BAM KID

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
angel1983

BAM KID

Bericht door angel1983 » 17 juni 2014, 13:32

goedemiddag,
ik ben nieuw hier, en wat een fijne website om ervaringen te lezen, steun te zoeken
en advies te kunnen opvolgen. mijn naam is Angela ik ben 31jr
ik heb ervoor gekozen om te gaan beginnen aan het proces van Kid donorinseminatie
ik sta achter de methode en vind het oke dat je in nederland (weet niet hoe het in belgie is)...
na 16de verjaardag van je kindje de gegevens van je donor evt kunt opvragen, mocht het kind daar behoefte aan hebben. :D ik ben alweer bijna 3jaar single, ik vind dat niet altijd fijn maar anderzijds wel prima,ik ben ook niet echt op zoek... en BAM betekend niet dat ik me verdere leven nooit meer een lieve man kan vinden, maar door mijn leeftijd wil ik er nu echt serieus mee aan de slag..en dat kan ik binnen no time niet van een nieuwe man/relatie verwachten en daarbij wil ik wel 'zeker' weten of het echt goed gaat samen voordat je daar samen aan begint.

mijn wens is erg groot eigenlijk wel een droom!
ik merk dat ik er nu zoveel mee bezig ben dat ik voor 200% zeker ben om dit proces te gaan bewandelen...
gesprekken met vrienden zeer positief ,alleen maar respect. mijn ouders en wat familie mwa wat minder.. ze krijgen dat 'plaatje' niet uit hun hoofd. maar dan denk ik......is een gelukkige dochter niet belangrijker!!! :? maar komt wel goed, ik ga mijn wens achterna en poging doen in de wereld van KID zodat ik later geen spijt hiervan ga krijgen
Hoe gaat het begin in zijn werk, ik zit aan ISALA in Zwolle te denken.. psychologisch gesprek en onderzoek?

erg bedankt alvast

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: BAM KID

Bericht door Valaki » 17 juni 2014, 16:55

Hoi Angel!

De procedures zijn sterk afhankelijk van de kliniek waar je heen gaat.
Misschien kan je eens een kijkje nemen op http://www.ikbeneenbam.nl/, dat is een (voornamelijk) Nederlands forum voor bamvrouwen. Als ik me niet vergis zijn er ook vrouwen die naar Isala geweest zijn.
Veel succes!
Magische icsi 6!

If you don't believe in miracles
Perhaps you have forgotten you are one

angel1983

Re: BAM KID

Bericht door angel1983 » 19 juni 2014, 11:07

Valaki schreef:Hoi Angel!

De procedures zijn sterk afhankelijk van de kliniek waar je heen gaat.
Misschien kan je eens een kijkje nemen op http://www.ikbeneenbam.nl/, dat is een (voornamelijk) Nederlands forum voor bamvrouwen. Als ik me niet vergis zijn er ook vrouwen die naar Isala geweest zijn.
Veel succes!
dank je wel,voor de tip

angel1983

Re: BAM KID

Bericht door angel1983 » 23 juni 2014, 14:00

ik heb mijn verwijzing van mijn huisarts ontvangen, dat is een begin :D
ze wenst me veel succes, hoe lief :!: :mrgreen:

ik wil naar UMC Utrecht uiteindelijk naar veel gezoek, iemand ervaring mee?
grAngela

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: BAM KID

Bericht door Valaki » 23 juni 2014, 14:39

angel1983 schreef:ik wil naar UMC Utrecht uiteindelijk naar veel gezoek, iemand ervaring mee?
grAngela
Ik denk eigenlijk dat er hier maar weinig Nederlandse mensen zijn (maar misschien vergis ik me :) )

Heel veel succes!
Magische icsi 6!

If you don't believe in miracles
Perhaps you have forgotten you are one

angel1983

Re: BAM KID

Bericht door angel1983 » 24 juni 2014, 17:19

Valaki schreef:
angel1983 schreef:ik wil naar UMC Utrecht uiteindelijk naar veel gezoek, iemand ervaring mee?
grAngela
Ik denk eigenlijk dat er hier maar weinig Nederlandse mensen zijn (maar misschien vergis ik me :) )

Heel veel succes!
dank je wel!!lief
ze hebben een wachtlijst van ongeveer een jaar......dat is minder dus vrij druk lijkt me!!?
grAngela

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten