Mijn man en ik zijn al 3 jaar vruchteloos(letterlijk

Ik ben 34 en woon al geruime tijd in het buitenland, op dit moment in Zwitserland en ik vroeg me af of er nog andere mensen op dit forum in Zwitserland wonen want het zou plezant zijn om ervaringen uit te wisselen met vrouwen die hier onderzoeken en behandelingen laten doen.
Twee jaar geleden heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en twee maand geleden een miskraam op 6 weken. Tussen die twee hebben we een hele reeks onderzoeken laten doen (HSG, laparoscopie en hysteroscopie, etc.) en het resultaat is dat mijn eileiders en eierstokken in orde zijn, dat ik een poliep en milde endometriose heb laten weghalen maar nu zou alles met mij in orde moeten zijn.
De morphologie van het sperma van mijn man is nogal laag maar omdat zijn 'volume' 10 maal hoger is dan 'normaal' zijn er volgens de gynaecoloog genoeg goede zwemmers. Maar toch lukt het niet om zwanger te worden en te blijven!
Infertiliteit is een moeilijk onderwerp en zeker als je er in een andere taal in een vreemd land over moet spreken dus het zou helpen om er met andere lotgenoten in Zwitserland over te praten en ervaringen uit te wisselen.
Groetjes,
LittleBean