Nieuw hier

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Daisyke1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 september 2016, 19:26

Nieuw hier

Bericht door Daisyke1987 » 9 september 2016, 19:57

Beste,

Ik ben al enkele jaren aan het overwegen om BAM te worden, aangezien mijn gynaecologe me naar Antwerpen had door verwezen, ben ik in Augustus naar het UZA geweest.

Ik had heel veel zenuwen omdat ik niet wist wat ik kon verwachten van de psychologe :? .
Ik ben spijtig genoeg met een slecht gevoel terug naar huis gegaan, omdat deze mevrouw me helemaal de put in geboord heeft :evil: .
Gewoon om enkele dingen, zoals dat ik nog bij mijn moeder woon, mijn gewicht veel te hoog is, en omdat als er iets met mij zou gebeuren, dat ik dan het kind aan mijn broer of zus zou nalaten.
Dit alles kon allemaal niet volgens haar, moet ik mijn kind dan aan een wildvreemde geven?
Volgens haar kan het gewicht alleen maar van het eten komen, het kan niet dat dit familiaal aangelegd is of het in je genen zit, ook kan het niet van een ziekte komen zoals bv schildklier die te traag werkt. :|
Ik zou van haar alleen moeten wonen, een huis met een boven voor mij en onder voor mijn moeder is niet goed genoeg, zo ben je nog niet volwassen genoeg (ik ben 29 jaar).
Nu gisteren kreeg ik de brief in mijn bus, ik werd niet toegelaten voor het BAM-schap :cry: . Lees ik er ook nog bij dat zelfs mijn gynaecologe mee heeft gestemd om mij niet toe te laten.

Als ik alles op een rijtje zet, is de drang om het BAM-schap eens zo groot geworden, tijdens het wachten op de uitslag.

Enkel heb ik geen idee waar ik nu het beste zou kunnen gaan, Leuven (LIFE) werkt spijtig genoeg pas als ik 30 ben (een jaartje wachten zie ik echt niet zitten). Jan Palfijn daar heb ik eigenlijk nog niet zoveel van gehoord (ik woon in de provincie Antwerpen). En andere ken ik spijtig genoeg niet.

Hoe zijn jullie ervaringen en weten jullie wat ik het best kan doen? Alle reacties zijn welkom :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten