Het heeft mij een tijdje gekost om iets op deze site te posten.
Enkele maanden geleden werd ik door een dokter stevig met men voeten op de grond gezet, nadat ik dacht eventueel zwanger te zijn na het uitblijven van mijn regels. Niet dus! Kort daarna hebben we een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis om toch eens goed na te gaan waarom het bij ons niet lukt. Ik moet wel eerlijk zijn, we zijn nog niet zolang bezig als sommige anderen hier. Slechts een jaartje, maar toch voelt het voor mij al heel lang aan.
Bovendien is de zaadproductie bij hem goed en hoor ik niet anders dan dat alles perfect is bij mij. Ik kan dat woord bijna niet meer horen! Nu had ik op aanraden van iemand begonnen met de temperatuur methode, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkele dag zie waarop ik mijn eisprong kan waarnemen... Ik zit nu aan dag 17 en eerlijk gezegd ben ik ook het proberen moe. Ik zou dolgraag eens gewoon gaan slapen en wakker worden op de dag dat we eindelijk naar het ziekenhuis mogen. (23 oktober) Ook alle andere tips & tricks (van mensen met kindjes) uitgetest en niets als resultaat. Zelfs met die ovulatiestrips kan ik mijn eisprong nog niet vinden. En ik ben altijd heel regelmatig! Frustrerend...
Nu voel ik me sinds kort ook ontzettend jaloers als mensen in mijn directe omgeving zwanger worden. Niet dat ik dit tegenover hen laat werken, maar toch ben ik inwendig dan echt zo ontzettend ongelukkig. Normaal gun ik iedereen alles, maar nu gun ik het vooral alleen mezelf toe
Iedereen zegt wel dat ze je begrijpen, maar ik heb toch steeds het gevoel dat als het er op aan komt, je er steeds alleen voor staat. De stomme uitspraken blijven komen en het onbegrip als je maar bezig blijft over die 'baby' ook.
Alvast bedankt voor het luisteren en de eventuele tips! Ik heb men oma alvast een kaarsje gekocht om de moed er nog in te houden. Ze heeft haar taak volbracht en het kaarsje is reeds op. Nu hopen op een wonder!