icsi augustus

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Volgende
Bericht Geplaatst: Do Jul 29, 2010 5:38 pm Onderwerp: icsi augustus
hope_4ever

hey iedereen ik start vandaag een nieuw topic met icsi augustus.
zijn er nog meiden die in augustus starten.
en met mij mee willen aftellen.

hoop dat augustus een goede vruchtbare maand is

xxx hope
Bericht Geplaatst: Do Jul 29, 2010 7:01 pm Onderwerp:
Frauke

Piep! Ik lees al een tijdje mee, maar weet niet goed waar ik me precies moet plaatsen.
Ik heb niet echt een "medisch probleem", hoewel.. Cool
Ik ben net gestart met mijn vrouw (lesbisch koppel) om samen zwanger te worden. Zwanger worden op natuurlijke manier zal maar moeilijk lukken, ongeacht hoeveel we proberen Very Happy
Sinds begin juli ben ik suprefact aan het snuiven.
Het is nu wachten op de Twisted Evil van mijn vrouw en dan kan zij beginnen spuiten.
Het is de bedoeling dat mijn liefste eicellen zal afstaan aan mij.
De pick-up is voorzien ergens eind augustus. Nog even afwachten dus.
Het is onze allereerste poging.
Ik hoop dat ik samen met nog andere hier zal kunnen mee aftellen. Ben al vaak ontroerd geweest bij het lezen van jullie berichten, hopelijk kan ik af en toe een troostend woordje bieden bij een ontgoocheling, maar ik hoop vooral om iedereen hier onder ons een dikke proficiat te mogen wensen met een klein beebje!!!

In afwachting van dat beebje wens ik alvast iedereen heel veel moed bij het pillen, snuiven, spuiten,pick-uppen en het miserabele afwachten.

Liefs,
Frauke
Bericht Geplaatst: Do Jul 29, 2010 7:03 pm Onderwerp: Re: icsi augustus
DUYCK

hallo hope

Ik doe normaal ivf maar dat is eigenlijk hetzelfde of icsi. Ik wil eigenlijk eens aftellen met jullie voor de kinderwens. Misschien zal ik of jullie ontgoocheld worden als het niets word maar ik gun het iedereen die hier komt. Ik ga me eens voorstellen. Wel een hele boterham. Ik ben 4 jaar geleden begonnen met de kinderwens. Ik ben na de pil na 6 maand zwanger geworden en in oktober 2007 heb ik een zoontje lennert ter wereld gebracht maar is gestorven na 8 dagen na een hartafwijking. Ik heb daar veel van afgezien. Ik denk dat dat normaal is. Ik wou direct terug beginnen met de kinderwens. Na 3 maand wist ik gelijk dat het niet meer ging gaan op de natuurlijke manier. Raar vrouwelijke intuitie die later bleek te kloppen. Na een paar maand ovulatie -inductie heb ik een kijkoperatie gehad. Daaruit bleek dat ik tijdens de bevalling een infectie had opgelopen waarbij mijn twee eileiders dicht zaten. Direct ivf gedaan en na de 2de verse ivf heb ik een gezonde dochter van 1 jaar. Nu in januari ben ik terug begonnen maar nu loopt het niet zo snel. Na de 2de verse ivf een miskraam van 5 weken en de 3de verse ivf een miskraam van 6 weken ook een miskraam. Ik voelde me de laatste dagen slecht maar sinds vanavond voelde ik me weer goed omdat ik mijn regels heb gekregen. Ik mag vanavond nog starten met progynova voor cryotp. Ik heb er nog 4 in de diepvries. Ik zit in het jan palfijn in Gent en ik ben 28 jaar.
Ik hoop voor iedereen dat het een vruchtbare periode mag worden.
Wanneer start jij hope? Hoeveel behandelingen heb jij al achter de rug? Waar zit je in behandeling? Hoe oud ben jij?

groetjes
Bericht Geplaatst: Do Jul 29, 2010 7:29 pm Onderwerp:
hope_4ever

ga me even voorstellen
ikzelf ben nu bezig aan poging 5.en de 6de tp.ikzelf was bij poging 4 9weken zwanger van mijn sterretje * alles was tip top in orde en ons beebje was echt perfect tot de echo op 9weken en dan stond mijn wereld stil toen de gyneacoloog zei dat het hartje van ons beebje vandaag was stilgevallen.maar op dat moment doet gewoon heel je lijf pijn.ik ben 23jaar en we zijn al 3jaar bezig.
we hopen echt dat deze poging de goeie is.maar ik geef het nooit op ik ga ervoor tot ik men eigen beebje in handen heb.

hey duyck ik krijg gelijk koud dat ik je verhaal lees.
vind dit zo erg voor jou.het is echt prachtig na wat je hebt meegemaakt dat je de moed nog niet hebt opgegeven.vindt dit zo erg voor jou.maar ik kan er ook over meesreken alleen is dat van mij niet zo erg.

hey frauke vindt het zo leuk dat je hier komt meebabbelen en ik hoop echt dat jij en je vrouw ergens eind augustus Razz een goeie tp hebben en dat het van de eerste keer prijs is.
is wel leuk op die manier he dan heb je toch een beebje van jullie tweetjes he.

veel succes iedereen.

xxx hope
Bericht Geplaatst: Do Jul 29, 2010 8:03 pm Onderwerp:
Noa

Hallo, ik voeg me ook gezellig toe.

Eerst en vooral, Duyck, wat een verhaal. Dat wens je niemand toe... En telkens opnieuw een miskraam, vreselijk. Je moet erg courageus zijn, ik wens je al het geluk van de wereld!
Hope, ook voor jou was het niet niks om te verwerken. Ik hoop zo hard dat de volgende poging de laatste is, tenzij voor een brusje!
Frauke, ook voor jullie natuurlijk het allerbeste!

Even kort mezelf voorstellen: 29 jaar, na 3 jaar aanmodderen (ovulatie inductie) gezien dat het echte probleem bij het ventje lag. Eerste icsi 2008 was raak, we hebben een schat van een dochter. Wat een wonder, beseffen we nu. 1 jaar geleden opnieuw gestart. Twee verse icsi's en twee cryo pogingen later niet zwanger. Nochtans telkens zogenoemde "topembryo's", maar dat is nogal relatief blijkbaar. Nu zijn we overgestapt naar Jette. Dr. Blockeel vond het vreemd dat ik nog niet zwanger was, hij drong aan op hysteroscopie, maar alles bleek in orde. Ik start rond 20 augustus met het snuiven van suprefact.

'k Voel me een beetje "gegeneerd" omdat er hier al eentje rondloopt... Ik meen het zo oprecht als ik zeg dat jullie gewoon de volgende moeten zijn. Want hoe je het draait of keert, het is bij momenten verdikke zooo lastig, soms heb je zoveel zin om in een holletje te kruipen. Mijn kaarsje brandt voor jullie allemaal!
Bericht Geplaatst: Do Jul 29, 2010 8:56 pm Onderwerp:
Frauke

Het maakt me triest om zulke verschrikkelijke verhalen te lezen. Dit heb ik altijd zo moeilijk gevonden aan het volwassen worden en zijn: DIE VERDOMD HARDE WERELD!!

Duyck, wat jij meemaakt is echt wel heel verschrikkelijk! Chapeau meid, dat je zo kan blijven doorgaan. Hoe overleef je zoiets denkt men dan?? Na al die teleurstellingen die je al moeten doorstaan hebt, toch een dochtertje die je vast en zeker de moed geeft om te blijven doorgaan. Hopelijk krijgt jouw prinsesje er vlug nog een broertje of zusje bij!!

Hope, ook een heel triest verhaal. Ik kan me al voorstellen hoe gelukkig je was toen bleek dat je zwanger was en dan opeens, als sneeuw voor de zon, is er niets meer. Was er dan een reden voor dat het hartje plots niet meer klopte?
Hopelijk wordt deze poging the one Wink

Noa, in godsnaam, waarom zou jij je moeten gegeneerd voelen?? Het is toch niet omdat velen onder ons nog geen kindjes hebben dat jij geen recht zou hebben op een speelkameraadje voor uw dochter lief? Je hebt al genoeg tegenslagen achter de rug,heel veel succes gewenst met deze nieuwe poging.
Ikzelf ben 32 en tevens in behandeling in Jette. Tot hiertoe, na bijna 4 weken snuiven(klinkt als een verslaafd iemand) heb ik nog geen nevenwerkingen ondervonden van de suprefact, goed begonnen is half gewonnen Razz
Bericht Geplaatst: Do Jul 29, 2010 9:15 pm Onderwerp:
DUYCK

Hallo iedereen

Ik denk dat iedereen die hier komt al veel miserie heeft gekregen. Ik vind het mooi frauke dat je zo je vrouw wil helpen. Ik zou dat ook nog willen doen eicellen afgeven aan iemand die geen goeie eicellen heeft maar eerst moet mijn eigen kinderwens voltooid worden.
Vanaf wanneer heb je suprefact moeten snuiven? Is het de lange cylcus dat je volgt. Of is het omdat het samen met je vrouwtje moet samenvallen? Mag ik vragen waarom je zelf niet wil zwanger worden?
Ik ben ook bezig hé noa voor een volgende kindje. Ik zou me ook gegeneerd moeten voelen. Ik denk dat iedereen die hier komt het ons gunt.
Ik wens jullie veel succes met de kinderwens in augustus.
groetjes
Bericht Geplaatst: Do Jul 29, 2010 9:22 pm Onderwerp:
hope_4ever

hey iedereen niemand moet zich hier geneerd voelen we willen gewoon allemaal hetzelfde en dat is een beebje van ons eigen en voor andere is dat een brusje tis gewoon anders maar toch ook hetzelfde snap je wat ik bedoel... Shocked (als ik het zelf maar snap hihi Laughing )
alles komt goed heb ik uit ondervinding geleerd.
steun elkaar en hoop...zo komen we erdoor...
moest ik jullie niet hebben he...
men ventje zei ooit eens tegen mij hoop doet leven en daar denk ik vaak aan...

@noa die dr blockeel is een goeie dr ik ben erzelf ook bij.die man geeft mij iedere keer terug hoop en courage om door te zetten.hij zei zelfs tegen mij dit wordt u poging ik wil geen 6icsi doen bij u zei hij om te lachen he...
deze moet lukken...

succes aan iedereen

xxx hope
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 11:37 am Onderwerp:
Noa

Duyck, ik moet het zinnetje waarin je schreef dat je een dochtertje hebt na een 2de ivf, zijn overgeslagen. Proficiat met jouw prinses en veel succes met jouw ijskindjes! Heb ik het goed voor dat jij dan sinds januari al 3 verse ivf's hebt gehad? Blijkbaar mag je in Jan Palfijn altijd snel doordoen. Laat je er telkesn eentje of twee terugplaatsen? Hier zitten we in grote twijfel omdat mijn zwangerschap niet vlekkeloos is verlopen (dysmatuurtje door verkalkte placenta). Uiteindelijk is het wel goed gekomen hoor, maar mijn eigen gynae is tegen terugplaatsing van 2 door die risicozw-schap. Dr. Blockeel was precies veel minder terughoudend en vindt het niet onverantwoord om voor 2 te kiezen na 4 mislukte tp's van een topembryo. Tja. Ik dacht dat ik er uit was, en resoluut voor 2 zou gaan, maar nu slaat de twijfel weer toe. Nu, ik heb nog een paar weken bedenktijd.

Frauke, dat is waarschijnlijk omdat ze jou moeten laten gelijk lopen met jouw vrouw dat je zo lang moet snuiven? Ik heb steeds, na een week suprefact, spierpijn in mijn armen. Heel gek!

Hope, ja, Dr. Blockeel kan je zo oppeppen hé! Ik zat daar echt met lood in de schoenen, maar ben daar buitengewandeld met vlinders in de buik van enthousiasme. Laten jullie er er eentje terugplaatsen omdat je nog zo jong bent, of toch 2 om de kansen te verhogen? Heeft hij met jullie risico's ofzo besproken van 2? En krijgen jullie een tp op dag 5 of dag 3? Hij stelde bij ons een tp op dag 5 voor, en 1 of 2 naargelang de kwaliteit, maar als we wilden mochten we er zowiezo 2. Sorry voor mijn vragenvuur hoor! We duimen voor jullie dat poging 6 voor een brusje zal zijn, en het nu gewoon patat erop is!

Hier komen mijn regels weer zo traag op gang, nen echte dieseltrein. 'k Haat het, da's nu al 4 dagen van "ik wil wel maar ik kan niet"!
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 11:53 am Onderwerp:
inaatje13

Heey allemaal,

Frauke zo leuk, mijn vrouw en ik doen het op dezelfde manier. Wij hebben al 2 verse en een cryopoging achter de rug (alle 3 mislukt).
Ik ben nu al zo'n 4 maanden aan 't puffen, maar tis voor nde goede zaak é. Ik heb ook soms spierpijn en in begin héél erg moe.

Heb gisteren m'n regels gekregen van mislukte cryopoging, da doe altijd zo efkes extra pijn, vind ik!!

Normaal eind augustus weer cryopoging.

@duyck: veel sterkte nog, da komt wel in orde!!

@ de rest we komen er allemaal!!!

Greetz
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 2:07 pm Onderwerp:
hope_4ever

hey noa nee wij laten er altijd 2terugplaatsen wij zien een tweeling ook zeker en vast zitten.we hopen dit ook dat de 6de poging voor een brusje is.hij zou zelf de tp doen.als hij aanwezig is.mss bijgeloof of niet maar de poging dat hij de tp had gedaan was ze ook gelukt.en voor me op men gemak te stellen doet hij dit deze poging ook.daarmee ook zo vlug na de vorige poging ook anders is hij niet aanwezig want hij gaat in sept.na india.en bij mij is altijd de tp op dag 3 omdat als we embryo's hebben die op dag 3het beste is.

inaatje vind het echt jammer voor jou en ik hoop dat we in augustus allemaal zwanger zijn en het topic zwanger en kinderen onveilig gaan maken.ik duim mee voor jou....
zoals voor iedereen hier wij verdienen dit allemaal.

@iedereen onze tijd komt zeker en vast we mogen de moed niet opgeven en samen komen we erdoor...

xxxhope
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 9:15 pm Onderwerp:
DUYCK

hallo

Noa Ik laat er altijd 2 terugplaatsen. Ik wil zeer graag een tweeling dus voor mij geeft dat niet. Ik heb geen wachttijden behalve in de zomer.
Ik had gisteren bloedverlies maar ze willen niet doorzetten. Heb wel zoveel pijn in mijn buik. Heb gebeld naar een secretaresse maar ze zei dat het tussentijdse bloedingen kunnen zijn. Vind het vervelend.
Ik laat jullie weten hoe het verloopt. De gyn is in verlof anders zou ik een bloedafname laten doen. Ik ga maandag naar de huisarts gaan voor een bloedafname. Om zeker te zijn of ik mijn regels niet krijg.
Groetjes
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 9:40 pm Onderwerp:
Noa

Hope, ooo, dan zal het alvast Dr. Blockeel niet zijn die de tp doet bij mij, als hij in september in India vertoeft. Jammer, maar helaas! Wat een schat toch, dat hij jullie tp nu weer wilt doen. Hij heeft echt het beste voor met zijn patiënten, dat is voor mij echt een openbaring. Vroeger werd het haast weggelachen als het mislukte, nu heb ik eindelijk het gevoel dat we au sérieux worden genomen en we een behandeling op maat krijgen. Héééérlijk!

Duyck, 't is de periode van het jaar zeker, hier zetten mijn regels ook maar niet door. Al 4 dagen rood verlies bij het afvegen, maar om van een menstruatie te spreken is het veeeeel te weinig. Zo raar, 'k ben nochtans zeker dat het vandaag 14 dagen na mijn ei is, en meestal word ik zelfs iets vroeger ongesteld. Ik wacht nog af tot na het weekend, anders laat ik ook een bn doen.

Wel, blijkbaar laten heel wat onder jullie er twee terugplaatsten. Mijn hart schreeuwt ook om twee, ik zie het echt niet zitten om nog jaren door te gaan, dus waarom de kansen niet een beetje verhogen! Ik doe mee, we gaan voor 2!

Prettig weekend meisjes!
Bericht Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:36 pm Onderwerp:
hope_4ever

hey noa super goed 2is het dus we gaan met zen alle voor een tweeling.en de russen zullen wel doorzetten.dr blockeel vertrekt half september naar daar mss is je tp wat vroeger en heb je hem toch.

duyck en noa mss een hintje en mss ook wel niet zo leuk maar als ik vrij komen mijn russen er vlugger door.mss voor jullie ook he....
hoop dat de russen er vlug zijn...
bij mij moeten ze nu 9maanden niet meer komen hoop ik...nu geen russen meer en binnen een maand mijn tp van de 2emmy's....

veel succes iedereen
mijn duimen staan omhoog ....

xxxhope
Bericht Geplaatst: Za Jul 31, 2010 3:48 pm Onderwerp:
DUYCK

Noa hoeveel dagen zit je al? Doe je dat soms nog bloed laten afnemen om te zien wanneer je je regels krijgt? Kunnen ze dat zien in de bloedwaardes of je je regels gaat krijgen? Heb je ook zoveel pijn in je buik en borsten? Heb je dat veel dat je dagen ervoor bloedverlies hebt maar dat het niet eigenlijk je regels zijn? Ikzelf heb dat nooit gehad. Is het helder bloedverlies of bruinachtig?
Berichten van afgelopen:
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 1 van 29