waarom niet

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
manamana
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 mei 2015, 15:53

waarom niet

Bericht door manamana » 9 mei 2015, 16:17

Hoi hoi
ik ben nieuw hier en ben blij dat ik dit gevonden heb. Ik zal eerst kort mijn verleden schetsen dan zijn jullie mee. Toen wijin 2007 besloten om onze kinderwen werkelijkheid te maken stonden we voor een zware keuze door een dominant erfelijke aandoening aan mijn kant waardoor de kans 1 op 2 is dat ik het doorgeef. We kozrn voor ivf samen met pgd na 7 pogingen die op niets uitdraaide hebben we het zo geprobeert en in 201a ben ik dan toch natuurlijk zwanger geworden van ons eerste kind na een spannende punctie zijn wij erachtergekomen dat hey kind de aandoeningniet had. En in 2012 ben ik bevallen van een zoon. Na lang twijfelen hebben we in november 2013 besloten om voor nummer 2 te gaan. Toen wij begin dit jaar nog steeds niet zwanger waren hebben wij testen laten doen hieruit blijkt dat alles hellemaal in orde is. Wij zouden normaal zonder problemen zwanger moeten geraken. Maar toch krijg ik steeds 7 dagen voor mijn nod al bruinverlies. In het begin durf je wel eens hopen op een innestelingsbloeding maar die hoop wordt elke maand dit gebeurd kleiner. Waaraan licht het toch dat wij al 17 maanden niet zwanger worden. Deze maand ook weer heb sinds donderdag alle symptomen van een zwangerschap (moe, gevoelige borsten, lage rugpijn, emotioneel) maar sinds vandaag weer lichtbruinverlies endit 7 dagen voor nod

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten