Zat gisteren te surfen op een lotgenotesite en heb me een breuk gelachen (naast die liesbreuk welteverstaan)...
altijd bereid om herkenbaar (en hopelijk ver verleden) verdriet weg te lachen:
http://www.youtube.com/watch?v=pfYNFyDkao8
enjoy the show!
liesje
Ontspanningsclubje
-
liezeke
-
bieke01
Re: Ontspanningsclubje
haha ovaryannoying !liezeke schreef:Zat gisteren te surfen op een lotgenotesite en heb me een breuk gelachen (naast die liesbreuk welteverstaan)...
altijd bereid om herkenbaar (en hopelijk ver verleden) verdriet weg te lachen:
http://www.youtube.com/watch?v=pfYNFyDkao8
enjoy the show!
liesje
-
liezeke
-
rainbow
hey!
liezeke: is dit de naam van ons nieuwe clubje?
super! misschien moeten we hier dan ook alleen maar leuke en ontspannende dingen posten.. een onderdeeltje waar je energie van krijgt
De negatieve zaken kunnen we elders nog delen
mijn 'bijdrage', misschien wat stom, maar ik wil positieve vibes overbrengen, wie weet werkt het aanstekelijk
:
Ik geniet nu extra van dingen die niet mogen als je zwanger bent: ga binnekort sauna en stoombad enzo reserveren; gaan eten: lekker glaasje cava en/of wijn, rauwe groentjes, tiramisu (rauwe eieren), enz. Wij mogen dat !! hihi Vandaag zalig uitgeslapen, niks vroeg opstaan omdat kindje lief wakker is..
o ja, van sommige liedjes word ik ook vrolijk (in tegenstelling tot sommige andere), en dan lekker meekwelen en overdreven meedansen met mijn ventje
Laat het ontspannende en het plezier hier maar exponentieel aangroeien
nog een prettige zondagavond!
succes voor iedereen!
liezeke: is dit de naam van ons nieuwe clubje?
mijn 'bijdrage', misschien wat stom, maar ik wil positieve vibes overbrengen, wie weet werkt het aanstekelijk
Ik geniet nu extra van dingen die niet mogen als je zwanger bent: ga binnekort sauna en stoombad enzo reserveren; gaan eten: lekker glaasje cava en/of wijn, rauwe groentjes, tiramisu (rauwe eieren), enz. Wij mogen dat !! hihi Vandaag zalig uitgeslapen, niks vroeg opstaan omdat kindje lief wakker is..
o ja, van sommige liedjes word ik ook vrolijk (in tegenstelling tot sommige andere), en dan lekker meekwelen en overdreven meedansen met mijn ventje
Laat het ontspannende en het plezier hier maar exponentieel aangroeien
nog een prettige zondagavond!
succes voor iedereen!