Begin cyclus

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Vooron
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 april 2010, 23:33

Begin cyclus

Bericht door Vooron » 18 mei 2011, 14:32

Hoi,

Ik vraag me af wat het begin van mijn cyclus is...
Ik weet dat dat eigenlijk bij het begin van je regels is, maar wat als dat 'begin' niet zo duidelijk is?

Soms gebeurt het dat mijn regels er 'ineens' zijn, en dan is er natuurlijk geen twijfel.
Maar soms kan het zijn dat ik 2 dagen lichtjes bruinverlies heb, dan 1 of 2 dagen niets, en daarna pas helderrood bloed.
In dat laatste geval, begint mijn cyclus dan bij het eerste bruinverlies, of wanneer er helderrood bloedverlies is?

Zijn er trouwens nog vrouwen die dit hebben, of is dat toch maar gek hoe dat bij mij verloopt?

Bedankt voor de raad!

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 18 mei 2011, 15:57

hey,

je bent daar zeker niet de enige in hoor. Ik heb elke maand ook steeds een paar dagen bruinverlies voor mijn echte regels.
De eerste dag is de dag waarop je echt rood bloed verliest, het bruin bloed is oud bloed en kan ook nog voorkomen als je zwanger bent. Al heb ik die hoop weggestopt, ik denk dan ook bij bruinverlies 'lap, de regels komen er aan.' (en was tot nu toe ook altijd zo)

succes!

zazoe
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 juli 2010, 13:38

Bericht door zazoe » 19 mei 2011, 11:00

Hey,

Ik moest altijd wachten met bellen naar het ziekenhuis tot ik echt rood bloedverlies had. Ze vroegen het ook telkens na aan de telefoon of mijn regels goed doorkwamen en of het rood was.
Dus het vieze bruine spul (wat volgens mij iedereen heeft) telt niet mee...

Groetjes

*zazoe*

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 19 mei 2011, 13:15

Is niet bij iedereen zo hoor, mijn ms begonnen altijd direct met helder rood bloedverlies, op het einde wel bruin bloedverlies.

maar je kan hier nu wel vergelijken met diegenen bij wie de ms zich wel aankondigen met eerst bruin licht bloedverlies.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten