Hello girls,
Deze morgen bij LIFE geweest. Echo gehad, mooie follikel te zien, dat was dus fijn om te horen. Bloedname gehad en ze hebben mij dan rond drie uur deze namiddag gebeld om te zeggen dat bloedname en echo perfect overeenstemmen en dat ik zondag een eisprong zal hebben.

We zijn wel nog in de fase van cyclusevaluatie, maar we gaan toch goed klussen zondag, de kans is miss heel klein, maar toch...
Spermatest (de tweede) van mijn schatteke was nog beter qua hoeveelheid, iets minder dan vorige keer qua beweeglijkheid maar dan weer heel veel verbeterd qua vorm! Wat wisselend, maar wel beter dan het vorige staal! Samenlevingstest was niet zo goed, er waren nog maar weinig beweegbare zaadcellen te zien, maar dat kan volgens dr ook te maken hebben met het feit dat ik pas zondag een eisprong zal hebben en de doorlaatbaarheid van het slijmvlies nog niet ideaal is. Enfin, zo heb ik het begrepen. Jullie mogen mij altijd corrigeren als ik mis ben, want ik ben nog een beginneling en jullie (helaas) de ervaringsdeskundigen!
Had eens iets gelezen op een forum van een man die medicatie nam om zijn zaadcellen te verbeteren en heb dat aan Dr Gordts gevraagd en zij zei dat de androloog een onderzoek kan doen en dan kan beslissen of mijn ventje voor die medicatie in aanmerking komt. Hebben dus 13 februari een afspraak bij de androloog, baadt het niet, dan schaadt het niet. Hij kijkt er wel niet naar uit, begrijpelijk maar ja, precies of ik dit allemaal plezant vind!!!
Ik heb volgende donderdag een nieuwe afspraak voor een bloedname en een echo, om half 9, en aangezien ik toch in Leuven werk, begin ik gewoon half uurtje later te werken, mijn diensthoofd en collega's zijn op de hoogte, dus dat is niet echt een probleem. De volgende afspraak is bij Dr Campo, maakt mij niet echt uit bij wie ik moet gaan, maar wie van jullie heeft al ervaring met hem? Zowel goede als minder goede ervaringen zijn welkom! Geeft hij veel uitleg?
Babske, ik werk daar en wist zelfs niet dat ze in het hoofdgebouw ah werken zijn! Vraag er naar als je je laat inschrijven aan het onthaal! In deze situatie op de mat liggen is echt niet ideaal, ook al lig je in een aparte kamer, het gekrijs van de babytjes in de andere kamers zal je waarsch toch wel horen! Jammer dat we elkaar niet kennen, anders zou ik je zeker even komen bezoeken en je een dikke knuffel komen geven!
Bye bye,
Natheke xxx