L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
babske

Bericht door babske » 5 november 2009, 19:07

Sweetie, ik heb ook een laparascopie gehad owv mijn endometriose. Dr Gordts heeft me daaraan geopereerd. Ik moet zeggen dat dat heel goed meegevallen is hoor.

Kimpy, hier niet goed hé. De pech blijft gewoon duren. Onze vierde poging is ook alweer op niks uitgedraaid. Er werden twee topembryo's teruggeplaatst helaas zonder resultaat!! Psychisch begint het enorm zwaar te worden. Vooral omdat we nu wel écht in de buurt komen van poging nr zes. Hoe gaat het nog met jou? Al even niet meer gezien of gehoord hier...

babs

kimpy

Bericht door kimpy » 8 november 2009, 12:41

Hallo Babske,

Dikke knuffel, meid! Verdorie toch! Niet opgeven, blijven volhouden! Ik begin morgen met menopur voor 3e PU en ondersta hier ook grote angsten dat het weer een grote tegenslag wordt zowel lichamelijk als psychisch! Ik hoop echt voor jou, Babske, dat het de volgende keer zal lukken! Maar ik begrijp dat het maar al te zwaar begint te worden ... maar we moeten blijven geloven.
Dus aan alle ladies hier op het forum: we moeten er blijven in geloven en dan zal onze grote droom worden waargemaakt.
Veel liefs kimpy

babske

Bericht door babske » 17 november 2009, 10:05

Kimpy en ondertussen is je PU al achter de rug vermoed ik?? Hoe is het meegevallen? Veel eitjes? En veel embryokes?? Meid, ik duim heel hard met jullie mee!! Het wordt tijd dat het eindelijk eens gaat lukken hé en dat ook wij in 2010 geboortekaartjes mogen rondsturen van ons wondertje!!
Veel succes!!!!! xxx

Sweetie

Bericht door Sweetie » 17 november 2009, 20:39

Inderdaad! Hoog tijd dat wij met een brede smile op ons gezicht kunnen rondlopen!Heb het de afgelopen weken heel moeilijk gehad (veel zwangere collega's, veel pijn tijdens cyclus, al dat wachten...dat is heel vermoeiend vind ik!Ben dan ook paar dagen thuis gebleven...) Vandaag met professor overeen gekomen dat we een kijkoperatie "uitstellen" en eerst max 4 kunstmatige inseminaties gaan doen.Het dringt niet echt goed door allemaal, maar volgende maand begint het dus!En dan zien we weer verder! Ik denk vaak aan jullie hier op het forum!En ik duim voor iedereen! XXX

kimpy

Bericht door kimpy » 18 november 2009, 16:20

Hello,

Het wordt idd verdorie tijd. Ben volop ah snuiven en spuiten. Vermoedelijk maandag PU. Ben vrij moe en veel hoofdpijn, maar voor de rest lukt het goed voor de moment.

En hoe ist met de rest van de ladies?

babske

Bericht door babske » 19 november 2009, 11:31

Kimpy, dan kan jij toch beginnen aftellen naar je PU. 't Wordt tijd hé. Weten ze al iets over het aantal eitjes? Ik blijf hier volop duimen!!

Sweetie, ja meid het is allemaal niet simpel hé. Al die zwangeren om ons heen en die dan doodleuk vertellen hoe ze zich voelen of wat ze al allemaal zijn gaan kopen voor hun boeleke,... Zo'n dingen blijven pijn doen. Geloof me!
Meid, ook voor jou veel succes met jullie inseminaties! Hoe was de uitslag van je scan? Je kreeg het resultaat toch op 17nov dacht ik?

Wij hebben hier besloten om onze cryo's pas volgend jaar op te gebruiken. Anders zouden we net voor de Kerst weten of onze terugplaatsing al dan niet gelukt zou zijn en dan hebben we weer niks van onze feestdagen. Nu proberen we even van alle tegenslagen te bekomen om er in 2010 maar wéér eens tegenaan te vliegen, hopelijk met goede moed!!

Ik duim hier voor ieder van jullie!!!!!

Liefs babske

Sweetie

Bericht door Sweetie » 5 december 2009, 15:21

Scan heeft niets aan het licht gebracht...vandaar dat we kijkoperatie uitstellen en gaan voor KI. Misschien is er toch sprake van lichte endo.Maandag 7/12 echo en bloedafname en dan gaan we ervoor!Heeft iemand al gehoord van verminderde vruchtbaarheid door vroegere vele blaasontstekingen?Mijn osteopaat sprak daar ineens van?!

Lieve groetjes aan alle dappere meiden hier! X

beurtflight

Bericht door beurtflight » 10 januari 2010, 17:30

Hey meiden,

Hoe is het hier met iedereen?

Eefje

Rhune

Bericht door Rhune » 10 januari 2010, 17:32

Hallo,

hier gaat het wel, weer begonnen met ons tweede verse ivf poging, vrijdag gestart met superfact en morgen starten we met 200 eenheden preugron

voor de rest gaat alles goed, feesten goed , vandaag nog feest voor Onze Rhune hij wordt Woensdag al 6 jaar zeg, wat gaat de tijd vlug voorbij he .

groetejs
Kelly

beurtflight

Bericht door beurtflight » 10 januari 2010, 18:58

Kelly, veel succes met je tweede poging. Ik duim voor je. Wij beginnen met onze eerste poging IVF/ICSI dinsdag. Dan moet ik beginnen spuiten met Puregon. Maar heb serieuze angst voor die spuiten. Wanneer heb je echo en bloedname?

Eefje

Noa09

Bericht door Noa09 » 10 januari 2010, 19:52

Hoi!

Ook ik zit weer in de running, voor een tweede IVF/ICSI-poging.
Start Puregon 13/01, fm 18/01.
Beurtflight, die Puregonspuitjes vallen echt heel goed mee!
De eerste keer moet je jezelf wat overwinnen maar echt, je gaat dat goed doen!

Héél veel succes!

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 10 januari 2010, 21:09

Hallo,

die preugnon spuit valt echt heel goed mee, heb je vroeger al menopur of zo gezet ? want dat is echt veel moeilijker dan preugon dat gaat ech gemakkelijk

vrijdag mag ik voor de eerste bloedafname gan , ik vermoed de maandag erop zal het de eerste echo zijn en ik denk of wel net voor het weekend van 23 januari of net na zal de pickup plaats vinden, best weer allemaal spannend he,

we kunnen bljkbaar weer met zen allen samen aftellen en samen afzien,

grtz
Kelly

beurtflight

Bericht door beurtflight » 11 januari 2010, 16:33

Bij ons ook eerste bloed en echo op vrijdag 15 en dan waarschijnlijk 22 of 25 PU.

babske

Bericht door babske » 13 januari 2010, 2:35

Beurtflight, Noa en Kelly, en hoe valt het mee om weer te spuiten? Jullie zijn dus weer in de running. En nu de duimpjes de lucht in hé!!

Wij zouden normaal ook deze maand terug starten voor de tp van onze cryo's, maar we gaan het nog een maandje uitstellen. Ik ben er nog niet klaar voor. Na al vier mislukte pogingen ben ik het allemaal een beetje beu aan 't worden. Het wordt hoe langer hoe zwaarder. Vandaar nog even 'rust'.

Voor jullie allen heel veel succes en hou ons op de hoogte!!

Lieve groetjes babske

Rhune

Bericht door Rhune » 13 januari 2010, 7:55

Hey Babske,

ja het lukt wel goed hoor behalve de barstende hoofdpijn dan. maar heb nu wrsch. een maag en darmvirus straks naar dokter heb deze nacht zo goed als niet geslapen maar geleefd op toilet,net nu we bezig zijn met de behandeling , hoop echt dat dit geen invloed kan hebben.

Jullie nog een maandje rust, ja je moet je er inderdaad goed bij voelen he , vind het best weer allemaal spannend vooral omdat mijn dosis is verhoogd van preugron dus ik hoop deze keer meer folikels aan te maken.

grtz
Kelly

Plaats reactie