Eetprobleem

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
Woodstockske
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 augustus 2012, 11:39

Eetprobleem

Bericht door Woodstockske » 2 januari 2017, 10:46

Hallo,

mijn zoontje is inmiddels bijna 8 maand en wil nog steeds geen groentepap eten. Heb al vanalles geprobeert, zelf dingen gemaakt met een babycook, potjes olvarit gaan halen, niets helpt. Fruitpap maak ik ook zelf en die lust hij wel, alleen eet hij er niet veel van. Normaal 100 gram/dag en als ik geluk heb eet hij 200 gram/dag. Ik geef nog steeds borstvoeding maar enkel 'smorgens en 'savonds en als het niet anders kan 'snachts ook nog. Momenteel ben ik nog in ouderschapsverlof maar vogende week moet ik terug fulltime gaan werken en zal hij naar de creche gaan. Hij eet wel flesjesvoeding maar ook niet om te zeggen heel veel. Gisterenavond als we zijn gaan slapen heeft hij wel 200 ml flesvoeding gegeten, vanacht is hij dan om 3.24u wakker geworden en heeft hij weer een fles van 200 ml uitgedronken en vanmorgen om 7.25u was hij opnieuw wakker en heeft hij borstvoeding gekregen. Hij is nu net wakker geworden (10.30u) en rond 11 a 11.30u geef ik hem fruitpap, 100 gram maar hoop dat hij wat meer zal eten.
Hij weegt niet te weinig maar ik maak me toch zorgen dat hij niet genoeg vaste voeding binnenkrijgt.
Heb al geprobeert om de voeding wat uit te stellen maar ook dit helpt niet. Hij weigert gewoon ofwel de fruitpap of groentepap en eet dan wel een flesje leeg.
Op brokjes in de pap braakt hij ook.
Iemand tips want weet me totaal geen raad meer :(

Groetjes,
Woodstockske
2 x IVF LIFE Leuven: 0 bevruchte eicellen 3 x ECD Gasthuisberg Leuven 3 x negatief 1ste tp IVF Spain 5/3/15 van 1 blasto NEGATIEF!! - 2de TP IVF Spain 2 blasto cryo's 1/9/15 Zwanger van een mirakelbaby!! 11/5/2016 Geboorte van ons zoontje Miran :D :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten