Terugplaatsing

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
kimmeken
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 december 2016, 18:09

Terugplaatsing

Bericht door kimmeken » 21 december 2016, 18:41

Hallo iedereen

Ik ben nieuw hier op dit forum niettegenstaande dat ik al 4 jaar bezig Ben met 'proberen zwanger worden".
Ik heb woensdag ll, voor een tweede maal een terugplaatsing gehad in Het uz van gent.
In mei werd er eveneens een Terugplaatsing gedaan die dan positief resulteerde. 4 weken later sloeg het noodlot toe, ik kreeg een miskraam :cry:

Nu is het zo dat ik toen, in mei, vrij snel een zwangerschapstest heb gedaan waardoor ik vrij snel wist dat ik zwanger was.
De eerste test was een week later en tekende toen al heel licht. Op dag 13 was het overduidelijk. Op dag 14 mag je bloed gaan laten nemen en het was positief. Wat enkele weken later jammergenoeg terug gedaan was na een hevige bloeding.

Nu even terug naar dit moment....zoals ik eerder zei werd er een terugplaatsing gedaan op 14/12. Nu kon ik het opnieuw niet laten om al een zwangerschapstest te doen.... Dus vanmorgen heb ik deze gedaan... Maar er was niks te zien zelfs geen licht streepje :( Wat denken jullie hiervan? Is het echt nog te vroeg om te testen???

De moed zakt me natuurlijk al terug in de schoenen....... :?

ksantana
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 december 2016, 21:38

Re: Terugplaatsing

Bericht door ksantana » 22 december 2016, 19:47

Ik denk van wel... Moet mijn bloedafname 28/12 doen, ben ook aan het aftellen.

Mijn terugplaatsing gebeurde op 16/12...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten