ben al 3 jaar bezig zwanger te raken.

Algemeen Discussieforum
grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 16 mei 2011, 17:39

ivfmams schreef:Ja ik las het al, maar is het wel waar, je hebt echt heel veel gelogen op het forum..

WTF????

De Verdwaalde Ooievaar
Webmaster
Berichten: 46
Lid geworden op: 20 december 2010, 15:32

regels en voorwaarden

Bericht door De Verdwaalde Ooievaar » 16 mei 2011, 18:02

DVO voelt zich niet geroepen politie-agent te spelen, maar zal indien nodig gebruikers weren en ip-adressen blokkeren. We wijzen graag nog even op onze regels en voorwaarden: http://www.deverdwaaldeooievaar.be/rege ... orwaarden/

Indien u een bericht ziet staan waar u het niet mee eens bent, contacteer dan onze webmaster: webmaster@deverdwaaldeooievaar.be

ivfmams
Berichten: 49
Lid geworden op: 5 februari 2011, 11:02

Bericht door ivfmams » 16 mei 2011, 18:13

DVO: Er hoeft niemand voor politie-agent te spelen, maar ik ken haar van een ander forum.
En zij heeft heel wat gelogen!.

Heel veel mensen van het andere forum zijn in haar leugens gestonken, vandaar dat ik vraag of het wel zo is!. Ze heeft namelijk eerder zoiets gezegt, terwijl dit echter niet zo was/is..
Ze leeft nogal in een eigen waan-idee wereld.

Voor de rest laat ik het hierbij!.
Maar dit is een forum, waarbij iedereen in een behandeling zit, zowel IUI-IVF-ICSI of IVM en ik vind het belachelijk als zij met lotgenoten meepraat, terwijl ze niet eens zwanger is.

Ze weet niet eens wat een ferti arts is, maar ik hou erover op, wil alleen de mensen hier waarschuwen!.
Want iedereen die in een behandeling zit, zit echt niet te wachten zo'n persoon wat zij is.

ivfmams
Berichten: 49
Lid geworden op: 5 februari 2011, 11:02

Bericht door ivfmams » 16 mei 2011, 18:14

Verder laat ik iedereen in haar waarde! En zeg ik er niets meer over.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten