wachtlijst donorsperma alleenstaande mama

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
sissi
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 oktober 2014, 23:40

wachtlijst donorsperma alleenstaande mama

Bericht door sissi » 15 oktober 2014, 22:18

hallo
dat het leven niet altijd verloopt zoals ons hartje wens weet iedereen hier wellicht... het mijne ging over hobbelige weggen en die prins op dat witte paard vond nog steeds zijn weg niet en dan tikt dat klokje maar verder en ben je voor het dan goed en wel beseft 37 en is je grootste droom een leegte...nl mama worden, zijn...begin van dit jaar (april)de stap gezet om alleenstaande mama te worden en het is al een hele weg van veel wachten geweest...aanvraag formulier, psychologe...en nu maandag eindelijk bij de dokter en was zo zo blij want dacht eindelijk gaat het nu beginnen...maar een slag in mijn gezicht toen ik te horen kreeg dat er een wachtlijst is van een half jaar...kan ook op een wachtlijst voor drie maanden voor deens sperma maar voor een meer prijs. normaal tussen de 75 en 100 euro voor het sperma , voor het deense zou het tss 200 en 300 euro zijn. Nog een half jaar wachten zie ik echt niet zitten, ben ik weer ouder , gaat het nog moeilijker worden ...en de meer prijs voor het deense scheelt best wel veel...is dat allemaal normaal? ik ga ik jette....nu hoor ik hier en daar dat gent geen wachtlijst heeft? weet hier iemand meer over? en kan je zomaar veranderen van ziekenhuis nog. en moet je dan alles terug opnieuw doorlopen?...welke mogelijkheden heb ik? ben er een beetje van van slag eerlijk gezegd...ik wil vooruit...morgen bloed en echo in jette en mss daar al eens polsen? mss een naar gent bellen om te informeren...ik zelf ben van hoogstraten , de noorder kempen...kan ik mss buiten gent nog ergens mijn licht opsteken?
lieve groetjes sissi

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: wachtlijst donorsperma alleenstaande mama

Bericht door Valaki » 17 oktober 2014, 10:43

Een kostprijs voor €200 is niet zo heel vreemd voor donorsperma, hoor. Ik wist zelfs niet dat dat kon, voor minder dan € 100. In het Jan Palfijn is het altijd € 200.

Op zich is het natuurlijk ook omdat Jette zo hoog aangeschreven staat dat de wachtlijst zo lang is, denk ik. En op een halfjaar zal het misschien ook niet aankomen, hè. 't Is natuurlijk wel een beslissing die je zelf moet maken.
Door de afstand zou ik me niet laten afschrikken, als ik jou was. Ik ben zelf van de zuiderkempen, dus moet ook telkens heel wat kilometers afleggen (per trein, om minder tijd te verliezen doordat ik onderweg kan werken etc.) maar dat is nog wel te doen.

Trouwens, altijd welkom op het forum voor bams (in spe): http://www.bammamsbamkids.freebb.be/ :wink:
Magische icsi 6!

If you don't believe in miracles
Perhaps you have forgotten you are one

Danny
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 november 2014, 8:11

Re: wachtlijst donorsperma alleenstaande mama

Bericht door Danny » 2 november 2014, 8:42

Hoi,ik zoek iemand om mijn sperma aan te bieden,ik zou dit heel graag doen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten