L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
babske

Bericht door babske » 4 mei 2009, 20:55

Beurtflight, ah ja, dan weet ik wie je vriend is :)
Toevallig hé.
We gaan niet alleen pijlen zetten voor die Russen, maar we gaan gewoon alles afzetten met dranghekken... :wink:
Ja meid, die ongipijn is normaal. Dat kan zijn van de behandeling maar dat kan ook zijn van de pregnyl-inspuiting die je hebt gehad en die zorgt voor je eisprong. Ik heb ook af en toe kleine steekjes in m'n buik, maar dat heb ik altijd na elke behandeling gehad.

Babske

kimpy

Bericht door kimpy » 5 mei 2009, 20:34

Ladies, hier staan de duimen weer omhoog voor jullie!!!
Ik hoop echt voor jullie dat jullie goed nieuw mogen verwachten en dat die rode vlag uit het land blijft!

Hier lopen de zaken rustig: vandaag werd mijn schema besproken en morgen worden de spuitjes besteld. Nog even wachten en pillen en dan beginnen we er weer aan he!

Ongipijnen zijn inderdaad een normale zaak!
Moeten jullie utrogestan nemen, want dat geeft soms ook rare bijwerkingen las ik onlangs?

Thumbs up en versla het wachtmonster!

babske

Bericht door babske » 6 mei 2009, 0:51

Heyla Kimpy, heel lief van je meid!!! De twee lange weken zijn begonnen...
Nee, ik moet geen utrogestan nemen. Gelukkig maar, want dat is een vuiligheid. Dat heb ik altijd moeten nemen bij mijn icsi's.
Wanneer mag je precies starten met alles? Is dat in Leuven altijd dat de medicatie eerst besteld wordt? Krijg je die niet onmiddellijk mee naar huis?

Beurtflight, en meid, krijg je de tijd een beetje om zonder al te veel te piekeren?

doei babske

beurtflight

Bericht door beurtflight » 6 mei 2009, 11:44

Kimpy
bedankt meid. Nee hier ook geen utrogestan.

Babske
het zal extra spannend worden. Gisteren een verkeersongeluk gehad. Ik was op weg naar het werk en stopte om een fietser over te laten op een fietspad en 15 seconden later is er een volgeladen bestelwagen Fiat Ducato in mijne auto gevlamt. Dus was vrij hard in shock. Mijne rug en nek kompleet geblokkeert. Nu hoop ik maar dat dit geen invloed gaat hebben op de IUI. :?
Dus ja nu plat in mijn bedje, hopend dat de pijn een beetje minder wordt. Levend op rust en dafalgan.

xxx eefje

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 6 mei 2009, 12:28

Eefje,
een spoedig herstel gewenst!!
Dat moet verschieten geweest zijn zeg, en een goeie klop.. laat je maar goed verzorgen!

beurtflight

Bericht door beurtflight » 6 mei 2009, 14:25

het Jo'tje
bedankt, rusten zal de boodschap zijn

babske

Bericht door babske » 6 mei 2009, 15:16

Eefje, dat meent ge toch niet!!!?? Maar meid toch... hopelijk heeft dit geen invloed gehad op je IUI hé! Rust nu maar goed en heel veel beterschap gewenst!!!

groetjes babske

kimpy

Bericht door kimpy » 6 mei 2009, 18:52

maar toch een ongeluk! Neem maar goed rust en de moed niet laten zaken hoor!

Babske, er is nieuwe wet dat bepaalde medicatie niet meer via apo kan, dus alles via Life en ginds gaan ophalen.

Toedeloedies xxx

babske

Bericht door babske » 7 mei 2009, 23:36

Beurtflight?? Hoe gaat het nog met je meid??? Nog steeds alles in orde? En met je rug en nek? Niet teveel pijn?

Thx Kimpy voor de uitleg!!

Doei babske

beurtflight

Bericht door beurtflight » 8 mei 2009, 10:14

babske, het gaat al beter meid. Vooral nog last van de rug, maar dat gaat toch al stukken beter dan eergisteren. en met jouw, alles in orde? niet te veel aan het aftellen? :D

babske

Bericht door babske » 9 mei 2009, 20:12

Beurtflight, blij om te horen dat het met jou al veel beter is. En krijg je de tijd een beetje om? Denk je er niet té veel aan? Bij mij blijft het toch in m'n kopke steken hoor!
En dan nu alweer die pijn in m'n borsten die er alweer bij komt... Ik begin er weer een beetje voor te vrezen :?
En hoe is het met jou?

doei

beurtflight

Bericht door beurtflight » 12 mei 2009, 7:37

Mijn borsten doen een heel klein beetje pijn, maar voor de rest niets. Geen signalen. Nog een week. Ik moet zeggen dat ik ook zenuwen begin te krijgen. :)

kimpy

Bericht door kimpy » 12 mei 2009, 16:35

Dag dames,

en hoe lukt het ginder? Hier is het iets minder, zit met een darmontsteking de laatste dagen.

Heb mijn schema toegekregen en mag pas vandaag 14 dagen de spuiten gaan halen en op 29 mei beginnen te snuiven. Goh, blijkbaar duurt nu toch alles wel wat langer sinds we niet meer via apotheek mogen gaan voor medicatie ... Ik had echt gehoopt dat ik volgende week kon starten, maar ik zal dus nog maar wat wachten. Dat zijn we nu toch al gewoon he :wink:

Hou me op de hoogte he dames!!!! Ik duim mee? Hoe ist met de reeds zwangeren hier op deze topic?

jufke

Bericht door jufke » 12 mei 2009, 17:31

Met mij nog alles ok. Nog niet zoveel last van zwangerschapskwaaltjes. Deze ochtend eerste echo gehad en het hartje mooi zien kloppen. Het vruchtje was mooi ingenesteld op een goede plaats, dus wij zijn heel blij.
Ikzelf ben wel twee weken thuis met een hernia, dat is net iets minder. Veel rusten kan ook alleen maar goed zijn voor het beebje he.

Succes met snuiven, slikken of pillen!!!

babske

Bericht door babske » 12 mei 2009, 19:00

Kimpy, dat is minder goed nieuws hé. Verzorg je maar goed en hopelijk is alles vlug terug genezen!!
Amai meid, nog zo lang wachten alvorens te starten met snuiven??! Dat duurt toch allemaal lang hé.... Wij moeten toch een engelengeduld hebben. :wink:

Hier is het nog altijd afwachten. Ik heb nog altijd dezelfde symptomen als de voorbije dagen. Zolang mijn bruinverlies niet erger wordt, blijf ik toch nog een klein beetje hopen. Maar diep in mezelf vrees ik er toch weer een beetje voor....

babske

Plaats reactie