Nieuw

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
mamavantwee
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 september 2016, 14:26

Nieuw

Bericht door mamavantwee » 12 september 2016, 14:38

Hallo,

Ik ben mama van 2 kindjes. Een zoontje van zes en een dochtertje die bijna 2 jaar geleden op 19 maanden gestorven is door een ongeval in de opvang.
Sinds april 2015 zijn we opnieuw aan het proberen voor een kindje. Bij onze eerste twee mochten we niet klagen. Van mijn zoontje was ik zwanger na 6 maanden, mijn dochtertje kwam na 2 maanden. Nu gebeurt er niks.
Ik ben ongeveer een 8 maanden geleden al eens op controle geweest bij de gynae, maar mijn eisprong verliep normaal en er was geen teken van mogelijke problemen. Vrijdag ben ik terug bij de gynae geweest en die heeft intussen voorgesteld om KI op te starten aangezien hij een psychologische reden vermoed.
Woensdag worden de zwemmertjes van mijn man gestest en als dat oke is zou ik in de cyclus van oktober moeten starten met Clomid en pregnyl.
Voor mij is het allemaal nieuw. Ik hoop dat het wat teweeg brengt. Mijn man is niet te vinden om nog een stap verder te zetten naar ivf mocht het nodig zijn. Ikzelf wil nog graag een kind, maar moet eerlijk toegeven dat ik niet nog veel langer kan hebben dat het ons leven controleerd.
Het is alsof niks kan meezitten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten