dit moet even van mijn hartje

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
kitten
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 februari 2008, 13:45

dit moet even van mijn hartje

Bericht door kitten » 22 maart 2015, 8:11

Hoi

Even miijn situatie schetsen: ik ben een mama met een zoontje van bijna 3. Ik heb een genitische aandoening (nf1). Deze aandoening is voor 50% overdraagbaar. Het is niet te voorspellin in welke graad het kind het gaat hebben. Rond 2008 hebben wij besloten dat wij graag kinderen wilden. Na 7 ivf pogingen samen met pgd, deze draaide geen van elk uit op een zwangerschap, hebben wij na lang wikken en wegen besoten om toch zo te proberen. Het likte en wij waren vrij snel zwanger. Maar nu Moesten wij een vruchtwaterpunktie laten doen om te zien dat het babytje nf had of niet. Na een paar dagen kwam het verlossend antwoord ons jongetj was kerngezond. Na een zwangerschap van 38 weken kwam onze jonge op de wereld via een spoedkeizersnee hij woog 2,2 kg en verbleef een tijdje in de couveusse maar kwam vrij snel aan en mocht mee naar huis.

Nu hebben we besloten dat een broertje of zusje erbij heel leuk zou zijn. Wij zijn intussen al een jaar bezig zonder resultaat. Deze cyclus zou ik me moeten laten opvolgen met bloedtesten en een echo met contrastvloeistof, maar mijn regels komen maar niet door ik heb al een week ligt bruinverlies en zeer gevoelige borsten dus dacht ik dat ik zwanger was maar de testen blijven negatief. Dus zit nu echt te wachten op mijn regels dat die testen kunnen beginnen en ik weet dat er problemen zijn waardoor wij niet zwanger worden. Op de koop toe is mijn zusje wel zeer snel voor de tweede keer zwanger geraakt na dat het bij hun de vorige keer zo moeilijk ging.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten