L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
babske

Bericht door babske » 12 juni 2009, 11:55

Kimpy, amai dat begint toch al te tellen hé!! Laat ze maar groeien die follikels!!!

Glenys, een dikke knuffel meid!!!
Hier waarschijnlijk ook weer mislukt!! Heb sinds gisteren alweer bruinverlies. Verder geen tekens te bespeuren... Normaal gezien zou ik nog een weeek moeten wachten alvorens ik zou kunnen testen, maar dat bruinverlies zegt bij mij al genoeg. Ik heb altijd maar korte cyclussen en moet normaal in 't weekend mijn regels krijgen.

Beurtflight, we blijven duimen voor jou hoor meid!!

Glenys

Bericht door Glenys » 13 juni 2009, 16:49

Tja, daar zijn ze dan, de russen!

Beurtflight, alle porties geluk zijn nu voor jou hé!! Nog even...

beurtflight

Bericht door beurtflight » 13 juni 2009, 21:14

spijtig genoeg zijn hier de russen doorgebroken zonet. :twisted:

babske

Bericht door babske » 14 juni 2009, 11:21

Dikke knuffel voor jullie!!!! Ik vrees dat ik me ook weldra bij jullie mag aansluiten.... Nog steeds veel bruinverlies.....

Lukt het een beetje met jullie, Beurtflight en Glenys?
Hoe vaak gaan ze IUI bij jullie doen Beurtflight?

beurtflight

Bericht door beurtflight » 14 juni 2009, 15:06

ik snap er geen ballen van. Gisteren avond echt bloedverlies gehad toen ik naar het wc ging. Tampon gestoken. Deze morgen wil ik hem vervangen. Geen bloed te bespeuren ??? Tot nu nog geen bloeding te zien. Test gedaan negatief. Wat is hier gaande?

Glenys

Bericht door Glenys » 14 juni 2009, 20:14

Hey beurtflight en babske,

Ze zijn wel even met jullie voeten aan het rammelen hé?

Hopelijk weet je snel meer

Argje

Bericht door Argje » 15 juni 2009, 0:09

Mss duurt het even voordat ze doorbreken Beurtflight. Zeker omdat je test negatief was vrees ik een beetje voor. We duimen dat je snel duidelijkheid mag krijgen.

beurtflight

Bericht door beurtflight » 15 juni 2009, 7:47

Inderdaad, ze hebben goed gerammeld deze keer.
Heb ze deze morgend dan toch doorgekregen. Dus op naar de volgende poging. Sewes naar Life bellen voor Clomid en een afspraak.

En babske, hoe is het met jouw?

babske

Bericht door babske » 15 juni 2009, 10:56

Beurtflight, potverdikke hé!!! Van mij alvast een megaknuffel!! Lukt het een beetje? Het blijft toch moeilijk hé om telkens dat negatief nieuws te moeten verwerken. Heb je ondertussen al naar LIFE gebeld?

Hier nog steeds veel bruinverlies. Ik ben gewoon aan 't wachten tot ze volledig doorbreken. Wij gaan nu even rust houden. In augustus gaan wij er even tussenuit om een beetje te kunnen relaxen zodat we daarna opnieuw met volle moed tegen de volgende poging aan kunnen! De volgende poging zal bij ons ICSI worden. Ik vermoed dat we ergens in september of oktober gaan kunnen starten. We zijn even moe aan al die behandelingen...

babske

natheke

Bericht door natheke » 16 juni 2009, 0:16

Hey meiden,

Een mega-troostknuffel van mij! Heb heel veel bewondering voor jullie en ik blijf voor jullie duimen!

Greetz,
Natheke xxx

beurtflight

Bericht door beurtflight » 16 juni 2009, 7:46

bedankt meiden voor jullie steun.

Babske, heb gisteren naar life gebeld. Moet 26 juni terug om 8u30 voor bloed en echo voor poging 3. Als het loopt zoals verleden keer zal het misschien de dag erna al IUI zijn. Ik hoop het, want wij zitten dat weekend juist op graspop. :D

Wanneer is jouw NOD voorzien?

En hoe zit het met de rest. Natheke, Glenys, Argje, Jo'tje?

babske

Bericht door babske » 16 juni 2009, 10:21

Natheke, merciekes hoor meid!!!

Beurtflight, hopelijk is voor jullie derde keer, goeie keer hé!! Jullie kunnen dus alweer uitkijken naar de volgende poging...

Ik moest normaal gezien mijn regels krijgen de voorbije zaterdag (op dag 26 ->heb meestal maar een korte cyclus), maar tot nu toe zijn ze nog steeds niet doorgebroken alhoewel ik ze elk moment verwacht. Waarschijnlijk heb ik nu juist nog eens een cyclus van 30 dagen ofzo... Dat gebeurt ook al eens.
Ik heb wel nog steeds bruinverlies en lichte buikpijn.
En normaal gezien zou ik mogen testen komende donderdag. Maar tegen dan zullen ze wel doorgebroken zijn vrees ik. Wij kijken alvast gewoon uit naar onze vakantie!!!!

doei x

kimpy

Bericht door kimpy » 16 juni 2009, 14:48

Lieve dames,

We moeten erin blijven geloven: ooit zal het ook onze beurt zijn!
Babske, geniet vooral van je verlof, het zal je goed doen! Even een andere omgeving en wat rust.

Ik mag morgen om 11u00 gaan voor de PU en voel me net moeder kloek die op haar eitjes aan het broeden is ...

groetjes kim

babske

Bericht door babske » 16 juni 2009, 18:03

Kimpy, :D das mooi gezegd...
moederkloek die op haar eitjes aan het broeden is
Meid, ik heb nu nog geen verlof hoor. Ik heb wel nog ziekeverlof tem donderdag en daarna was ik sowieso een weekje thuis. Mijn verlof heb ik pas einde augustus. Dus nog even wachten....
Ik ben nog stééds aan 't wachten tot mijn regels doorbreken... écht wel vervelend!

Kimpy, morgen PU?? Awel meid, heel veel succes hé!! Hopelijk kunnen ze vele goeie eitjes aanprikken! Doen ze dat bij LIFE onder lokale of onder volledige verdoving? In elk geval....succes!!!!

kimpy

Bericht door kimpy » 17 juni 2009, 18:23

Hallo allemaal

De PU is achter de rug en onverhoopt, maar 12 eicellen geoogst! Vrijdag wordt er eentje teruggezet, nu maar hopen dat ik geen overstimulatie doe zoals vorige keer.
De PU is onder verdoving niet volledig, je krijgt zoiets waar ge van de kaart van zijt en precies drie flessen wijn gedronken hebt.
Nu dus goed rusten want het buikje doet pijn!

Waar ga je op verlof babske? Als het bij ons niet prijs is, waar ik precies al vanuit ga, kan er ook niet aandoen dan zijn we ook lastminute weg.

groetjes aan allen

Plaats reactie