zwangerschapsmode maatje meer

marie-jo-lijntje
Berichten: 153
Lid geworden op: 12 december 2012, 20:05

zwangerschapsmode maatje meer

Bericht door marie-jo-lijntje » 7 maart 2014, 16:38

Hoikes!

Ik had graag jullie advies eens geweten..
ik nu 6 weken zwanger, en door het vele vocht in mn buik kan ik bijna niet meer in mijn broeken..

daarom zoek ik nu naar winkels die zwangerschapsbroeken verkopen voor een maatje meer..

enkele zeiden me:
ja hoor mevrouw, wij hebben daar zeker oog voor, tot ik vroeg naar welke maten.. goh wij gaan zeker tot maatje 46!! maar komaaaaaaan...
maatje 46 is geen maatje meer.. toch?
ik heb normaal een broek maatje 50/52.. niet dat ik zo'n koebillen heb, maar ik zit graag comfi..
ik vind dus maar 1 winkel hier in oostende die broeken verkopen tot maat 52..

maar als ik eens 8 maand ben, geraak ik daar wss ook niet meer in?
wat moet ik dan hele dag dragen?
joggingbroeken? neen bedankt! ik kom ook graag in stijl naar buiten, en zeker nu ik zwanger ben..

kunnen jullie mij aub helpen?
maakt nu uit hoever het is..
ik ben toch niet de enige zwangere vrouw met een maatje meer? en die mensen lopen toch ook niet in hun blootje????

alvast dikke mercie

Ahiha
Berichten: 1093
Lid geworden op: 26 januari 2010, 19:49

Bericht door Ahiha » 7 maart 2014, 17:32

Goh Marjolijntje, ik kan je niet echt helpen. Ik heb maat 48 en 1 van de zaalige dingen aan zwanger zijn vond ik dat ik overal in kon! JAja, ik die anders met moeite in een 48 geraakte, kon tijdens de zwangerschap zowaar in een XL van Nopies! Die dingen rekken enorm mee! :-) EN er zijn dames die meer dan 20kg bijkomen dus in de zwangeren collectie hebben ze meestal wel grote dingen. Ik zou zeggen : eens proberen.

Muse
Berichten: 572
Lid geworden op: 19 januari 2014, 22:51

Bericht door Muse » 7 maart 2014, 17:49

Als je eens een uitstapje naar leuven plant: hier is een kleine winkel die echt hele mooie dingen heeft, waar ik ook in paste. En daar werkt een jong meisje die je zo op je gemak kon stellen en je helemaal niet het gevoel gaf dat je een walrus was, terwijl zij zelf eigenlijk een prachtfiguurtje heeft.

Die winkel heet tutti e due.

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 7 maart 2014, 17:53

hahahahaha, koebillen :)
kan je helaas niet helpen, maar dat snap ik nu toch ook niet... voor zwangere vrouwen moet er toch comfi-kledij zijn...
ik weet ook niet ALS ik weer mag ga werken wat ik in godsnaam ga dragen, ik wil het ook verbergen zo lang mogelijk... zorgen voor later
maar eigenlijk wil ik nu ook al zwangerschapsbroek... zal nodig zijn...

hahaha koebillen :) zo grappig

Muse
Berichten: 572
Lid geworden op: 19 januari 2014, 22:51

Bericht door Muse » 7 maart 2014, 17:56

Wel comfi: ik heb van die leggings van queenmum en die zijn los onderaan en enorm rekbaar bovenaan, dus die zitten altijd goed en die zijn van zo'n goede kwaliteit dat is die nu soms nog draag en onze zoon is al drie. Nu heb ik ze aan omdat mijn buik megagevoelig is sinds de pu. Vandaag terugplaatsing gehad van twee 7cellertjes.

stienemien
Berichten: 453
Lid geworden op: 24 februari 2010, 9:34

Bericht door stienemien » 7 maart 2014, 19:37

Hier ook maat 48 en noppies gaat héél vlot inderdaad. Dus ik zou zeker naar dat merk kijken. Bovendien nog niet wanhopen, de meeste zwangerschapskleren zijn gemaakt van stretchachtige dingen, dus meestal rekt alles goed mee. Ik heb - net zoals Ahiha - best wel wat keuze nu ik zwanger ben, terwijl dat in 'gewone toestand' niet zo makkelijk is. Pas dus zeker ook eens iets in een kleiner maatje dan je gewone maat als je geen 50/52 vindt.

(Enneuh: Muse, Succes! Hopelijk zijn't blijvertjes!)

marie-jo-lijntje
Berichten: 153
Lid geworden op: 12 december 2012, 20:05

Bericht door marie-jo-lijntje » 10 maart 2014, 10:39

Ahiha schreef:Goh Marjolijntje, ik kan je niet echt helpen. Ik heb maat 48 en 1 van de zaalige dingen aan zwanger zijn vond ik dat ik overal in kon! JAja, ik die anders met moeite in een 48 geraakte, kon tijdens de zwangerschap zowaar in een XL van Nopies! Die dingen rekken enorm mee! :-) EN er zijn dames die meer dan 20kg bijkomen dus in de zwangeren collectie hebben ze meestal wel grote dingen. Ik zou zeggen : eens proberen.
ja bovendingen zijn geen probleem.. maar broeken..
ik heb overal al gebeld en overal krijg ik hetzelfde antwoord.. maar tot maatje 46/48 (ook van noppies!!!)
maar ik heb ondertussen in nederland wel al 2 broeken gevonden die enorm meerekken...

marie-jo-lijntje
Berichten: 153
Lid geworden op: 12 december 2012, 20:05

Bericht door marie-jo-lijntje » 10 maart 2014, 10:39

Ahiha schreef:Goh Marjolijntje, ik kan je niet echt helpen. Ik heb maat 48 en 1 van de zaalige dingen aan zwanger zijn vond ik dat ik overal in kon! JAja, ik die anders met moeite in een 48 geraakte, kon tijdens de zwangerschap zowaar in een XL van Nopies! Die dingen rekken enorm mee! :-) EN er zijn dames die meer dan 20kg bijkomen dus in de zwangeren collectie hebben ze meestal wel grote dingen. Ik zou zeggen : eens proberen.
ja bovendingen zijn geen probleem.. maar broeken..
ik heb overal al gebeld en overal krijg ik hetzelfde antwoord.. maar tot maatje 46/48 (ook van noppies!!!)
maar ik heb ondertussen in nederland wel al 2 broeken gevonden die enorm meerekken...

marie-jo-lijntje
Berichten: 153
Lid geworden op: 12 december 2012, 20:05

Bericht door marie-jo-lijntje » 10 maart 2014, 10:43

thx voor de tips allemaal!

ik neem ze zeker mee, als ik ga shoppen ;)

stienemien
Berichten: 453
Lid geworden op: 24 februari 2010, 9:34

Bericht door stienemien » 10 maart 2014, 12:12

Marie-jo-lijntje, heb je die van noppies ook al eens gepast? Want ik heb bij noppies systematisch een maat minder...

Ahiha
Berichten: 1093
Lid geworden op: 26 januari 2010, 19:49

Bericht door Ahiha » 11 maart 2014, 6:55

Marjolijntje, ik zou idd gewoon eens langsgaan in een Noppies of andere winkel. (CenA gaat ook redelijk groot en is goedkoper) Een jeans zal misschien moeilijker liggen maar elke collecties heeft echt stretch broeken ook. Dus even langsgaan en kijken denk ik.
En nog een voordeel van zwanger zijn : niemand durft je dik te noemen :D

E-ke84
Berichten: 496
Lid geworden op: 13 juli 2011, 18:28

Bericht door E-ke84 » 11 maart 2014, 9:04

Hallo!

Hier ook altijd al een maatje meer gehad.
Ik koop mijn kledij altijd in een winkeltje in Evergem (oost-vlaanderen), dus niet zo ver als leuven :-)

Ben vooral fan van hun collectie van jean-marc philippe. Wel niet het goedkoopste maar echt heel mooi en modieus.

www.jovitex.be is de website.

Qua broeken vind je ook de collectie van No Secret. Gaat tot 56 dacht ik, dus zeker groot genoeg.

Groeten,
E-ke

marie-jo-lijntje
Berichten: 153
Lid geworden op: 12 december 2012, 20:05

Bericht door marie-jo-lijntje » 11 maart 2014, 11:21

E-ke84 schreef:Hallo!

Hier ook altijd al een maatje meer gehad.
Ik koop mijn kledij altijd in een winkeltje in Evergem (oost-vlaanderen), dus niet zo ver als leuven :-)

Ben vooral fan van hun collectie van jean-marc philippe. Wel niet het goedkoopste maar echt heel mooi en modieus.

www.jovitex.be is de website.

Qua broeken vind je ook de collectie van No Secret. Gaat tot 56 dacht ik, dus zeker groot genoeg.

Groeten,
E-ke

amaii
super! ik bespreek eens met mn man wanneer we eens kunnen langsgaan..

merciekes zeg!!!! :)

welja, ik heb dit weekend in nederland 2 jeans kunnen kopen in de C&A, maar niet bij de zw.af. wel bij de maatjes meer.. er zaten er maar 2 die mooi pasten aan mn buik, billen en die lang genoeg zijn..
want ik ben 1.80m en als je ze mooi over je buik trekt, heb je precies water in je kelder!
maar ben al blij met deze 2 broeken,

en ik kijk zeker eens in die winkel ;)
alvast een dikke mercie!

E-ke84
Berichten: 496
Lid geworden op: 13 juli 2011, 18:28

Bericht door E-ke84 » 11 maart 2014, 16:52

marie-jo-lijntje schreef:
E-ke84 schreef:Hallo!

Hier ook altijd al een maatje meer gehad.
Ik koop mijn kledij altijd in een winkeltje in Evergem (oost-vlaanderen), dus niet zo ver als leuven :-)

Ben vooral fan van hun collectie van jean-marc philippe. Wel niet het goedkoopste maar echt heel mooi en modieus.

www.jovitex.be is de website.

Qua broeken vind je ook de collectie van No Secret. Gaat tot 56 dacht ik, dus zeker groot genoeg.

Groeten,
E-ke

amaii
super! ik bespreek eens met mn man wanneer we eens kunnen langsgaan..

merciekes zeg!!!! :)

welja, ik heb dit weekend in nederland 2 jeans kunnen kopen in de C&A, maar niet bij de zw.af. wel bij de maatjes meer.. er zaten er maar 2 die mooi pasten aan mn buik, billen en die lang genoeg zijn..
want ik ben 1.80m en als je ze mooi over je buik trekt, heb je precies water in je kelder!
maar ben al blij met deze 2 broeken,

en ik kijk zeker eens in die winkel ;)
alvast een dikke mercie!

Graag gedaan!
Ps: website van JMP is: http://jeanmarcphilippe.com/fr/2-collection

Je kan ook online kopen maar qua maat ga je best eerst eens langs bij de winkel.

Voila, denk dat ik alle info gegeven heb die ik zelf ook ken :-)

Veel succes en geniet er nog van!

Ahiha
Berichten: 1093
Lid geworden op: 26 januari 2010, 19:49

Bericht door Ahiha » 11 maart 2014, 19:52

HIhihi marjolijntje,
Hier 1m82 :-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten