Hey D&M,
Met "ons" gaat het goed. Al kan ik het precies nog altijd niet goed geloven dat we met zijn tweetjes zijn... Het is nu bijna een week geleden sinds de eerste echo en ik zou willen dat ik een venstertje op mijn buik had zodat ik af en toe eens kon gaan kijken of alles nog ok is!
Het is raar ook hoe je van de ene naar de andere termijn begint te leven : eerst was het de wachtweken doorkomen en de eerste bloedtest afwachten, dan wachten op de tweede bloedtest om te zien of het HCG goed is verdubbeld, dan de eerste echo en nu zit ik al volop met mijn gedachten bij de 12-weken echo, op 26 september.... Op die manier zal er van genieten natuurlijk niet veel in huis komen!
Maritu, ik tel mee af naar je bloedafname morgen en duim alvast voor een positief resultaat! Heb je nog geen thuistestje gedaan?

Qua pijnlijke boobs kan ik alvast meespreken. Ik denk dat ze intussen al een cupmaat zijn gegroeid (maar dat kan misschien ook door de Utrogestan zijn die ik nog altijd neem), tot grote tevredenheid van mijn man

. Maar voorlopig blijft het bij kijken want de minste aanraking doet behoorlijk wat pijn!
Maar na alles wat we al hebben moeten doorstaan, nemen we dat er met veel plezier bij hé!