De Verdwaalde Ooievaar lanceert: Kinderwens met omwegen

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
De Verdwaalde Ooievaar
Webmaster

De Verdwaalde Ooievaar lanceert: Kinderwens met omwegen

Bericht door De Verdwaalde Ooievaar » 1 maart 2017, 8:44

We stellen graag aan je voor: Kinderwens met omwegen. Het nieuwe boek van De Verdwaalde Ooievaar waarin negentien mensen het unieke verhaal vertellen over hun kinderwens en hoe ze die probeerden te vervullen.

Vanaf 1 maart 2017 kun je vooraf intekenen om een exemplaar van het boek te bestellen via https://kinderwensmetomwegen.be

Op die manier help je ons het boek naar de drukker te brengen.

nelevdb

Re: De Verdwaalde Ooievaar lanceert: Kinderwens met omwegen

Bericht door nelevdb » 1 maart 2017, 9:25

Succes met het tweede boek.

Groetjes Nele
IUI-D1: 11/3/17 neg IUI-D: 4/17 te laat
IUI-D2: 1/5/17 neg
IUI-D3: 28/5/17 mk 7w
IUI-D4: 24/9/17 neg
IUI-D5: 19/10/17 neg
ICSI-D 1:11/17 gn bevruchting
ICSI-D 2:verse tp 7/1/18 biochem zw
2/18 hystero
ICSI-D 2: enige cryo tp 12/5/18 --> POSITIEF

Evel123

Bericht door Evel123 » 12 augustus 2019, 9:33

Hallo iedereen,

Wij zijn sinds april bezig met pgd in jette.
Hebben al een zoontje van 3 jaar die natuurlijk gekomen
Is, maar door een borstkankergen bij mij, hebben we besloten via deze weg het te proberen!
Ik h
Ik heb reeds 1 pick-up gehad, waarvan ik 3 embryo’s overhield, 1tje is bij het ontdooien afgestorven, dus had ik er slechts 2 over, 1tje is reeds teruggeplaatst maar helaas niet aangepakt😞.
Normaal zullen ze deze week het tweede laatste terugplaatsen, dus het is zeer spannend, ik hoop er zo op!
Anders is het terug van 0 beginnen met hormonen en pick-up....
Het is een heel gedoe hè.. Moest ik geweten hebben dat het zoveel tijd in beslag neemt ging ik vroeger gestart hebben ermee.. Ik ben er zelf ook zeer hard mee bezig en dacht dat het allemaal vlotter ging lopen.
Zijn er nog die volop bezig zijn met pgd?

Groetjes!!!

FVL81

Bericht door FVL81 » Gisteren, 13:08

Hoi Evel123,

Ook ik zit momenteel volop in een PGD behandeling in Jette!
Exact een week geleden (10/8) onderging ik mijn tweede embryotransfer. Aanstaande donderdag mag ik eindelijk de bloedtest laten doen. 🙏🏼 Deze periode is zo lastig hè.

Bij mijn allereerste poging was ik meteen zwanger maar na eerste echo bleek mijn embryo zich 2x gesplitst te hebben. Ik was dus zwanger van een identieke drieling (kans herop is super klein). Na vele doktersadviezen hebben wij jammer genoeg moeten beslissen om deze zwangerschap stop te zetten gezien de vele risico’s voor mijn baby’s en voor mezelf.

Ik had jammer genoeg maar 1 bruikbaar embryo (3 eitjes waarvan 2 embryo’s van goede kwaliteit maar 1 met chromosomen afwijking) en ben nogal snel na mijn zwangerschap terug met stimulatie begonnen. Ik vermoed te snel want bij deze poging heb ik geen enkel embryo overgehouden na bevruchting (3 eitjes, 0 embryo’s).

Bij de 3e stimulatiepoging ging het beter. 5 eitjes waarvan 2 embryo’s van goede kwaliteit. Na PGD controle bleek 1 embryo drager te zijn van mijn gemuteerd gen en het andere niet.
Dus terug heb ik geen reserve in de diepvries maar ik hoop op het beste uiteraard.

Heb je ondertussen je terugplaatsing gehad?
Wat ik me altijd afvraag is of je iets moet voelen of niet? Het is zeer moeilijk om er niet mee bezig te zijn hè..

Veel succes en vele groetjes!

Plaats reactie