L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
jufke

Bericht door jufke » 26 april 2009, 9:27

Ik ben zwanger via icsi... Mijn vriend was vroeger gesteriliseerd en ikzelf heb PCO, vandaar dat enkel ICSI overbleef.
Hoe is met jou natheke? Hoever ben jij al?

kimpy

Bericht door kimpy » 26 april 2009, 16:23

Hallo allemaal,

dinsdagmorgen mag ik bloed laten prikken. Ik heb het lef niet om zelf een test te doen, zo een zenuwen heb ik.
Ik voel zoals de vorige dagen nog steeds vanalles en niets ...

groetjes kim

babske

Bericht door babske » 26 april 2009, 17:44

Natheke, je bent écht een superlieve meid!! Bedankt voor je steun!!!
We hebben het inderdaad heel moeilijk nu. Maar gelukkig kan ik er met mijn ventje wel goed over praten. We kunnen nu wel minder van elkaar verdragen, maar we kunnen er God zei dank wel goed over babbelen. Dat doet al heel veel!!!! Ik ben blij dat ik zo'n lieve man heb!!!
En wat mijn schoonzus betreft... Ik heb er eigenlijk ook geen hechte band mee, maar ik word wél meter van hun kindje. Ik denk dat ik toch wel goed heb gedaan om het meterschap toe te zeggen. Zo heb ik toch een oogappeltje aan wie ik ook liefde kan geven...
Maar het is toch allemaal niet gemakkelijk.
Hoe gaat het verder met jou? voel je je goed? Nog geen last van kwaaltjes?
Als het hier zo verder gaat op ons forum....elke maand iemand van ons zwanger... dan ben ik er binnenkort ook eindelijk eens bij....

:lol: Dat mag ook wel na drie jaar proberen hé!!??

Kimpy, ik blijf verder duimen voor jou!!!!!

groetjes babske

natheke

Bericht door natheke » 27 april 2009, 0:52

Hey meiden,

Dinsdag wordt precies een spannende dag! Dan ga ik weer de ganse tijd op het forum 'piepen' ipv te werken :roll:

Jufke en Kimpy, de duimen zijn hier nog steeds in de lucht!!! :D Als dat klein leven in mijn buik nu al luistert, zijn het vier duimen! Ik ben nu 10w2d! Ben nog steeds héél erg moe en heb wel last van ochtendmisselijkheid, maar ik klaag niet, want ben er ook zo blij mee! Op 11 mei heb ik de volgende echo!

Babske, ik wens iedereen hier een zwangerschap toe, maar na drie jaar, hoop ik dat jij volgende maand eindelijk aan de beurt bent! Bewonder jou, weet echt niet of ik dat zou aankunnen. Ben wel blij dat het tussen jou en je man allemaal goed zit, want ik denk altijd dat in moeilijke situaties jullie er ofwel sterker uit komen ofwel dat het misloopt. Ik dank de hemel dat mijn ventje er ook altijd voor mij is, wij hebben ook al wat tegenslagen gekend (overlijden van mijn mama en papa), hij laat het niet altijd merken, maar hij heeft een hart van goud.
De bevalling van je schoonzus gaat echt zo'n dubbel gevoel geven denk ik, je wilt dit zelf al zo lang en langs de andere kant, het wordt wel heel speciaal, zo een metekindje! Mijn metekindje is nu 3 jaar en ze is het dochtertje van mijn beste vriendin. Ben wel meter geworden toen ik wist dat ik ooit een kindje wou, maar wij nog niet aan het proberen waren. Haar geboorte was een moment om nooit te vergeten, ik was zo blij en zo trots! Nu nog steeds! Bij jou zal er natuurlijk wel een dubbel gevoel zijn en dat zal het wel heel moeilijk voor je maken!
Als alles goed gaat, vertellen we haar over twee weken dat er een baby in mijn buik zit, ben echt benieuwd hoe ze gaat reageren!

Slaapwel,
Natheke xxx

kimpy

Bericht door kimpy » 27 april 2009, 14:31

hey dames,

idd babske, je verdient het ook echt om een wondertje in je buik te hebben. Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig, i kweet niet of ik binnen een jaar nog zoveel moed als jou zou hebben! Volhouden, meid!

Ik ga hier stilaan kapot van de zenuwen ... als het nu niks is dan moet ik weer een PU laten doen en heb bang om terug overstimulatie op te lopen en in het ziekenhuis te belanden .. :?

Natheke, fijn dat alles goed loopt meid! Inderdaad, de misselijkheid nemen wij er allemaal er met plezier bij he ... Al zou ik negen maanden doodziek zijn, dan teken ik nog direct voor een zwangerschap ...

toedeliedoedies

babske

Bericht door babske » 27 april 2009, 15:41

Natheke en Kimpy, heel fel bedankt voor de steunende woorden die jullie me geven!!!! Zelf weet ik ook niet hoe ik het al drie jaar heb volgehouden.... Maar het is een droom en daar blijven we voor vechten!!!
1 mei mag ik weer naar Life voor een bloedname en echo en dan verwacht ik ergens in het weekend onze volgende inseminatie.
Ik ben vandaag ook weer naar de acupunctuur geweest en die man zegt dat het toch allemaal goed in orde is!! Dus daar probeer ik me aan op te trekken!!

Kimpy, weet jij ondertussen al iets meid??? Ik blijf voor je duimen hé!!

LIeve groetjes babske

jufke

Bericht door jufke » 27 april 2009, 16:15

Niet opgeven Babske. Ik blijf voor je duimen!!

babske

Bericht door babske » 27 april 2009, 16:49

Thx Jufke, heel lief van je!!!

lise2

Bericht door lise2 » 27 april 2009, 16:50

Hey allemaal,

Jufke, een heeeeel dikke proficiat! Echt fijn om te lezen, geniet ervan.

Kimpy, nog één dagje... ik wordt al zenuwchtig in jouw plaats.

En Babske, ik hoop dat het een beetje lukt daar. Hele dikke knuffel alleszins. Niet gemakkelijk he, elke keer weer opnieuw beginnen.
Ik hoop dat je snel de moed terug vindt om ervoor te gaan. We denken aan je!

Natheke, hier gaat ook alles goed. Ik ben uitgerekend voor een week na jou (26/11), dus nu 9w en een paar dagen. Tot nu toe gaat het wel goed, ik ben alleen heel erg moe. Doe niet anders als slapen, en dat is niet zo heel goed voor mijn humeur... Maar ja, dat nemen we er graag bij he.

Veel liefs,
Lise

jufke

Bericht door jufke » 28 april 2009, 12:51

Kimpy om hoe laat moest je gaan vanochtend? Ik moest ook bloed laten prikken om te zien of hcg gestegen was...
Nu wachten op telefoontje :)

kimpy

Bericht door kimpy » 28 april 2009, 16:11

hallo,

ik moest vanmorgen om 8u30 gaan, uitslag is negatief. Grote teleurstelling, terug werken nu naar volgende PU ... ik weet niet hoelang dat ik dat hier allemaal ga kunnen volhouden ...

En jufke? Goed nieuws?
Babske, hoe st met je?

lise2

Bericht door lise2 » 28 april 2009, 18:20

Kimpy, wat een tegenslag.
Neem maar rustig de tijd om het een plaatsje te geven.

En het lijkt nu waarchijnlijk van niet, maar je geraakt er wel weer bovenop!

Hele dikke knuffel.
Lise

babske

Bericht door babske » 28 april 2009, 20:18

Kimpy, eerst en vooral een superdikke megaknuffel voor jou meid!!!! Ik begrijp precies hoe je je voelt!! De hoeveelste poging ga je nu tegemoet?? Probeer je tegenslag maar eerst te verwerken alvorens aan een nieuwe poging te denken...
Hier gaat het alweer een beetje beter. Maar het begint gewoon allemaal héél erg zwaar door te wegen. Het duurt gewoon allemaal veel te lang! Maar we gaan toch weer vol goede moed starten aan een nieuwe poging.

Veel sterkte Babske

Eefken

Bericht door Eefken » 28 april 2009, 21:40

Beurtflightje,
Waar zit je? Hoe is het vorige week geweest in LIFE? Heb je ondertussen IUI gehad of is het pas voor deze week ergens? Ik wil je alvast heel veel succes wensen hé.

Groetjes van je naamgenootje,
Eef :D

jufke

Bericht door jufke » 29 april 2009, 13:13

Hey Kimpy, echt balen zeg!! Wat jammer! Ik had het wel leuk gevonden samen af te tellen... Dikke knuffel

Mijn hcg was goed gestegen, morgen nogmaals terug gaan.

Hou je goed iedereen!

Bésos

Plaats reactie