Draagmoeder gezocht

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Lauradv
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 september 2022, 21:44

Draagmoeder gezocht

Bericht door Lauradv » 28 september 2022, 22:13

Hallo iedereen.

Wij zijn Laura (27) en Thibaut (31) we zijn momenteel 6 jaar samen en 1.5 jaar getrouwd. Wij zijn zo gelukig samen maar toch voelen we dat er iets mist in ons leven.
Meer om meer begint de pijn er te zijn dat wij geen kindjes kunnen krijgen.
Ikzelf ben geboren zonder baarmoeder en dit is echt vreselijk om mee te maken. Weten dat je nooit je kindje zal kunnen dragen.
Wij hebben het er enorm moeilijk mee en kunnen dus niet accepteren dat we nooit mama en papa zouden kunnen worden.

Dus zijn wij opzoek naar een lieve vrouw met een gouden hartje die met veel liefde ons klein wondertje zou willen dragen.
Wie o wie kan ons helpen? Wie is die lieve vrouw waar wij naar zoeken?
Denk je met dit te lezen dat jij die vrouw bent stuur ons dan zeker een mailtje op devriendtlaura1@gmail.com

Groetjes Laura en Thibaut

Isaac4120
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 januari 2023, 20:55

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Isaac4120 » 26 januari 2023, 21:00

Beste (prachtige) mensen,

Ik zal mezelf in een notendop omschrijven, zodat jullie hopelijk een beeld van mij kunnen schetsen.
Ik ben een 25 jarige sportieve jongeman die geboren, getogen en woonachtig is in Amsterdam.
Ik heb een Afro-Amerikaans uiterlijk en 1.80cm lang.
Mijn hobbies zijn onder andere sporten, pianospelen en kostbare tijd doorbrengen met mijn familie/naasten.
Op dit moment in mijn leven ben ik bouwende aan mijn toekomst en kijk ik graag vooruit.
Naast dat ik een Bachelor opleiding volg, werk ik ook in de sportwereld.

In mijn toekomst beeld zie ik mezelf ook een liefdevolle vader worden/zijn.
Via deze weg hoop ik een draagmoeder te mogen ontmoeten tussen de 21-35 jaar die er voor openstaat mijn toekomstige kind(eren) te dragen. Co-ouderschap is voor mij ook een optie!

Mochten er geïnteresseerde zijn hoor ik het graag!
Mijn e-mailadres is:
isaacoa01@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

I

Ine1209
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2021, 2:53

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Ine1209 » 7 april 2023, 20:19

Hey Laura, Hey Thibaut

Als jullie nog opzoek zijn naar een draagmoeder mag je altijd contact opnemen met mij. Dan kunnen we even kennismaken en kijken of er een match is.
ine.vanherle1209@gmail.com

Groetjes!

Gil084
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 april 2023, 16:29

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Gil084 » 12 mei 2023, 23:29

Hoi Ine

Ik heb jou een mailtje gestuurd.
Mocht je even de tijd vinden, kan je ons even antwoorden?

Vele groetjes Gil

welcomepast
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 juni 2023, 4:41

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door welcomepast » 7 juni 2023, 4:43

Ine1209 schreef:
7 april 2023, 20:19
Hey Laura, Hey Thibaut

Als jullie nog opzoek zijn naar een draagmoeder mag je altijd contact opnemen met mij. Dan kunnen we even kennismaken en kijken of er een match is.
ine.vanherle1209@gmail.com

Groetjes!
Ik neem snel contact met je op!
Blake Douglas penalty kick online

rechalrtu
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 oktober 2023, 4:22

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door rechalrtu » 17 oktober 2023, 4:35

Hallo, ik ben ook op zoek naar een draagmoeder met een hoge vergoeding. Ik zou het op prijs stellencoreball als iemand contact met mij op zou kunnen nemen.

Nientje05
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 oktober 2021, 9:17

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Nientje05 » 24 januari 2024, 9:18

Hallo,

Ik weet niet goed hoe actueel de berichtjes hier nog zijn , maar wil me toch graag even voorstellen. Ik ben Nina, afkomstig uit Antwerpen en ben 36. Ik heb zelf 2 zonen en mijn kinderwens is helemaal compleet. Echter na het zien van een documentaire over draagmoeders liet deze gedachte me nooit meer helemaal los. Het lijkt me enorm mooi om dit te kunnen doen voor wensouders. Je mag me altijd contacteren indien nodig!

Groetjes Nina

Nientje05
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 oktober 2021, 9:17

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Nientje05 » 24 januari 2024, 9:19

Hallo,

Ik weet niet goed hoe actueel de berichtjes hier nog zijn , maar wil me toch graag even voorstellen. Ik ben Nina, afkomstig uit Antwerpen en ben 36. Ik heb zelf 2 zonen en mijn kinderwens is helemaal compleet. Echter na het zien van een documentaire over draagmoeders liet deze gedachte me nooit meer helemaal los. Het lijkt me enorm mooi om dit te kunnen doen voor wensouders. Je mag me altijd contacteren indien nodig!

Groetjes Nina

RACHARA
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 januari 2024, 20:40

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door RACHARA » 30 januari 2024, 20:49

Dag Nina,

Ik ben op zoek naar een draagmoeder, zelf een kinderwens vandaar dat ik contact met u opneem. U kan me een bericht sturen naar 0488303339

Mvg,
Rachid

Lauradv
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 september 2022, 21:44

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Lauradv » 23 februari 2024, 16:09

Hallo Nina.

Ik en mijn man Thibaut zijn nog steeds opzoek naar een draagmoeder.

Je mag me zeker een mailtje sturen via
devriendtlaura1@gmail.com

Groetjes

Steffie2711
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 maart 2024, 7:19

Re: Draagmoeder gezocht

Bericht door Steffie2711 » 8 maart 2024, 7:23

Hallo, mijn vriend en ik zijn nog steeds opzoek naar een draagmoeder. Wij hebben geen mogelijkheid tot onze naaste kring jammer genoeg. Hopelijk maken we via hier wat meer kans. Wij wonen in België (wuustwezel) maar vinden het niet erg om wat verder te rijden. Als dit onze kinderwens kan vervullen hebben we dat er zeker voor over.
Je kan me een mailtje sturen via stephanie7220@hotmail.com en dan kunnen we in contact komen.

Hoopvol 🙏🏻

Groetjes.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten