twijfel

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
kaat74
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 augustus 2014, 22:58

twijfel

Bericht door kaat74 » 11 augustus 2014, 0:20

Ik ben net 40, alleenstaand, gewoon nooit iemand tegengekomen. Dat geeft veel verdriet, maar kan nog wel gebeuren. Een kindje is wat anders. De kansen zijn miniem geworden.
Doordat ik nogal wat problemen heb gekend in mijn leven waar ik me doorheen heb moeten worstelen, is het onderwerp kinderen ook altijd maar opgeschoven. De laatste jaren hoopte ik nog steeds een partner te vinden. Het is voor mij altijd een vraag geweest of ik dat wel kan, er bewust voor kiezen dat een kind geen vader heeft. Of ik het emotioneel, financieel, materieel wel zou redden in mijn eentje. En wat als er met mij als enige ouder iets zou gebeuren? Ben ik een vechter? zeker weten maar
nu dus die gevreesde 40, kan het nog wel? en dezelfde vragen blijven.. zo verscheurd.

angel1983

Re: twijfel

Bericht door angel1983 » 11 augustus 2014, 14:34

moeilijk voor je, als je wens er nog is, zou ik langsgaan bij kliniek/ziekenhuis!!
op www.freya.nl kun je alles opzoeken betreft leeftijd toelating. grAngela
succes

kaat74
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 augustus 2014, 22:58

Re: twijfel

Bericht door kaat74 » 19 augustus 2014, 7:38

hoi, we zijn weer wat verder, veel nagedacht en gepraat en ik ga het inderdaad nog proberen. Eerste afspraak in september...

wanda
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 november 2012, 19:16

Re: twijfel

Bericht door wanda » 19 augustus 2014, 10:51

beste kaat,

ik heb wel een partner dus mijn situatie is anders, maar ben wel mama geworden 6 maanden geleden op mijn 42, en het is de beste die me overkomen is! na 5 jaar proberen 6 IUI en 6 ICSI pogingen, miskraam, spontaan zwanger...dus het kan en hoop dat het voor je niet te laat is! waar heb je trouwens afspraak gemaakt?
in ieder geval succes! hoop dat je snel zwanger bent!

wanda.
mama van Mirakeltje
na 4 iui en 6 icsi en miskraam
spontaan zwanger geworden op mijn 41-ste

kaat74
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 augustus 2014, 22:58

Re: twijfel

Bericht door kaat74 » 19 september 2014, 23:44

beste wanda,

ik lees je berichtje nu pas.

Ik ben ondertussen naar Sint-Lucas in Gent geweest heb net de onderzoeken en testen gehad en wacht op antwoord... Proficiat trouwens met je kindje! Het is altijd hoopgevend dat er nog vrouwen zijn bij wie het luk na hun 40 :)

groetjes
Kaat

kaat73
Berichten: 16
Lid geworden op: 8 augustus 2014, 20:23

Re: twijfel

Bericht door kaat73 » 20 september 2014, 21:38

Hallo kaat74,

Ik ben ook single, nog een jaartje ouder dan jij, en ik ga ook nog starten met de procedure.
Mijn leven is gewoon heel anders gelopen dan ik gehoopt had dus daarom neem ik de stap maar alleen.
We hebben onze leeftijd 'tegen' maar waarom zou het niet kunnen lukken ?

Binnen enkele weken heb ik een afspraak bij de psycholoog in Sint Lucas Gent.
Hoe heb jij de hele procedure daar ervaren ? Wat moet ik verwachten van de psychologische gesprekken ? Hoe groot is de kans op een afwijzing ?

Ik hoop dat je snel een positief advies krijgt en zo snel mogelijk kan starten.
Héél veel succes !
11/2017 1ste TP ECD dr Platteau, zwanger !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten