te oud voor IVF / ICSI - enkel clomid : 46 jaar

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
bloemetjebijtje
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 juni 2016, 20:39

te oud voor IVF / ICSI - enkel clomid : 46 jaar

Bericht door bloemetjebijtje » 14 juni 2016, 20:50

Ben ik hier de enige die inmiddels te oud is voor een IVF / ICSI behandeling? ik wordt weldra 47
Ik kreeg te horen van de fertiliteitsarts te horen dat ik wettelijk gezien geen behandeling meer mag hebben en dat enkel opvolging in een cyclus kan laten doen. Regels bleven (gezien mijn leeftijd?) 40 dagen uit... nu start ik met clomid.
Ik heb een heeeel lage kans sowieso omwille van mijn leeftijd en voorgeschiedenins (voordien na vele ICSI pogingen kwam er in 2013 een kindje) Ondanks dit grote geluk bleef ik een gevoel hebben dat een broertje of zus het compleet maakt.

Sev
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 oktober 2016, 13:58

Re: te oud voor IVF / ICSI - enkel clomid : 46 jaar

Bericht door Sev » 17 oktober 2016, 14:06

Hi bloemetjebijtje,

Ik ben zelf sinds 1,5 maand 44 en ik mag nog wel behandeld worden (in Belgie bedoel ik. In NL kan het maar tot en met 42).Ben nu net aan derde ivf/icsi begonnen en van een cryo tp in februari ben ik kort zwanger geweest. Hou oud was je toen je eerste kind werd geboren? 43 of 42? En was dat via ivf/icsi ook? Of ging dat spontaan via de natuurlijke weg? Helaas is dat bij mij niet meer mogelijk omdat ik geen eileiders meer heb. Dus ik ben afhankelijk van ivf/icsi.

Hoor graag van je.

Groetjes
Sev

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten