De feestdagen..

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
ingridve

De feestdagen..

Bericht door ingridve » 4 december 2009, 18:25

Net als dit weekend,bijna iedereen gaat sinterklaas vieren,jullie ook???

We hebben dit jaar over geslagen,het gaat bij mijn ouders,en schoonouders alletwee voor de kinderen,
we zijn het enige kopel dat geen kinderen heeft,nu hebben mijn twee stiefzusjes,alletwee een zoontje gekregen paar weekjes oud,nou zie me daar niet bij zitten heel de sinterklaas avnd,

hebben jullie dit ook??

buffalogirltje

Bericht door buffalogirltje » 4 december 2009, 19:17

Ik geef les en vandaag kwam de Sint op school, toen ik de kadootjes uitdeelde aan de kindjes v mijn klas was het toch ook ff slikken pfff
Moet nog om een kado voor mijn metekindje en heb er gelijk minder zin in dan anders.

youki

Bericht door youki » 4 december 2009, 20:39

hello dames,

heb hetzelfde gevoel.

Heb nog mijn metekindje daarstraks gezien en heb het de laatste tijd heel moeilijk om bij kinderen te zijn.

Zeker de feestdagen en vooral ook nog omdat het voor ons 1 jaar is dat wij in de mmm zijn binnengestapt ( in totaal +/-2.5 jaar aan het proberen).

herinner mij nog verleden jaar, was zo van : als alles goed verloop zit ik volgend jaar met een baby in mijn armen of in mij buik. Tja, 1 jaar later is er nog altijd niets :cry:

de traantjes zijn er elke avond maar ja, wij moeten proberen en vooral geloven dat wij ook bestemd zijn om kinderen te krijgen

Heel veel success en moed aan iedereen.

Dat 2010 een heeeellll vruchtbaar jaar wordt :D

Wendel

Bericht door Wendel » 4 december 2009, 22:55

Jep, hier ook ferm lastig..

Niet enkel staat er nog steeds geen cadeautje voor ons kindje, maar nu moet ik voor het eerst mijn -alweer- zwangere schoonzus onder ogen komen.

Vorig jaar zat ik met haar baby'tje op mijn schoot, met zijn sint-cadeautje te spelen, en te fantaseren over hoe ik daar dit jaar met mijn eigen beebje zou kunnen zitten, of met een bolle buik of zo, en intussen mijn opwellende traantjes wegslikken..
Maar nu, neen.. Zij is alweer zwanger, het baby'tje van vorig jaar wordt al een grote broer, maar mijn buik en mijn armen zullen nog steeds leeg zijn..

Dat enorme gevoel van 'de wereld doet mij tekort' overweldigt me, en ik weet niet hoe ik morgen mijn tranen zal inhouden, maar het zal wel weer moeten.. Hopelijk is het vlug weer maandag :roll: Nooit gedacht dat ik dat nog zou zeggen :roll:

ingridve

Bericht door ingridve » 5 december 2009, 18:13

wendel,hou je flink he...

Wendel

Bericht door Wendel » 6 december 2009, 11:40

Dank je Ingrid..
Het is heel goed meegevallen :wink:

Ik heb gewoon helemaal niets gezegd of gevraagd over haar zwangerschap, behalve eens gevraagd hoe het met haar was -goed- en ze heeft er dus helemaal niet veel over verteld ook! (wacht tot dat ik.. ze gaan mij niet kunnen stilleggen :wink: )
Dat komt misschien omdat ik haar vandezomer eens gezegd heb dat ze moest stoppen met zagen over wanneer ventje en ik aan kinderen zouden beginnen. Zou ze het eindelijk gesnapt hebben :roll:

En vrijdag komt dichterbij! Da's het eindpunt van mijn wachtweken!

Plaats reactie