L.I.F.E Leuven

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
L#

Bericht door L# » 18 februari 2010, 20:15

Morgen heeft mijn vriendin de bloedtest. Deze morgen had ze wel wat rozig verlies... we zullen er maar niet op hopen :-/

babske

Bericht door babske » 18 februari 2010, 20:27

Megadikke knuffel voor jou Eefje!!! Ik vind het zo jammer voor je... Lukt het een beetje met je?

liefs babske

beurtflight

Bericht door beurtflight » 19 februari 2010, 10:48

Babske, ja gaat elke dag een beetje beter. Heb daarjuist nog even naar life gebeld om te vragen of er nog eerst een echo ofzo moet gebeuren. Wil weten dat alles wel degelijk weg is. Hoe cru het ook klinkt.

L# : Blijven hopen hoor, de vingers staan hier gekruist. Licht roosverlies wijst meestal op innestelingsbloed, dus das positief hè. :D

Noa, wanneer moet jij terug voor HCG bepaling?

Kelly: hoe gaat het ondertussen met jouw?

Noa09

Bericht door Noa09 » 19 februari 2010, 11:04

Hoi Eefje,

Wat ben jij een sterke vrouw zeg... ben blij dat het je een beetje gaat.
Ik ben vanochtend voor de vierde bloedname geweest, deze namiddag heb ik het resultaat.
Ik laat later op de dag nog iets weten hier.

Hou je sterk he meid!

Liefs,

Noa09

PS: Kelly was deze week met verlof he, dus mss horen we pas in het wknd terug iets van haar

Rhune

Bericht door Rhune » 19 februari 2010, 14:29

Hallo,

Net terug en ben direct komen bilezen, was eerst super blij als ik begon te lezen dat het voorzowel Noa als Eefje zeer positef was maar het laatste berichtje is niet zo goed.

Eefje, heel veel sterkte in deze zware periode, pfff ik weet echt niet wat te zeggen.

Dikke knuffel alvast

babske

Bericht door babske » 19 februari 2010, 15:24

Eefje, het zal een zware klap zijn hé. Veel sterkte gewenst!

En Noa, weet je al iets meer van je uitslag? Hopelijk goed nieuws?!

Kelly, heeft je verlof je goed gedaan? Een beetje kunnen uitrusten?

Vanmorgen heb ik een tp gehad van twee goei eskimo'tjes. Ze hebben de dooi allebei goed overleefd en waren al beginnen verder delen. Eindelijk nog eens een klein beetje goed nieuws na een opvolging van allemaal tegenslagen. Nu de rest nog... Ik heb niet zoveel hoop bij onze cryo'tjes. Maar het moest toch maar eens lukken hé

babske

Noa09

Bericht door Noa09 » 19 februari 2010, 16:36

Lieve DVO-dames,

De wereld draait door maar de mijne staat stil sinds 15u15, heb te horen gekregen dat mijn waarden niet gestegen zijn en dat ik een miskraam moet afwachten...
Na drie operaties, 4 IUI's, een hysteroscopie, 1 verse IVF, 1 cryopoging, was het bij de 2de ICSI eindelijk raak.
Ik was vandaag 5 weken 4 dagen zwanger.
Ik heb nog geen bloedverlies en voel me zwangerder dan ooit...
Hoeveel verdriet kan een mens aan, ik weet het echt niet...
Ik weet alleen dat ik doodsbang ben voor wat komen gaat, en voor de toekomst (single, geen job meer, en heel bang nooit een eigen baby'tje in mijn armen te kunnen houden)...

Noa09

Rhune

Bericht door Rhune » 19 februari 2010, 16:52

o NEEN Noa, het kan toch niet waar zijn,

waarom moet jullie dit toch overkomen, eindelijk waren jullie zwanger , en toch moeten jullie een misrkaam hebben .

Meiden ik weet echt niet meer wat zeggen, ik heb hier geen woorden voor, heb er rillingen van pfff this inderdaad allemaal niet eerlijk he

verlof was cava, niet helemaal onstpannen eigenlijk nog meer af aan het zien dan er voor door me te willen onstpannen zitten al mijn spieren vast, zie er ook niet uit dus ben kapot maar opzich was het wel een leuke vakantie hoor.
straks gaan we naar iemand die accupunctuur doet, helpt het niet om zwanger te worden dan hopelijk wel voor te onspannen;
Dikke knuffel aan jullie dames.

Babske , gelukkig breng jij wel goed nieuws 2 cryo's overleven is echt wel super he, ik vermoed dat die van ons eind volgende week zal teruggpelaatst worden, maandag hebben we echo

beurtflight

Bericht door beurtflight » 19 februari 2010, 16:57

Nee Noa, dat kan nu toch niet. Had gehoopt dat jij het geluk mocht hebben, omdat het mij deze keer niet gegund was. Meisje toch. Heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat deze tijd vlug voorbij zal zijn. :( Als je je hartje wilt luchten, je weet me te vinden.

Ik ben nu twee dagen verder en de enige pijn zijn steekjes in mijnlinker onderbuik en linker onderrug. Zal wel wegtrekken hoop ik. Bloeding is gestopt. Enkel mijn darmen zijn nog van streek.

babske

Bericht door babske » 19 februari 2010, 17:07

Noaa, NNNEEEEEEEEEENNN dat kan toch niet waar zijn!!! Ik was zo blij voor je dat het eindelijk gelukt was... Een hele dikke knuffel en veel sterkte meid!!

Kelly, voor jullie ligt er dus ook een nieuwe poging in 't verschiet... Nu al veel succes gewenst!!

L#

Bericht door L# » 19 februari 2010, 21:00

beurtflight schreef:Babske, ja gaat elke dag een beetje beter. Heb daarjuist nog even naar life gebeld om te vragen of er nog eerst een echo ofzo moet gebeuren. Wil weten dat alles wel degelijk weg is. Hoe cru het ook klinkt.

L# : Blijven hopen hoor, de vingers staan hier gekruist. Licht roosverlies wijst meestal op innestelingsbloed, dus das positief hè. :D

Noa, wanneer moet jij terug voor HCG bepaling?

Kelly: hoe gaat het ondertussen met jouw?
Naah... het is negatief... we kijken uit naar de volgende poging!

Rhune

Bericht door Rhune » 22 februari 2010, 18:55

Noa, Eefje

Hoe gaat het met jullie ?

ben vanmorgen ook naar life geweest en donderdag krijg ik mijn terugplaatsing van mijn cryo's, duimen dat ze woensdag goed ontdooien en datik er 2 goede overblijven .

voor de rest goe ziek, geen stem meer, hoofdpijn , dus ik ga nu in mijn zetel kruipen en rusten .

tot gauw
Kelly

beurtflight

Bericht door beurtflight » 22 februari 2010, 19:26

Hey Kelly

Hier gaat het hoor. Heb vandaag het schema gekregen voor de cryo's. Mogen direct bij volgende maandstonden beginnen. Nu gaat enkel nog de vraag zijn wanneer dat dat gaat zijn na die miskraam.

Ik hoop voor jouw dat de cryokes mooi mogen ontdooien en bljven plakken. :D
Verzorg je maar goed.

xxx
eefje

Noa09

Bericht door Noa09 » 22 februari 2010, 23:41

Hoi Kelly,

Hier nog geen verandering sinds het stopzetten van de medicatie vrijdag, nog geen tekenen van naderende miskraam...
Morgen terug bloedname, hoop echt dat het HCG aan het dalen is...

Héél veel succes gewenst vrijdag!

Eefje, hoop dat jouw cyclus zich snel herstelt zodat je terug kan starten.

Noa09

Noa09

Bericht door Noa09 » 23 februari 2010, 16:04

Hoi...

Zit in zak en as...
Net uitslag bloedname gehad.
HCG is niet gedaald maar gestegen...
Dokter is bezorgd dus morgenvroeg spoedecho in Leuven...
Doodsbang nu...
Willen geen andere info geven over telefoon...
Bang voor bbz...

Noa09

Plaats reactie