Bijna zover

Eiceldonatie forum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
67nancy
Berichten: 16
Lid geworden op: 8 oktober 2011, 11:39

Bijna zover

Bericht door 67nancy » 16 maart 2012, 15:26

:D Nog even voor mijne bloedtest om te weten of ik zwanger ben :D er zijn 2 toppers van emmies tp in Barcelona.Dus duimen nu en nog even afwachten maar het voelt nu al goed aan :wink:

Nancy

katrienc
Berichten: 878
Lid geworden op: 27 maart 2010, 18:52

Bericht door katrienc » 16 maart 2012, 18:41

Hoi Nancy! Ik hoop voor je dat je gevoel juist zit!!!! Waneer mag je testen?

Ik heb maandag mijn eerste tp via ecd. En toen ik eergisteren aan de tel vroeg wanneer ik dan een zwangerschapstest kan doen zei ze wacht nu maar even af of er een tp is en dan zullen ze dan wel zeggen wanneer je mag testen. Is dat ook 12 dagen dan?

groetjes Katrien

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 16 maart 2012, 19:58

@nancy,wat spannend he,hopelijkheb je goed nieuws te melden en om direkt op de vraag van katrien te antwoorden 10 dagen na de tp zou je al iets kunnen zien met een zwangerschapstest

ook voor jou duim ik natuurlijk op een super tp en een super resultaat.

grtjsstefanie

katrienc
Berichten: 878
Lid geworden op: 27 maart 2010, 18:52

Bericht door katrienc » 17 maart 2012, 8:52

Stefanie dat was ik me dus aan het afvragen. Bij ivf zeggen ze altijd dat is dan nog een pregnyl restant dat je meet dus 12 a 14 dagen maar omdat ik nu geen pregnyl moet nemen dacht ik dat het sneller kon. Moeten jullie ook geen pregnyl nemen? Voel me echt zo een groentje hier! :mrgreen:

stefanie
Berichten: 674
Lid geworden op: 21 februari 2007, 17:35

Bericht door stefanie » 18 maart 2012, 8:04

als je geen pregnyl moet spuiten kan je 10 dagen na de tp al een testje doen,de beste zijn die van het kruidvat,2 voor euro,t klink mss stom met de prijs maar zijn echt wel goed.
utro en progynova hebben geen invloed op een test.
ik moet ook geen pregnyl gebruiken enkel utro,progynova en foliumzuur.

katrien,ik voel me soms ook nog een groentje ze na al die jaren :D

lotje83
Berichten: 249
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 0:06

Bericht door lotje83 » 18 maart 2012, 9:13

@katrienc: ik heb maandag tp en mag zaterdag 31/03 op bn. Deze maand weet je hopelijk het resultaat nog. Ik wens je veel succes.x

zoekertje
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 juni 2011, 13:11

Bericht door zoekertje » 18 maart 2012, 10:35

spannend Lotje, veel succes morgen!!!

katrienc
Berichten: 878
Lid geworden op: 27 maart 2010, 18:52

Bericht door katrienc » 18 maart 2012, 17:34

hey lotje! dan lopen we volledig samen! Hoop ik toch...

Mij bellen ze morgen tussen 11 en 12 om te zeggen of ik moet komen en hoe laat voor een tp.
Ik vroeg aan de tel wanneer ik dan mocht tellen en toen zeiden ze we zullen eerst zien of er een tp is. En dan zeggen ze je dat maandag wel.

Hier ook alleen foliumzuur, progynova en utro. Ook nog suprefact tot aan zwangerschapstest. Jullie ook?

Stefanie, die van kruidvat ken ik... Ik maak er kruidvat rijk mee want het erge is dat ze met twee verpakt zitten, je een testje doet, dan denkt dat testje was misschien te vroeg en twee dagen later nog eentje doet! :D Ik heb hier nog 2 doosjes liggen

maar als het al na 10 dagen mag dan kan ik al testen op 29 maart? Oh zo spannend! Ik hoop echt dat ze morgen goed nieuws hebben en dat er van de zes eicelletjes die we gekocht hebben nog een paar overschieten.

zoekertje
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 juni 2011, 13:11

Bericht door zoekertje » 19 maart 2012, 8:12

Veel succes Katrien!!

smuidje
Berichten: 23
Lid geworden op: 8 juni 2011, 9:57

Bericht door smuidje » 19 maart 2012, 11:19

Nancy

Ben echt benieuwd of het gelukt is.

katrienc
Berichten: 878
Lid geworden op: 27 maart 2010, 18:52

Bericht door katrienc » 19 maart 2012, 20:38

nancy hoe is het met jou?

ik heb van de 6 eicellen een 6 en een 8 cellig embryo terug gekregen. eentje was tot vier cellen gekomen en de rest was niet bevrucht geraakt...

Maar we gaan al onze hoop op deze twee embryootjes zetten!28!!!maart mag ik al gaan voor de eerste bn.

ik ga terug met mijn benen omhoog liggen en mijn ventje 'ons' goed laten verzorgen :D

zoekertje
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 juni 2011, 13:11

Bericht door zoekertje » 19 maart 2012, 20:55

Hey Nancy, Heb jij al nieuws??

Hey Katrien, dat is goed nieuws hé... Een 6-cellig en 8 cellig, dat is goed hé? (ik heb daar niet zoveel verstand van, we zijn nog niet tot een tp gekomen).
Heb je ze alletwee laten terugplaatsen??

Spannend, ik duim mee voor jullie, nany en katrien

Groetjes

katrienc
Berichten: 878
Lid geworden op: 27 maart 2010, 18:52

Bericht door katrienc » 20 maart 2012, 10:06

ja ik heb ze allebei terug gekregen. Ik had op betere en meer gehoopt maar uiteindelijk heb ik in die elf pogingen nog maar 2 keer een 4 cellig embryootje terug gekregen.

nancy ik hoop dat je aan het vieren bent en heel dit dvo gedoe effe vergeten bent. En anders een hele dikke steunknuf voor jou. Want je zou nu toch al iets moeten weten he of ben ik verkeerd?

Groetjes en genieten maar van de lente!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten