Ik ben een 36jarige vrouw, en die biologische klok klinkt alsmaar overheersender. Gezien ik ook meerdere kinderen wil, moet ik ook wel bewust nadenken hierover gezien ik er niet jonger op word
Ik ben al eindje op zoek naar een mede-wens partner/koppel om samen kids op te voeden, in co-ouderschap. Geen gebrek aan gewillige spermadonoren in de vriendenkring, maar ik wil liever een kindje in co-ouderschap opvoeden, en niet alleen..
Regio: West-of Oost-Vlaanderen.
Voor mij is een klik en gelijke visie op opvoeding het allerbelangrijkste.
Iemand misschien interesse? wish.mamma@gmail.com
Co-ouder(s) gezocht?
-
-
Re: Co-ouder(s) gezocht?
Do you not want to raise your child alone because you are not in a good financial position or for other reasons? I'm sorry that this question may be a bit presumptuous. But this is exactly what I want to know.Teig schreef: ↑15 oktober 2022, 16:43Ik ben een 36jarige vrouw, en die biologische klok klinkt alsmaar overheersender. Gezien ik ook meerdere kinderen wil, moet ik ook wel bewust nadenken hierover gezien ik er niet jonger op word
Ik ben al eindje op zoek naar een mede-wens partner/koppel om samen kids op te voeden, in co-ouderschap. Geen gebrek aan gewillige spermadonoren in de vriendenkring, maar ik wil liever een kindje in co-ouderschap opvoeden, en niet alleen..sex dolls cheap
Regio: West-of Oost-Vlaanderen.
Voor mij is een klik en gelijke visie op opvoeding het allerbelangrijkste.
Iemand misschien interesse? wish.mamma@gmail.com