeer moedige beslissing.

Geluk dat verdwijnt
De zon gaat schijnen
maar gaat dan verdwijnen
Een dag zonder zorgen
verandert op een morgen
Een kaarsje gaat doven
het is niet te geloven
Jij bent nu een ster
maar die staat heel ver

x

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 16 april 2010, 8:26

Lieve liesje,

De tranen rollen over mijn gezicht als ik me inbeeld door wat een hel jullie nu gaan.
Weet dat ik jullie een heel sterk en moedig koppel vindt om zo'n beslissing te kunnen nemen. Weet ook dat je vanaf nu nooit meer Liesje en ventje zal zijn maar dat je binnenkort (veel te vroeg) mama Liesje en papa ventje wordt. Het spijt me enorm dat jullie hier door moeten. Alleszins heel erg veel sterkte. Er komt een dag dat je naar je sterretje kunt kijken en gelukkig zal zijn voor hem.

Een hele dikke knuffel meid.

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 16 april 2010, 8:44

Veel sterkte en een mega grote knuffel.
Wij denken hier aan je en zullen een kaarsje branden voor appelke.
Neem de tijd om te verwerken en er naar toe te leven. Het leven is niet eerlijk, maar ik hoop dat het geluk snel aan jullie kant terug mag staan.

Veel liefs
sterretje!

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 16 april 2010, 8:52

ff een tekstje van een liedje van heather nova waar ik me enorm in terugvind:

truth and bones

Sometimes I can feel you breathing into me.
And these hands I can feel them tugging at my sleeve,
I move through the day in the rhythm that I've known.
I've got this crazy dream of stripping down to truth and bone.

All of it, all of it, all of it stripped down.
All of it, all of it, all of it, to truth and bone.

My mouth is full of secrets I'm too afraid to tell.
My body's full of longing for you to know me well.
I move through the day in the rhythms that I've known.
I've got this crazy dream of stripping down to truth and bone.

All of it, all of it, all of it stripped down.
All of it, all of it, all of it, to truth and bone.

I think of sinking in way over my shoulders, let the water, the water take me in and I need you to cut through to where I'm hidden, I'm awkward and I'm too polite and I want two stars for arms like orion I could breathe in and breathe in and breathe out.
If I could only lose myself
I would lose myself in you,
I move trough the day in the rhythms that I've known.
I've got this crazy dream of stripping down to truth and bone.

All of it, all of it, all of it stripped down.
All of it, all of it, all of it, to truth and bone.

liesje

Katleentje
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 augustus 2009, 19:00

Bericht door Katleentje » 16 april 2010, 9:00

Liesje, wist ik nu maar wat te zeggen om het verdriet minder te maken...

Neem je tijd om afscheid te nemen van Appelke en geniet nog van de weinige tijd die je nog rest met z'n drietjes...

Dikke, dikke knuffel...

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 16 april 2010, 9:14

Lief Liesje, ik zit hier te snotteren voor het scherm, en schaam me tegelijkertijd dat ik bij het 'mama en moe'-topic heb durven schrijven dat ik stilaan op ben...

Ik wens jullie heel veel sterkte, en blijf aan jullie denken.

Sueke
Berichten: 121
Lid geworden op: 9 mei 2009, 20:36

Bericht door Sueke » 16 april 2010, 9:43

Liesje, ik weet niet wat zeggen enkel en alleen dat ik jullie zo sterk en moedig vindt. Een dikke steunende knuffel

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 16 april 2010, 9:46

Liesje,

Ik wou dat het anders was. Zoals iedereen hier. Tranen zijn er. Laat ze vloeien. Probeer steun te vinden. Praat als je het je helpt. Zwijg als je dat nodig vindt. Ik wil je omarmen en een schouder bieden om op te huilen.
Jullie hebben gekozen in functie van jullie kind. Vergeet dat niet! Jullie doen dit uit liefde. Probeer je daaraan op te trekken. Jullie willen alleen het beste voor hem. En ik kan jullie alleen maar steunen in jullie keuze.

Een extramegadikke knuf, al is die ontoereikend om jullie verdriet op te vangen!

liefs,

Bokje

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 16 april 2010, 9:47

:cry: :cry: :cry:

ICU22
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 december 2009, 0:12

Bericht door ICU22 » 16 april 2010, 11:01

Liefste Liezeke,

Ook hier tranen in de ogen...
Ik hoop dat jullie er op de één of andere manier nog een mooie ervaring van kunnen maken en jullie appelke een mooi afscheid kunnen geven.
weten dat ik zo vlak bij jou woon en dat ik niets kan doen...
als ik boodschapkes in onze Delhaize voor je kan doen, een flutboekje voor je halen, als je tegen een onbekend wil klagen...let me know.

Veel sterkte voor jou, je man, je appelke,...
XXX

barkat
Berichten: 124
Lid geworden op: 23 oktober 2009, 13:33

Bericht door barkat » 16 april 2010, 11:11

Liefste Liesje,

Iedere dag kom ik hier kijken hoe het met jullie gaat. Ik kan het echt niet los laten. Dit is zo een hartverscheurende keuze dat jullie moeten maken, maar het zal jammer genoeg wel de beste zijn. Het moet gewoon verschrikkelijk zijn, je begint je appelke al een beetje te voelen.
Jullie appelke zal in ieder geval een heel mooi en speciaal sterretje aan de hemel zijn.

Ik moet jullie echt bewonderen, jullie zijn zo sterk en kunnen alles realistisch bekijken, petje af...

Neem vooral de tijd om afscheid te nemen van jullie appelke, en heb veel steun aan elkaar. En laat je emoties maar vloeien...

Heel veel sterkte en weet op een dag zal jullie geluk compleet zijn, daar ben ik zeker van!

Dikke knuffelxxx

buffalogirltje
Berichten: 901
Lid geworden op: 21 juli 2009, 19:51

Bericht door buffalogirltje » 16 april 2010, 11:22

Ik wens je heel veel sterkte. Het is zo oneerlijk allemaal, hopelijk krijg je veel steun thuis en kunnen jullie op een 'mooie' manier afscheid nemen.

Knuf xxx

Evyke
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 januari 2010, 13:17

Bericht door Evyke » 16 april 2010, 11:28

Ik lees al een paar dagen mee maar vond nog nooit de moed om iets te schijven, ik zit op het werk en ga me telkens verschuilen op het toilet als ik dit alles gelezen heb omdat ik mijn tranen niet kan bedwingen. Het is zo hartverscheurend en zo oneerlijk. Zwanger zijn moet een zalig tijd zijn en toch is de natuur het niet altijd even eens met ons. Ik hoop dat jullie heel veel steun vinden aan elkaar zowel jij als je ventje bij familie en vrienden. Laat jullie tranen stromen als dit oplucht. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om dit een plaatsje te geven. En het is zoals al velen hier gezegd hebben het is jullie beslissing en daar kunnen wij jullie alleen maar respect voor hebben.
Liesje ik ken je niet enkel van het lezen hier op dvo maar wat vind ik jou een moedig persoon (ookal begrijp ik dat je vanbinnen kapot gaat van verdriet).
Veel sterkte allesinds ook van mij.

molly27
Berichten: 848
Lid geworden op: 23 september 2009, 14:30

Bericht door molly27 » 16 april 2010, 11:43

Liezeke,

ik heb de tranen in mijn ogen als ik dit lees.
Als ik kon nam ik een stuk van jullie verdriet weg ... Ik wens jullie erg veel sterkte toe en ik vind het een moedige beslissing.

Ik denk aan jullie,

Molly

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten