terugplaatsing cryo

ICSI Forum
Plaats reactie
Nyssa
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 maart 2009, 11:23

terugplaatsing cryo

Bericht door Nyssa » 4 mei 2009, 11:49

Morgen krijg ik te horen of ik woensdag misschien mag terugkomen voor een terugplaatsing.
Ik heb maar eentje over, dus mijn kansen zijn miniem. Maar ja het is een extra kans... dus hoop ik natuurlijk op het beste..

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 mei 2009, 12:11

De duimpjes draaien hé Nyssa! En zo miniem zijn de kansen nu ook weer niet hé. 60% kans dat je embytje de ontdooiing overleeft en dan 20% denk ik kans op slagen.

Komaan embyke!!!

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 4 mei 2009, 16:49

Nyssa,

laat de moed niet zakken.
We hebben normaal gezien volgende week 11/5 tp van ons cryo-tje. Ook als het ontdooid hé.

We moeten blijven duimen.

Succes
Ivonna

Nyssa
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 maart 2009, 11:23

Bericht door Nyssa » 4 mei 2009, 21:13

Hey bedankt...
En veel succes voor jullie ook hé...

Komaan embyke.... :D

florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

Bericht door florence » 4 mei 2009, 21:34

hallo dames,

donderdag zal ik weten of m'n eerste ICSI gelukt is maar ik vrees ervoor..
we hebben 2 embryo's kunnen laten invriezen. kan iemand mij uitleggen hoe zo'n cryo terugplaatsing in z'n werk gaat? daarmee bedoel ik dan vooral in welk deel van je cyclus, welke medicatie moet er vooraf genomen worden,..

bedankt voor de info

grtjs,
florence

florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

Bericht door florence » 5 mei 2009, 12:39

niemand...?

Ivonna
Berichten: 156
Lid geworden op: 2 juli 2008, 10:07

Bericht door Ivonna » 5 mei 2009, 13:21

Florence,

Een lange uitleg hoor....

Normaal gezien (bij mij hé) was dit in mijn natuurlijke cyclus, maar bij mij dikt mijn baarmoederslijm niet dus moet ik daar hormonen voor nemen. Ze plaatsen niet terug bij een niet goeie dikte. Toen kreeg ik tel dat ze alles stopten. Was verbaasd en moest eerst op gesprek gaan vooraleer ze me iets wilden zeggen. Ik ging toen bij de 1ste de beste dokter (zou ik nooit meer doen). Daarna werd er mij Progynova 2mg opgeschreven en dit helpt wel.

Ik neem Progynova 2mg en wat je steeds moet doen is utrogestan (vaginaal) opsteken. Dit zal het CRG monitoring je wel zeggen wanneer er mee te starten.

Ik kan dit al mooi uitrekenen. Bij mij is de TP op de 24ste dag van de cyclus, maar ik weet niet of dit bij iedereen zo is hé.

Succes,
Ivonna

jozefien
Berichten: 89
Lid geworden op: 4 maart 2009, 15:06

Bericht door jozefien » 5 mei 2009, 13:27

Dag Florence
Ik heb een 1,5 week geleden een terugplaatsing van een cryo in Jette gehad.
Dit was zonder enige medicatie of stimulatie, dus in mijn natuurlijke cyclus. Wanneer je maandstonden beginnen moet je op de 3de dag BA laten doen. In de dagen die daarop volgen moet je nog 2 of 3 keer een BA en echo laten doen (Jette zegt wanneer) in die cyclus. Dit is om exact je eisprong te weten.
Bij mij is de terugplaatsing op dag 20 van mijn cyclus gebeurt en ik had mijn eisprong op dag 16. Op de dag van mijn eisprong belden ze de datum door wanneer ik moest komen voor de terugplaatsing. De dag van de terugplaatsing krijg je s'morgens een telefoon als het doorgaat (hangt af als je cryo de ontdooiing overleeft heeft).

Hopelijk heb ik je wat geholpen met mijn situatie! :wink:
Groetjes

florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

Bericht door florence » 5 mei 2009, 20:00

bedankt ivonna en jozefien voor jullie reacties.

het is mij ondertussen véél duidelijker!
:wink:

belle04
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 mei 2009, 20:50

Bericht door belle04 » 6 mei 2009, 20:52

Hey, bij mij ook net eerste icsi mislukt. Heb 1 cryo en die zal ik in juni terugkrijgen, ik ben benieuwd.

Nyssa
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 maart 2009, 11:23

Bericht door Nyssa » 6 mei 2009, 21:00

vandaag heb ik dan de terugplaatsing van mijn embryoke gehad... Nu afwachten...

Florence om op je vraag te antwoorden, bij mij was de tp in een natuurlijk cyclus maar gestimuleerd met clomyd.

Groetjes en succes

florence
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 november 2007, 9:12

Bericht door florence » 7 mei 2009, 12:55

hallo nyssa,

ik ben vanmorgen bij de dokter geweest voor m'n bloedtest en als het vanavond negatief blijkt te zijn dan zal het bij mij ook met clomid gebeuren.

we hebben 2 embryo's van zeer goeie kwaliteit, die hopelijk alletwee kunnen teruggeplaatst worden.

groetjes en aan iedereen veel succes!!

florence

sandy
Berichten: 143
Lid geworden op: 9 februari 2009, 15:20

Bericht door sandy » 7 mei 2009, 14:30

hoi iedereen,

Bij mij is maandag een cryootje teruggeplaatst, dit was op dag 24 van mijn (volledig natuurlijke) cyclus.

Enne...voelen jullie al iets?
Ik heb een 'zwaar' gevoel beneden en gisteren (2 dagen na terugplaatsing) een heel klein beetje bruin bloedverlies. Ik hoop hoop hoop dat dit van de innestelling zou kunnen zijn...
Ik moet bloed laten trekken op 16 mei.

Groetjes en de duimen draaien voor iedereen
sandy

DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 7 mei 2009, 15:27

Beste Sandy,

Ik liet eind februari een cryo terugplaatsen en ik had ook dikwijls zo een zwaar buikgevoel, ik heb mij ook de hele tijd zeer moe en loom gevoeld. en ja ik bleek zwanger te zijn. Spijtig genoeg heb ik een miskraam gehad, maar ik hoop voor jou dat je lichaam je nu al iets wil zeggen... veel succes

gumi

Meiske74
Berichten: 39
Lid geworden op: 3 mei 2009, 9:45

TP cryo's

Bericht door Meiske74 » 9 mei 2009, 17:32

Hallo dames

afgelopen vrijdag heb ik een tel consult gehad met onze behandelend arts in Brussel, hij had goed nieuws: de 4 cryo's zijn van topkwaliteit en men wil er in deze eigen cyclus 2 cryo's terugplaatsen!!
We zijn hier echt geweldig blij mee

Mij is wel geadviseerd om 1x een pregnyl injectie van 5000 te zetten.
(ik doe nl alle bloedonderzoeken en echo's in NL en daar kun je niet alle daghen van de week terrecht voor bloedafnames en analyses, dat is in Belgie toch echt geweldig geregeld!!!)

lieve dames, we houden moed he!!!

groetjes
Meiske74

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten