Is nog iemand in de 'vreselijke wachtweken'...

Algemeen Discussieforum
liezeke

Bericht door liezeke » 19 juli 2009, 10:42

merci bokje,

Ga de utrogestan toch nog even doornemen en morgen naar de huisarts voor een bloedtestje maar heb er eigenlijk niet veel hoop op, zo'n urinetest is toch 99 % betrouwbaar en heb hem deze ochtend nog eens gedaan maar nada; linkervakje maagdelijk wit.
mijn ventje heeft me al een voorschriftje geschreven voor vijf dagen wenen en een brede schouder en drie liter traanvocht (intravenues toe te dienen) :wink: Zal seffes eens naar de apotheek van wacht gaan sie! want traanvocht is al op.
hoe komt het dat die urinetesten bij jou vals negatief waren,bokje? voldoende hcg is voldoende hcg, right?

enfin,

kga mij maar weer eens in de zakdoeken storten,

liesje

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 19 juli 2009, 10:58

Jammer genoeg is het niet steeds zo dat voldoende hcg voldoende hcg is voor de urinetest. Ik had een urinetest die positief test vanaf 30. Maar mijn hcg stond op 114 en was negatief. Dus die 99% betrouwbaar :roll: :roll: . Ik heb er toch mijn twijfels over.

Liezeke, nu al een dikke knuf van me!

Liefs,

Bokje

liezeke

Bericht door liezeke » 20 juli 2009, 8:00

heej bokje,

gisteren avond heeft onderbroekje bezoek gekregen van een paar dropjes bloed, maar niet the usual menstruatie eerder bruinig en heel weinig. ook nu nog een paar drupjes van dat bloed. ook al een tijdje snijdende steekjes in de onderbuik, niet echt menstruatieachtig. vraag me af wat dit is, verandert de utrogestan misschien de menstruatie zelf?
pff, toch maar naar de huisarts seffes, hopelijk weet die meer...

liesje

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 20 juli 2009, 8:03

Liezeke, ik heb wel nooit Utrogestan blijven doornemen na 15dagen na de IUI omdat ik dan al de uitslag wist (behalve dus 1 keer wel blijven doornemen omdat ik toen zwanger was).
Het kan natuurlijk het begin van de menstruatie zijn, maar het kan ook innestelingsbloed zijn.
Een bloedtest zal je echt uitsluitsel geven. Dus ga maar naar die huisarts. Succes!

Liefs,

Bokje

liezeke

Bericht door liezeke » 20 juli 2009, 8:58

Voila, heb afspraak gemaakt met huisarts. Heb er nt veel hoop op maar heb het grootste deel van de tranen gisteren al vergoten.
En concentreer me nu op alles wat ik lekker wel ga doen in de vakantie; wijn proeven! rauwe kaas eten! filet américain préparé; kilo's! allesbehalve misselijk zijn en opgezwollen door die rotbollekes utrogestan!
Goh, tleven kan ook (eventjes) leuk zijn als ik niet zwanger ben... En daarna weer in de wachtkamer :wink: duiken.

liesje

Wendel

Bericht door Wendel » 20 juli 2009, 12:50

Wanneer mag je gaan, Liezeke?

Hier toch gekruiste vingertjes voor jou!

Wendy

liezeke

Bericht door liezeke » 20 juli 2009, 13:40

heej Wendy,

ben deze ochtend geweest. moet deze vooravond bellen voor resultaat.
volgens huisarts kan utrogestan de menstruatie op zich veranderen (wordt soms daarvoor alleen al voorgeschreven) dus waarschijnlijk zitten ons rotbollekes er voor iets tussen.
na twee kei-negatieve urine testen dit weekend en die wetenschap van de huisarts kan alleen nog de heilige geest mij goed gezind zijn deze middag :wink:
we gaan dus op naar de volgende poging.

merci voor de duimkes hé, doet echt deugd!

liesje

liezeke

Bericht door liezeke » 20 juli 2009, 16:37

Net gebeld!
Nougabollen en dus mag ik mijn utrogestanbollen ook weer in de kast stoppen en hopelijk dat de utrogestankilo's ook snel verdwijnen.

Nog 1 weekje en ik moet weer plaats hebben om me VOLLEDIG te kunnen laten gaan in de Zwitserse chocolade en Franse wijn! joehoe
Maar eerst nog een weekje wenen...

Aan alle andere ladies in de wachtweken;

Doetaongelooflijkgoe!

liesje

wat is er mis?

Bericht door wat is er mis? » 21 juli 2009, 9:47

Liesje,

Dikke dikke knuf. Ween maar als je daar nood aan hebt. Wees maar boos, verdrietig, ... en alles wat je maar wil.
Maar is het niet beter nu je uit die onzekerheid bent. Want dat vond ik toch ook verschrikkelijk. Het is tweesnijdend mes hé. Enerzijds wil je het niet weten, want dan kan je nog hopen. Anderzijds wil je gewoon die spanning kwijt.

Liefs,

Bokje

liezeke

Bericht door liezeke » 21 juli 2009, 11:39

Da's waar, Bokje!

Tussen hoop en wanhoop.
Heb deze nacht maar weer eens veel te weinig geslapen (slaap al een 3 à 4 weken maar een 4 à 5 uur per nacht met als gevolg dat ik gewoon op ben) hoewel ik dacht dat zonder de utrogestan het wel beter zou zijn en na het flesje champagne dat we 'op ons' hebben gekraakt. Maar nee hoor, ons liezebies lag weer klokslag 4 uur te zweten en zwoelen en geen oog dicht meer te krijgen. Op bevel van ventje (alle sjans doktoor en dus gewettigd;)) niet gaan werken en dagje bleitverlof gekregen. Voel me ook nog eens ongelooflijk zwak dat ik moet zwichten voor de bijwerkingen van die hormonen en niet kan doen wat ik heel graag doe; met 'mijn' kindjes werken.
Gelukkig is mijn ventje er om mijn traantjes op te vangen en me te knuffelen. En ons poezekop die gisteren voor het eerst spontaan op mijn schoot kwam zitten. En DVO natuurlijk.
merci!

liesje

fluffie

Bericht door fluffie » 21 juli 2009, 11:53

dikke knuffel liesje! Laat je maar eens goed gaan, en laat je maar eens lekker verwennen! En die poezen... die voelen dat precies aan wanneer je troost nodig hebt hé!

Véro.
xx

Wendel

Bericht door Wendel » 22 juli 2009, 12:42

Liezeke,

Jammer zeg! Verdorie alweer.. :(
Zelfs met negatieve testen blijven we toch altijd hopen é, soms tegen beter weten in, maar het is wel die hoop die ons doet volhouden..

Groot gelijk dat je een dagje neemt als het niet gaat om te gaan werken! Geniet ( :? ) van de chocolade en alle zondekes die anders niet meer zouden mogen.

Knuffel,
Wendy

Vereltje

Bericht door Vereltje » 22 juli 2009, 13:27

Hey Liezeke, knuffel van mij voor jou hoor. Dat is toch altijd weer rot om te horen he...

Mag ik me ook aansluiten bij deze topic? Ik vind namelijk ook dat deze twee weken enorm lang duren. Vreselijk gewoon! Nog twaalf dagen te gaan... :?

liezeke

Bericht door liezeke » 23 juli 2009, 18:15

Nu nog maar elf, Vereltje,

Ja, rotweken hé. tussen hopen, dromen en eigenlijk niet durven hopen en dromen want als het niet lukt doet het zo'n pijn... en dat wil je ook niet natuurlijk. ik zou maar gaan voor het hopen en je al volledig zwanger voelen. bij mijn eerste poging had ik dat ook, bij mijn tweede niet meer zo en de pijn is dezelfde. wat kan het dan kwaad om je even een tijdje te voelen alsof je echt zwanger bent ,wat je al zoooo lang wil zijn. leuke opkikker vond ik zelfs een zwangerschapstest doen net na een pregnylprik, niet je eigen hcg maar eens een positieve zwangerschapstest doen doet zo'n deugd :wink:

ik duim voor je vereltje,

liesje

Lie_29

Bericht door Lie_29 » 23 juli 2009, 20:28

Hier ben ik nog 'ns sie.
Ikke zit ook in de wachtweken al is er nu eigenlijk zeer weinig kans. We hebben geen IUI gehad, we hebben zelf 'ons huiswerk' gedaan :D
6 IUI's zonder resultaat geeft ons geen hoop dat het nu ineens zou gelukt zijn...
In september gaan we terug naar Jette om een klapke te doen met meneer den doktoor.
't Zal IVF of ICSI worden...
Aangezien ik dat eigenlijk niet zie zitten,ben ik langsgeweest bij een Chinese dokteres.
2 collega's van me zijn zwanger geraakt (na een aantal mislukte IUI's en IVF's) 2 en 3 maanden na die dokteres haar behandelingen...
Proberen, 't moest maar 'ns lukken eh....

Aan alle wachtenden: veel geluk!! xxx

Plaats reactie