Mezelf even voorstellen

Algemeen Discussieforum
Plaats reactie
DreamBaby
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 december 2014, 12:55

Mezelf even voorstellen

Bericht door DreamBaby » 17 februari 2017, 16:59

Ik ben hier al een aantal jaren lid maar heb mezelf nog nooit voorgesteld dus bij deze zal ik mezelf even kort voorstellen:

Ik ben een meisje van 24 jaar en heb natuurlijk samen met mijn vriend een grote kinderwens maar helaas wordt deze wens bemoeilijkt door dat ik PCOS heb en een onregelmatige menstruatiecyclus dus ik hoop op het forum hier lotgenoten tegen te komen, die ook PCOS hebben en of al kinder(en) hebben ondanks dat ze PCOS hebben. Want ik kan wel wat goede moed/hoop gebruiken..

Ik heb van mijn gynaecoloog Clomid(50 mg) voorgeschreven gekregen maar ben daarmee nog niet begonnen omdat ik eerst wel van mijn andere medicatie wil af bouwen (waarmee dat ik bezig ben) dus zijn er hier vrouwen/meiden die ook Clomid (50 mg) nemen of hebben genomen en zwanger zijn?

Want ik neem ook nog eens best veel medicatie (door mijn verleden) die ben ik gelukkig aan het af bouwen maar dan heb je ook nog mijn vriend waarmee dat ik gisterenavond een heel goed gesprek heb gehad over onze kinderwens en hoe we tegenaan de toekomst kijken. M'n partner kwam met het idee om eens een afspraak te maken met de uroloog die jaren geleden zijn vaso-vasostomie heeft uitgevoerd. Hij zou ons toch meer duidelijkheid moeten geven of een natuurlijke zwangerschap nu effectief mogelijk is of niet (ik zelf heb namelijk ook nog PCOS). Er is jaren geleden een sperma staal afgenomen van m'n vriend, maar door omstandigheden weet hij daar de definitieve uitslag niet meer van. Het is namelijk zo lang geleden en m'n vriend had het niet gemakkelijk in die periode. Maar zo gezegd zo gedaan. Eind maart hebben we daar een afspraak en hopelijk weten we dan ook hoe het juist bij m'n partner zit qua kinderwens.

Ik heb dat ik mezelf zo wel voldoende heb voorgesteld, maar mocht er iemand nog meer willen weten dan mag je het altijd vragen. :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten