happy topic
-
heej ladies,
weer een leuk nieuwtje (voor mij toch). mijn vriendin (revalidatiearts en dus ook mijn baas op het inhoudelijke deel van mijn werk) vertelde me dat ik officieus vanaf september een vast contract krijg (in nederland) en dat ik meteen mee mag, nee moet , naar een superinteressante bijscholing in amsterdam volgend jaar.
jeeeeeeeeeeeuuuuuuj!
eindelijk een vaste job, ik had voor mezelf de hoop al opgegeven en me ingesteld op 't feit dat ik dan maar voor de rest van mijn leven tijdelijke jobs zou doen...
dusseuh, eerst een vaste job en dan een baby (en ondertussen een huis hé), fingers crossed
liesje
weer een leuk nieuwtje (voor mij toch). mijn vriendin (revalidatiearts en dus ook mijn baas op het inhoudelijke deel van mijn werk) vertelde me dat ik officieus vanaf september een vast contract krijg (in nederland) en dat ik meteen mee mag, nee moet , naar een superinteressante bijscholing in amsterdam volgend jaar.
jeeeeeeeeeeeuuuuuuj!
eindelijk een vaste job, ik had voor mezelf de hoop al opgegeven en me ingesteld op 't feit dat ik dan maar voor de rest van mijn leven tijdelijke jobs zou doen...
dusseuh, eerst een vaste job en dan een baby (en ondertussen een huis hé), fingers crossed
liesje
-
jaaaaaaa, super hé!
en weet je wat ik nog superder vond?
die bevriende 'bazin' van mij was één van de eerste die op de hoogte was van mijn pogingen om zwanger te worden...
in belgië verwacht je niet echt dat men je vast aanneemt als je wil zwanger worden , hé. hoeveel keer ik al de vraag heb gesteld gekregen op sollicitatiegesprekken of ik nog kindjes wou... en als je solliciteert voor een job als kinderfysiotherapeute moeilijk 'bah, kinderen, dat ligt me niet!' te antwoorden hé.
vooral dat deed me deugd. dat ze zeggen:'liesje, we appreciëren je werk en jou en daarom nemen we je aan'
'kwerk dan ook in nederland...
liesje
en weet je wat ik nog superder vond?
die bevriende 'bazin' van mij was één van de eerste die op de hoogte was van mijn pogingen om zwanger te worden...
in belgië verwacht je niet echt dat men je vast aanneemt als je wil zwanger worden , hé. hoeveel keer ik al de vraag heb gesteld gekregen op sollicitatiegesprekken of ik nog kindjes wou... en als je solliciteert voor een job als kinderfysiotherapeute moeilijk 'bah, kinderen, dat ligt me niet!' te antwoorden hé.
vooral dat deed me deugd. dat ze zeggen:'liesje, we appreciëren je werk en jou en daarom nemen we je aan'
'kwerk dan ook in nederland...
liesje
-
-
ik ken dat gevoel Liesje. ik heb ook zo een bevriende bazin en die wist ook voor ze me aannam dat we aan het proberen waren en die heeft heel erg meegeleefd bij onze pogingen. En nu nog, nu het gelukt is. Ze staat me bij met raad (bijv voor punctie, want zij had dat ook laten doen) en zal altijd als eerste vragen hoe het met me gaat; ZALIG, zo een begrijpende bazen!!
-
-
amai, tot half 8 slapen, super voor jou liezeke, maar ik ben zooooooo n slaper, ik vind dat gewoon mega vroeg
als je mij laat slapen, slaap ik gewoon een stuk van de dag voorbij.
en zeker nu met die utro, nu slaap ik nog veel vaster en idd, ik droom ook veel. hoewel het de laatste dagen weer verminderd is. k vind dit ook n aangename bijwerking, I love dromen
s nachts,
maar ook overdag: dat we allemaal n babietje hebben binnenkort

als je mij laat slapen, slaap ik gewoon een stuk van de dag voorbij.
en zeker nu met die utro, nu slaap ik nog veel vaster en idd, ik droom ook veel. hoewel het de laatste dagen weer verminderd is. k vind dit ook n aangename bijwerking, I love dromen

s nachts,
maar ook overdag: dat we allemaal n babietje hebben binnenkort

-
hihi,
en chocoladetaart hé!
tja, ben slechte slaper, meestal al rond 5 uur wakker, ventje ziet nogal af zunnu!
allee,
kga eens beginnen koken voor mijn ventje zijn collega's; wat vinden jullie van menu:
hapjesfestijn:
- lepeltje tonijntartaar met koriander en sojasaus en wasabi,
-lepeltje ovocado met garnaaltjes
-bruscetta met tomatendip
-kippevleugeltjes
-komkommersoepje met dragon
-foigras croque monsieurtje
soepje:
-kokossoep
hoofdgerecht:
-pittig gekruide gegrilde tonijn
-salade van krieltjes in schil met gemengde sla
-couscous met venkel en bonen
dessert
-desserthapjesfestijn: muffins met frambozen en witte chocolade, truffels, pralinnekes, koekskes, kletskopkes en crème brulee
en dan zeggen dat ik dik word van de utro
liesje
en chocoladetaart hé!
tja, ben slechte slaper, meestal al rond 5 uur wakker, ventje ziet nogal af zunnu!
allee,
kga eens beginnen koken voor mijn ventje zijn collega's; wat vinden jullie van menu:
hapjesfestijn:
- lepeltje tonijntartaar met koriander en sojasaus en wasabi,
-lepeltje ovocado met garnaaltjes
-bruscetta met tomatendip
-kippevleugeltjes
-komkommersoepje met dragon
-foigras croque monsieurtje
soepje:
-kokossoep
hoofdgerecht:
-pittig gekruide gegrilde tonijn
-salade van krieltjes in schil met gemengde sla
-couscous met venkel en bonen
dessert
-desserthapjesfestijn: muffins met frambozen en witte chocolade, truffels, pralinnekes, koekskes, kletskopkes en crème brulee
en dan zeggen dat ik dik word van de utro

liesje
-