Jo'tje schreef:Lie, ik zit met exact dezelfde muizenissen...
Het niet weten waarom is toch wel echt het vervelendste vind ik. Het is ook de enige reden waarom ik bijna uitkijk naar IVF...
Dag Lie, Kimzie, Glenys en Jo'tje,
klinkt zooooo bekend: alles lijkt in orde maar toch gebeurt er niets... Dus ik begrijp zeker dat je zegt dat je bijna uitkijkt naar de IVF. Het niet weten vind ik ook erger dan weten wat er scheelt en er dan iets aan doen (als het mogelijk is, natuurlijk).
Ikzelf zou eigenlijk nog niet mogen klagen, want we zitten "nog maar" aan cyclusoptimalisatie met Clomid en Pregnyl, maar als het over een cyclus of 2 niet goed is, wordt het (wellicht) IUI.
Maar ik reageer zo erg emotioneel op die Clomid, pff... Ik weet niet of ik (en mijn ventje

) dat nog lang uithouden. Hij krijgt er gratis mijn stronthumeur en huilbuien bij. Ocharme. Want dat ben ik niet. Maar gelukkig zijn er ook nog de wachtweken. Dan voel ik me altijd veel beter (behalve mijn maag).
Ik had ooit eens aan de huisarts gevraagd of ze iets kende van samenlevingstest, maar dat zei haar niets (wat ik wel bizar vind, maar kom) en de gyn/fertiarts houdt er zich ook niet mee bezig.
Grtjes