gedemotiveerd

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Stephaniec
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 september 2015, 6:41

gedemotiveerd

Bericht door Stephaniec » 12 november 2015, 18:19

Het liefst van al zou ik iedereen hier een goede avond willen wensen, en verder vertellen dat alles 'OK' met me gaat.
Maar ik kan alleen maar boos zijn en wenen!

De laatste tijd ben ik alleen maar enorm gefrustreerd.
Ik moet helaas nog aan alles beginnen... Enkele weken geleden ons 1ste gesprek gehad, sindsdien elke week terug gegaan om bloed af te nemen en onderzoeken te ondergaan. Alles lijkt altijd maar 'goed' of zelfs beter dan 'gewoon goed', en toch lukt het bij ons niet!

Ik doe keihard men best om er de romantiek in te houden en maar te blijven proberen... Vandaag had ik een spuitje meegekregen. Voor het geval men eisprong niet uit zichzelf er aan zat te komen. Gelukkig kreeg ik in de namiddag telefoon dat ik me geen zorgen hoef te maken: "morgen krijg je zeker je eisprong, zie ik aan je bloed!".

Ondanks dit nieuws kan ik toch niet meteen juichen, ik ben moe, verdrietig en wil het liefst van al alleen zijn om eens goed uit te huilen. Ik krijg wel heel veel steun van men familie & sommige vrienden, maar dit weerhouden mijn tranen in de avond of op eenzame momenten niet.

Ik zou willen dat ik eens een nachtje niet wakker lag van een :evil: zwangere op facebook, eens niet hoef weg te zappen bij het woord baby op tv, geen buggy's tegen kom onderweg naar het ziekenhuis en nog zoveel andere dingen waar ik de laatste tijd op vloek!

Ja ik ben er TE veel mee bezig, maar dat zou iedereen zijn als het niet zomaar 'oeps' in je buik word geworpen!
Mijn vriend is bijna jarig en men eigen verjaardag komt er ook aan... Ik hoop momenteel niets liever dan een baby'tje voor ons 2! *** So pleaaaaaaaaaase let the magic happen! :cry: :oops:

En mocht het dan toch weer eens niet lukken, dan verlang ik echt zo hard naar een goede vriendin om eens echt bij te klagen en zagen, zodat die me nadien kan vertellen dat alles misschien wel eens goed komt :wink:

Emeltje
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 januari 2012, 22:55

Re: gedemotiveerd

Bericht door Emeltje » 12 november 2015, 22:10

hallo Stephaniec,

We duimen en hopen keihard dat het snel lukt voor jullie...

Begrijp je gevoelens maar al te goed, wij hebben heel lang geprobeerd om zwanger te worden van ons 1 ste dochterje, eerst op 'gewone' wijze, daarna met temperatuur meten... dan met ovulatie testen, wat later met clomid, nog een tijdje later onderzoeken en doorverwezen naar crg, overgestapt naar ovulatie inductie met menopur...
krijg je een een schema mee wanneer je mag, wanneer je niet mag, wanneer je moet... De romantiek was na een tijdje ook soms ver te zoeken... uiteindelijk is het gelukt, op natuurlijke wijze, tijdens verplichtte rust...
Ondertussen terug zwanger van nummer 3, ook terug tijdens een rustmaand (ons 2de dochtertje kwam er na icsi)
Het kan dus echt, maar denk dat ik hier een ton geluk in mijn schoot gegooid gekregen heb.
Geef de moed niet op meid... jullie komen er ook wel, en hopelijk snel :wink:
Veel succes en kom hier maar lekker uitrazen, ik heb op het forum superveel steun gevonden...

groetjes
3 rondes clomid, 6 OI met menopur, zwanger tijdens wacht maand in jan '12.
Nov '12 dochterje. Aug '13 iui brusje, 4 iui en cystes, icsi 1 zwanger. Sept '14 2de dochtertje geboren. Juni '15 icsi brusje, icsi 1 neg, aug '15 zwanger tijdens 'rustmaand'

timevi
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 december 2015, 14:23

Re: gedemotiveerd

Bericht door timevi » 21 december 2015, 15:10

hey ,

ik begrijp je gevoel heel erg zelf heb ik met mijn verjaardag ontzettend gehuild en zal dit met kerst en nieuwjaar in het vooruitzicht spijtig genoeg niet anders zijn . wat betreft facebook ik ben gewoon gestopt met daar op te kijken de babyboom dit jaar daarop was me echt te veel.
hoop dat je toch een fijne verjaardag hebt gehad en huilen kan soms heel erg goed doen :)

mvg evi

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten