zwanger : acryl nagels - haarkleuring

ICSI Forum
Plaats reactie
SN
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 10:26

zwanger : acryl nagels - haarkleuring

Bericht door SN » 19 februari 2009, 14:07

Dames

weet nog maar net dat ik zwanger ben van 6de poging, maar kan het kwaad als je acryl nagels laat zetten en je haar laat kleuren? het zijn nu wel mechen (of hoe schrijf je dat?) die ik laat zetten en komt dus niet rechtstreeks in contact met de hoofdhuid.

Groetjes

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 19 februari 2009, 14:10

Volgens mij niet hoor, vooral lekker proberen te relaxen, ik kan me voorstellen (maar niet helemaal natuurlijk) dat je het moeilijk hebt daarmee.

Verwen jezelf maar eens goed!

Nes21
Berichten: 353
Lid geworden op: 27 juli 2007, 12:11

Bericht door Nes21 » 19 februari 2009, 14:36

Hi SN,

Sommige gyn zeggen idd dat je haar kleuren schadelijk kan zijn, anderen dan weer niet.
Acryl nagels heb ik zelf tijdens mijn vorige zwangerschap gehad ... en ons zoontje is perfect normaal, dus dat kan geen kwaad.

Alles goed met je voor de rest ?

xxx

SN
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 10:26

Bericht door SN » 19 februari 2009, 14:43

Hey Nes

Met mij alles prima hoor. voel me goed, desondanks de kwaaltjes. maar het beseffen ... nee, echt niet.. da's raar hè... net of ik in een droom leef...

Hoe is het nu met jou? Gaat het al wat beter? heb toch nog veel aan je moeten denken...

je weet wat ik gezegd heb hè, wij halen samen de eindstreep in oktober!

groetjes

Nes21
Berichten: 353
Lid geworden op: 27 juli 2007, 12:11

Bericht door Nes21 » 19 februari 2009, 14:46

Héél blij dat te horen. Heb je veel last van de kwaaltjes ? Want dan ben je nu in "dutjes-mode" :D

Ik probeer het wat van mij af te zetten ... lukt soms wel en soms niet ...
Als'k het echt niet kan houden dan ga'k zaterdag al voor bloedafname :wink:
We zullen wel zien.

Ik hoop het echt !!! Dan stuur ik je zelfs een kaartje :D :D

Xxx

SN
Berichten: 273
Lid geworden op: 14 augustus 2007, 10:26

Bericht door SN » 19 februari 2009, 14:52

tja, veel last.. buiten de obstipatie, steken in de buik (die bij momenten ook geminderd zijn) en erg moe te zijn valt het tot nu toe wel goed mee hoor.

en idd, 's avonds lig ik altijd groggy in de zetel... krijg buiten eten maken en voor de beestjes zorgen niets meer gedaan... dus sta ik maar vroeger op en doe ik dan al wat hè.

En idd, je bloedname was maandag, dus je had evengoed vandaag al kunnen geweest zijn... bij mij zaten er ook 4 dagen tussen (tss 1ste en 2de bloedafname). Het gaat er ook niet om hoeveel je hcg is, maar dat hij in verhouding wel goed stijgt. Je hebt al een gezond zoontje en ook toen had je weinig tot geen symptomen.. dat komt allemaal heel goed, je zal wel zien.

ga je ook nog erg nodig hebben hoor! het worden nog spannende weken hè... sta er ook niet graag bij stil, maar we moeten idd toch nog met beentjes op de grond blijven... maar dat wil niet zeggen dat we niet mogen genieten hè!! :D

Nes21
Berichten: 353
Lid geworden op: 27 juli 2007, 12:11

Bericht door Nes21 » 19 februari 2009, 15:27

Ik ben wel een beetje moe ... heb vooral al heel slecht geslapen, kan ook gewoon van de stress zijn hé.
Soms ook wel zo'n drukkend gevoel in mijn onderbuik ... maar voor de rest noppes.

En jij bent toch ook in behandeling in Jette ni ? Raar dat je toch zo'n verschillende mededelingen kan krijgen soms hé.

Heb gelezen dat je hcg in't begin om de 48u verdubbeld

we gaan er samen voor hé ... realistisch genietend 8)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten