happy topic

Algemeen Discussieforum
Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 7 september 2009, 12:47

Joepie!!

Heb sinds zaterdag een nieuwe tattoo :D :D :D

Ik doop hem 'Wishing on a Star'

(aangezien het lege sterrekes zijn, waarin in het grootste ooit een letterke zou moeten komen, ooit.. en heel misschien ooit zelfs nog een groter sterreke erbij??? :? )

Reden waarom die er nu dus al staat, en niet nadat die letter er is: had ooit mijn idee verteld aan Domme Collega (zie topic van werkfrustraties voor meer info :wink: ) en nu die zwanger is, heeft die plots het 'lumineuze' idee om net hetzelfde te doen! :twisted: Ben haar dus te vlug af geweest, want zij is nog zwanger, en ik heb al een tattoo 8)
En dus toon ik die vandaag aan een paar andere collega's. Reactie van één van hen: Deed dat veel pijn daar? Het is maar dat ik daar graag de naam van mijn dochter zou willen laten zetten.. :shock:

Toeme toch é!

Maar ja, we laten dit niet aan ons hart komen, intussen zijn wij toch lekker EERST (met een heel klein deeltje van het ganse verhaal, maar kom..)

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 9 september 2009, 8:13

heejkes,

nog eens happy nieuws,

gisteren eerste werkdag in nederland, was beetje bang voor bolle buik van zwangere collega...
maar nee hoor, het gaat hier om een echt 'lieve' zwangere en ik had meer zin om haar bol buikje te knuffelen. zoooooooo lief is die, die gaat niet zeuren en zagen als ik er bij ben, nee ze luistert gewoon naar mijn verhaal.
manman, raar hé, dat ik zo happy kan worden door een zwangere...

hm, ben een beetje 'raar', maar toch happy,

liesje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 9 september 2009, 8:17

Proficiat met de tattoo Wendy! Kben nu wel benieuwd naar de locatie zenne... :lol:

Liezeke gewoon lekker van genieten van die vibes. Als ze maar positief zijn! :D

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 9 september 2009, 11:43

Hihi, is op de binnenkant van mijn linkerpols 8)

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 9 september 2009, 15:03

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah zo!

Hihi.

:D

Heel mooi! Enneh, we duimen voor lettertjes hé. 8)

melika
Berichten: 522
Lid geworden op: 2 april 2008, 22:45

Bericht door melika » 10 september 2009, 16:32

ja wendel jij bent de eerste met zo'n tattoo !!!
stom van die collega's om dat na te apen dan maar ja nie aan te doen hé
en deed het pijn ?

liezeke, gelukkig zijn er nog lieve zwangeren hé die niet klagen en begrip hebben voor ons
leve de lieve zwangeren !

heb ook goed nieuws ; we hebben gisteren pu gehad van 12 eicellen en vanmorgen te horen gekregen dat er 8 bevrucht zijn
het doet me ook wel beseffen dat we er nog lang niet zijn maar dit is verder dan we ooit geraakt zijn dus geniet ik nu nog even van onze achtling zoals mijn ventje zegt :D

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 10 september 2009, 16:55

Wauw, 8 is toch een goed resultaat! 8) Zie je jezelf al met 8 huilende beebjes rond je hoofd? :wink:

Deed niet (veel) meer pijn dan verwacht :wink: Is nog altijd een naald die ze in je huid schrapen é.. Maar is maar klein tattoo'tje, dus was vlug voorbij!

Binnen twee jaar achter nog een sterretje :?: hoop ik :wink:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 11 september 2009, 9:11

Heb je er nog Wendel? Want dan wist je misschien wel welke pijn je te wachten stond.

Melika, super 8 bevruchte eicellen. Nu duimen we dat je achtling verder goed deelt!!!

Liefs,

Bokje

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 11 september 2009, 9:55

Ja, Bokje, eentje op de zijkant van mijn onderrug. Da's een klein tinkerbelleke.. (gezet vóór de film, dus :wink: )

Dus ja, wist wel wat mij te wachten stond. Maar toch kriebels in mijn buik onderweg ernaartoe :wink:

Gwenneke
Berichten: 26
Lid geworden op: 3 mei 2009, 22:03

Bericht door Gwenneke » 11 september 2009, 21:03

Vandaag naar de gyne geweest voor FM en ik heb 2 goede follikels! Eentjen van 18 mm en eentjen van 19 mm! Morgenavond pregnyl en maandagnamiddag IUI. Kzie het gelijk opnieuw volledig zitten. Ben echt superblij met mijn twee follikeltjes! Hopelijk is het deze maand zover! Joehoe!

PS: Even een rekenvraagje: Als je bij 1 eitje ong.15% kans hebt op een zwangerschap, dan is dat bij twee eitjes toch 30% kans hé?

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 12 september 2009, 9:25

super Gwenneke,

ben echt content voor je, twee kansen in één!
mooi jong, nu nog twee goei spermacelletje, éh voilà, mee in de running voor een kindje volgend jaar!

liesje

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 12 september 2009, 9:27

nog happy nieuws ook al heeft het niets met follikels te maken (we houden een rustmaand deze maand).
ik heb gisteren ondanks mijn snotkop zooooooooo genoten van mijn auti-kindjes, ik had echt het gevoel dat ik ze een klein stukje dichterbij kreeg!

zalig,

liesje

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 12 september 2009, 10:47

Gwenneke,

Super dat je twee follikels hebt. Ik denk wel niet dat je kansen gewoon verdubbelen. Je kansen vergroten maar 2x groter zal het volgens mij niet zijn. Zou daar even moeten op bokkelen :wink:
Maar sowieso meer kans! Go for it!

Liefs,

Bokje

melika
Berichten: 522
Lid geworden op: 2 april 2008, 22:45

Bericht door melika » 12 september 2009, 17:43

super gwenneke !!!
veel succes maandag !
thumbs up voor een positief resultaat !

liezeke,
super hé als je toch iets kan bereiken bij zo'n kindjes :D enjoy !

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 13 september 2009, 13:04

Jeeeepie! Gwenneke!

Van mij krijg je 99.9% kans toegewezen! (als ik maar mocht beslissen hé :roll: ) Misschien moet Morgan Freeman eens afdalen en er een Wendy Almighty van maken! Babyboom dat ik er hier zou van maken! :shock:

Maar twee mooie follikels is ook al iets hé! Ik duim!

:wink: Wendy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten