ouders accepteren het niet? wat nu

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
angel1983

ouders accepteren het niet? wat nu

Bericht door angel1983 » 7 maart 2015, 21:55

:x ja zoals de titel het al zegt. ik heb nogal ouderwetse ouders vooral me moeder.
ze wil niet accepteren dat ik BAM wil worden en op mijn manier zo het geluk in de toekomst
wil nastreven om vooral geen spijt te krijgen. ik heb n moeder die het stilzwijgt en als ik erover begin, wat ik
bewust nu pas 2x heb gedaan in 9mnd tijd. boos reageert wat moet ik daar nu mee?

ik denk dat onze relatieband in gevaar komt, ik ga toch voor mijn eigen geluk! :!:

BluePixie
Berichten: 366
Lid geworden op: 24 februari 2015, 19:32

Re: ouders accepteren het niet? wat nu

Bericht door BluePixie » 15 maart 2015, 19:41

Dag Angel,

Ik ben ook van 1983 en ik begrijp je heel goed hoor. Ik ben getrouwd, maar moest ik alleen zijn dan zou ik toch ook wel dezelfde overwegingen maken. Je kan natuurlijk nog wachten, maar ik heb bijvoorbeeld ook al het gevoel dat het nu gauw toch eens mag komen. Eens die 30 gepasseerd, voel je die biologische klok toch tikken.

Zo jammer dat je mama je hier niet in steunt.. Zou ze niet helemaal bijdraaien als het zover is? Hoe kan ze nu weerstaan aan een schattige kleinzoon of -dochter? Ergens te begrijpen dat ze bezorgd is om je, maar ik zou toch eens proberen duidelijk te maken dat je er toch echt eens over wil babbelen, en dat ze niet van onderwerp moet veranderen. En sowieso: volg je eigen hart, jij weet het best waarvoor je klaar bent, en er is niemand die die beslissing voor jou moet maken!
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten