wanneer TP van cryo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 59, 60, 61  Volgende
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 1:55 pm Onderwerp:
clau

Dag dames

hier een berichtje vanuit de wachtkamer Wink kwestie van de verveling wat tegen te gaan. ze liggen achter op schema. weeral wachten aaargh....

liefs vanwege n ongeduldige clau
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 2:00 pm Onderwerp:
Kimzie

Clau, veel wachtsucces! Wacht jij nu eigenlijk op een TP of op een resultaat ofzo? Leuk dat je er wel op internet kan!
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 4:00 pm Onderwerp:
clau

ukkie en pukkie zijn beide 8cellig. waren mooi aan het delen en... hopelijk mogen ze nog *9* maandjes in mn buikje spelen... hehe.

kimzie ik was aan het wachten op tp. ik was online met mijn gsm Wink

noa alles goed verlopen bij jou?

justine ik hoop dat je tp woensdag gaat zijn en dat je dus vanavond *voor de laatste keer!* je spuitje mag zetten.

ringling veel succes morgen met de echo!

kruimel, web, nat, sylver, mie begin die brownies en wraps maar al te maken... ik heb er zin in Very Happy

clau - cryo tp van 2 embykes - BN 10/08
Beurtflight (Eefje) - aan de pil - start IVF2 1/09
Justine - cry-tp mislukt - 2de cryo-tp ong 5/8
Noa09 - 3de ICSI 10/07 - BN+echo 26/07
Ringling - 1e cryo tp - echo+BN 31/7

Zwanger
Kruimel - 6w+5d zwanger
Web - zwanger
sylver29 - TP 14/07 - BN 26/07 zwanger
Mie - 1e cryo tp van 2 embykes 12/07 - BN 23/07
*nat* - TP 12/7 (2) - BN 29/7 positief - BN2 2/8

Laatst aangepast door clau op Vr Jul 30, 2010 4:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 4:12 pm Onderwerp:
*nat*

Clau, dat is fantastisch nieuws ! En ze zijn al terug aan het delen ook. Ben zo blij voor je ! Ik wens je een snel verloop van de WW en een mooi eindresultaat! Go cryootjes go !!! Kan het zijn dat je BN 10/08 is, ipv 10/07 ? Ik snap dat je wil dat het snel vooruitgaat, maar zo snel dat lijkt mij straf. Very Happy

Noa09, hopelijk is bij jou ook alles mooi verlopen. Ben supernieuwsgierig!

Justine, hopelijk een Pregnylspuitje vandaag voor jou !

Kimzie, ik ben ook zot van rauwe worteltjes, dus die mogen zeker mee !

Ik heb wat extra testjes gekocht om de tijd te doden tot maandag (idioot ik weet het, maar ja die van 't Kruitvat kosten niet zoveel). Die van vandaag was nog steeds een +, de volgende hou ik voor zondag...
'n Mens is toch een raar ding.

Ik voel me trouwens ook wat mottig en heb wat buikpijn, maar of dat nu van de stress is of 'echte' symptomen zijn, is maar zeer de vraag. Monday, Monday, you're only (!!!) three days aaaaa-way !
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 4:22 pm Onderwerp:
clau

Very Happy heb het aangepast hha, zoals ik al zei: ongeduldig he Wink

nat je volgende testjes gaan ook nog allemaal +jes zijn Smile
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 4:52 pm Onderwerp:
sylver29

hey clau

hopen op een mooie +test Smile
heb jij 3 ticketjes in geval van
we zijn er al volop aan bezig en ik heb ook nog javanais(taart) en kersen meegenomen op de trein
da is zo lekker

bij mij zal het maar 1tje zijn
maar da zien we pas bij eerste echo
eerst volgende week woensdag nog bloedname

men hcg is van 200 naar 1324 gegaan

noa Surprised
amaai 16 da is toch super Smile

kimzie
veel succes maandag hopelijk goede resultaten Smile

hey *nat*
mag je maandag bloed laten nemen Smile
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 5:02 pm Onderwerp:
Mie

ik heb mijn ticketje terug moeten inleveren. Sad vorige week 1e bn: zwanger. vanmorgen 2e bn: niet zwanger, waarden 0,0. heb geen woorden, alleen tranen voor de moment.
Mie
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 5:17 pm Onderwerp:
Justine

Mie, oh nee Crying or Very sad , weet niet wat zeggen meid...
Wat nu? Ga je een rustpauze inlassen, heb je nog cryootjes of begin je onmiddellijk aan een verse poging?
Vind het echt heel jammer. Eerste bn positief, je denkt dat niets meer kan verkeerd gaan, en dan bam, je droom aan diggelen Sad ...
Dikke knuffel meid!
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 5:31 pm Onderwerp:
Mie

@justine: mag van dokter meteen terug opstarten, heb datum in september gekregen 16-9. nu wachten op die Twisted Evil dat mag bij wijze van nu al zijn! heb geen cryo meer, had er 5, maar deze zijn allen ontdooid afgelopen poging. ook al besef je nog zo pril is, je hebt toch hoop. en idd gewoon aan diggelen nu!

hoe ver sta jij nu?
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 5:45 pm Onderwerp:
clau

mie ik heb er geen woorden voor, zo verschrikkelijk Crying or Very sad laat je tranen maar stromen, het is ook allemaal zo unfair he *dikke dikke knuffel*
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 5:59 pm Onderwerp:
*nat*

Oh Mie, wat verschrikkelijk... dan ben je eindelijk zo ver en moet je al die dromen weer voor een tijdje opbergen... het is een schrale troost, maar toch goed dat je direct verder kan met een nieuwe poging, hopelijk is het maar een kort uitstel... Een heel dikke troostknuffel.

Sylver, ja, maandag is de tweede BN... met Mie's slechte nieuws zit de schrik er nu zeker in. Ik ben zo blij voor je dat jouw HCG goed stijgt ! Blijf jij maar lekker op de trein zitten.
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 6:55 pm Onderwerp:
Mie

@nat: sorry!!! wou je geen schrik aandoen. hoop voor jou natuurlijk het beste! het heeft hier gewoon niet mogen zijn!
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 8:15 pm Onderwerp:
Noa09

Hello!

Mie... troostknuffel... het is zo wreed... eerst dromen en dan moeten afgeven...

Clau, waw, 2 supermooie 8-celligen... en ik was/ben al zo trots op mijn ukkies (tweety en Sylvester): beiden 4-cellig met mooi gelijke celletjes... Heb nog een elftal in de vriezer, de laborante verschoot zelf van het resultaat - kon het niet laten te zeggen 'niet slecht voor 'n 'oudje' he' Very Happy

Kimzie, ik krijg traantjes in mijn ogen als ik jouw eerst zin lees 'net als vorige keer - met 4 zwanger' - dit kan realiteit zijn ipv wishful thinking he, daar teken ik echt voor!

Justine, mag je vanavond je Pregnylshot hebben?

Noa09
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 9:28 pm Onderwerp:
fee

hallo,

Ik heb een tijdje niet meer komen lezen of schrijven. Ik moest er even uit. Letterlijk en figuurlijk.

En wat lees ik onze Nat is zwanger. Zijn het er 2? Woehaaa, geniet ervan meid!!!

Mie, ik heb nog geen kennis met je gemaakt maar ik vind het enorm spijtig voor je.

Ik mag terug beginnen met een 2de verse IVF poging.
Nu ms afwachten en starten maar, jihaaa here I come.

Groetjes,
Fee
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:00 pm Onderwerp:
*nat*

Mie, lief hoor dat je ook nog aan mij denkt, terwijl jij het nu moeilijk hebt. Maar je hoeft je niet schuldig te voelen, we zijn hier voor elkaar zoals oude getrouwde koppels: in goede en kwade dagen. Sterkte!

Noa09, wow dat zijn in totaal 13 embiekes ! 13 potentiƫle miniNoa'kes! Enfin, laten we maar met die twee beginnen zeker? We houden de trein in het station tot jij er mee opzit.

Fee, welcome back!!! Ik ben blij dat je terug kan starten. Ik ben welgeteld twee dagen zwanger (enfin officieel tellen ze dat vanaf de vorige menstruatie maar zo voelt het zeker niet aan) dus ik zal nog een poosje moeten wachten voor ik zeker weet
1. of ik zwanger blijf
2. of het er 1 of 2 zijn
Maar jullie weten het hier sowieso als eerste!
Berichten van afgelopen:
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 59, 60, 61  Volgende
Pagina 41 van 61