L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
babske

Bericht door babske » 22 april 2009, 0:33

Kimpy, nee ik heb nog niet getest. Maar er zit ondertussen ook al een beetje bloed bij het bruin en ik heb ook ondertussen bartstende hoofdpijn gekregen. Ik voel me zo down.... Ik voel gewoon dat het mijn regels zijn.

Jufke en Kimpy, hopelijk bij jullie beiden wél een goed resultaat hé!!! Ik blijf alleszins toch voor jullie duimen!!!

babske

mimi

Bericht door mimi » 22 april 2009, 11:56

Babske

Ik leef zo met je mee! Je had het zo enorm verdiend! Kom op, niet opgeven hé. Dat moet lukken!

Veel sterkte hoor!
Groetjes

kimpy

Bericht door kimpy » 22 april 2009, 12:28

Babske,

Niet opgeven! Even kniezen en dan weer op naar het volgende! Het zal lukken, geloof me!!!!

Ik leef echt met je mee!

kimpy

kimpy

Bericht door kimpy » 22 april 2009, 17:49

Heb naar LIFE gebeld omdat die steekjes blijven en naar mijn trekken ... ik moet morgen gaan voor echo ... ben er niet gerust in ...

groetjes

lise2

Bericht door lise2 » 22 april 2009, 18:09

Hey dames,

We blijven duimen hier! Heel veel succes allemaal!

veelliefs,
Lise

natheke

Bericht door natheke » 22 april 2009, 20:53

Hey Babske,

Wat jammer allemaal! Zijn het zeker je :evil: ? Zijn ze dan te vroeg? Had het je zo gegund! Je hebt alle recht om nu down te zijn, je hebt al zoveel meegemaakt... Kan me enkel maar proberen voor te stellen hoe jij je nu voelt. Een hele dikke knuffel!

Kimpy, Jufke,

Hier staan de duimen nog omhoog voor jullie!
Kimpy, laat iets weten als je bij LIFE geweest bent hè!

Lise,

Hoe ist het met jou? Voor wanneer ben jij uitgerekend?
Ik ben nu 9w5d en de vbd zou voor 20-11 zijn!

Liefs,
Natheke xxx

babske

Bericht door babske » 22 april 2009, 21:02

Bedankt allemaal voor de steun!!! Heb het nu even heel zwaar!!!!!!!

babske :cry:

babske

Bericht door babske » 23 april 2009, 18:03

De grootste klap hebben we alweer gehad. Ik heb daarstraks naar LIFE gebeld en we moeten op vrijdag 1 mei opnieuw starten met een echo en bloedname. Gelukkig dat we er geen maand tussen moeten laten!

Hoe is het nog met alle anderen? Kunnen jullie de zenuwen nog onderdrukken? Jufke? Kimpy?

groetjes babske

kimpy

Bericht door kimpy » 23 april 2009, 20:28

Hallo dames,

vandaag naar Life geweest voor extra echo en bloed, Dr. Gordts wilde zeker spelen want soms na een transfer ontstaat er een ontsteking en dit wilde hij uitsluiten. Alles was in orde, enige tekenen van zwangerschap konden ze nog niet zien. Te vroeg, zal tot dinsdag moeten wachten. PFFFFF, ik maak me echt zot, bij het minste wat ik voel denk ik dat het ms gelukt is of dat ik ws mijn regels toch wel krijg. My body is playing tricks with me...

Babske, jullie zijn bezig met IUI zeker? Gaan ze hier nog mee verder? Hoeveelste poging is het dan? Ws heb je dit voordien al verteld maar ben het even kwijt ...

En Jufke, hoe ist met jou????? Ik zit hier dus ook met rugpijn, maar heb dat nooit als ik regels moet krijgen ...

Komaan dames, we gaan ervoor! xxx

kimpy

Bericht door kimpy » 23 april 2009, 20:34

Hey Babske, even terug gelezen op het forum, jullie hebben al wel een hele weg afgelegd seg!!! Niet opgeven, het zal lukken!!!

jufke

Bericht door jufke » 24 april 2009, 15:28

Ik ben voorlopig zwanger. Ik kan het nog niet goed geloven :lol: :lol:

kimpy

Bericht door kimpy » 24 april 2009, 16:27

JOEEEEEEPIIIEEEE!!!! Proficiat, Jufke!Goed nieuws, dames zie je wel het lukt!

grtz kimpy

jufke

Bericht door jufke » 25 april 2009, 14:02

Dankjewel.
Ben er wel nog niet helemaal gerust in. Dinsdag moet ik teruggaan voor bloed en hopelijk is mijn hcg-waarde dan goed gestegen...

Babske, echt jammer dat het niet gelukt is! Probeer dit rustig te verwerken.

Kimpy, ik duim voor je, laat het maar snel maandag zijn!

Succes allemaal!!

babske

Bericht door babske » 25 april 2009, 19:52

Jufke, een dikke proficiat meid!!!! Probeer toch maar fijn te genieten van je geluk!!! Als het zo blijft verder gaan... elke maand ééntje zwanger.... dan hebben we hier binnenkort allemaal goed nieuws hé.

Kimpy, en meid, hoe staat het bij jou? Lukt het nog een beetje om te wachten? Spannend hé...

Met mij gaat het niet zo goed. Vooral omdat dit de laatste kans was dat ik zou zwanger zijn voordat mijn schoonzus moet bevallen... Dus ik vrees dat wij heel zware tijden tegemoet gaan. Zij moet half mei bevallen. Ik maak me er nu al zorgen om...

Ik blijf voor jullie duimen!!

babske

natheke

Bericht door natheke » 26 april 2009, 2:08

Jufke,
Een hele dikke proficiat meid! Geniet ervan! :lol:
Het is je van harte gegund! Wij blijven voor je duimen! Na welke behandeling ben je nu zwanger? IVF?

Kimpy,
Voor jou blijven de duimen ook nog in de lucht!
Wanneer mag jij testen???

Babske,
ik begrijp best dat je nu een heel moeilijke tijd tegemoet gaat! Hoe gaat je ventje ermee om? Krijg je veel steun of gaan jullie er allebei op een andere manier mee om?
Ik weet nog toen mijn schoonzus op 11 januari dit jaar een nieuwe zwangerschap aankondigde, hoe ik mij toen voelde... :cry: Ze had altijd gezegd dat ze een tweede wou als nr 1 naar school ging, wel nr 1 gaat in sept naar school en nr 2 is voor juli. Eén keer poepen en prijs dus. :x Ik voelde mij toen zo slecht! Gelukkig zijn we echt niet close en zouden wij daar toch niet snel op bezoek gaan, nu staan de zaken natuurlijk helemaal anders. Niet dat we nu snel op bezoek gaan, maar nu heb ik tenminste (als alles goed blijft gaan) in juli ook leven in mijne buik! En dat maakt het allemaal anders!
Meid toch, vind het zo erg voor je, kom hier je hartje maar luchten, hier moet je je niet sterk houden! Denk aan je!

Hele dikke knuffel,
Natheke xxx

Plaats reactie